הזמר המזרחי הבא? אלקנה מרציאנו זכה ב"דה וויס" . צילום: טל גבעוני

הזמר המזרחי הבא? אלקנה מרציאנו זכה ב"דה וויס"

לא מעט מתמודדים, שירים וביצועים - "דה וויס" מסיימת עונה. לאחר תוצאה צמודה במיוחד, אלקנה מרציאנו מהנבחרת של שרית הוא הזוכה הגדול

לאחר עונה ארוכה במיוחד שבמהלכה קברניטי התכנית נאלצו להתמודד עם המונדיאל ומלחמת "צוק" איתן - הערב העונה מסתיימת, סופית. אז נכון, אף אחד לא התנגד לראות את המנחה מיכאל אלוני מדי שבוע על המסך אבל העונה הארוכה, שלא תמיד הצליחה לעניין ולהפתיע, מגיעה לסיומה כאשר שליש מהצופים של העונות הראשונות נחתכו וויתרו על התענוג לצפות באלוני. סליחה, בתכנית.

הפיינליסטים
הפיינליסטים © טל גבעוני
 
אל הגמר, שלא התקיים בנוקיה (היכן שהתקיים בעונה הקודמת, בה זכתה לינה מחול) אלא התקיים באולפני נווה אילן, היכן שצולמה העונה במלואה, הגיעו ארבעה מתמודדים שלא בדיוק נחרטו בזיכרונם של הקהל. אולי בגלל האופי, היופי או הכריזמה או אולי בגלל העונה שפשוט לא צלחה. כך או כך – העונה האחרונה של דה וויס בהחלט לא גידלה לנו פנים מוכרות ומוצלחות שיוכלו להיות יובל דיין/ רז שמואלי/ לינה מחול הבא. זה לא כזה ביג דיל, נוכל להסתדר בלי כוכב מחמד חדש. 

 
הזוכה הגדול
הזוכה הגדול © טל גבעוני

לאחר קרוב לשעתיים של שידור השלב המכריע של הערב מגיע. קווי ההצבעה נסגרים כדי שיהיה ניתן לספור את הקולות ולדעת מי השניים שהקהל בחר להמשיך איתם לשלב האחרון והקובע של העונה. רק שניים מתוך הארבעה ממשיכים הלאה והלחץ מורגש באולפן. המתמודד שקיבל את מספר הקולות הנמוך ביותר מבין ארבעת המתמודדים הוא ניב דמירל מהנבחרת של מוש בן ארי. המתמודד הבא שלא יזכה להגיע למעמד של השניים האחרונים הוא איל כהן מהנבחרת של אביב גפן. כעת לשלב הראש בראש עלו תמר עמר ואלקנה מרציאנו כאשר בסוף הערב אחד מהם יהיה הזוכה הגדול.

© טל גבעוני

בסופו של דבר, אלקנה מרציאנו הוא הזוכה הגדול של העונה השלישית של "דה וויס". במשך כל העונה מרציאנו היה אהוב על הקהל בבית שהמשיך לסמס לו, ובסוף כמובן גם זכה. מי שלא מכיר - מרציאנו בן 22 מאור יהודה. שר בשלב הליינד אודישן את שירו של שלמה ארצי "גבר הולך לאיבוד", והצליח לסובב את שרית ושלומי ולבסוף בחר בשרית בשלב הדו קרב התמודד אלקנה מול איציק קדם, יחד ביצעו את השיר "מאמי". לאחר הביצוע זכה אלקנה לפרגון מצד כל המנטורים ושרית החליטה לקחת אותו הלאה לשלב הבא. בתכנית חצי הגמר שר אלקנה את השיר "עיניים שלי" של יהודה פוליקר שהעביר אותו לשלב בגמר, וכמובן גם לזכייה המיוחלת. שיהיה בהצלחה.

 

 

תגובות