זמן לדבר: איזה תכנית אירוח הכי היינו רוצים להשתתף?. צילום: GIPHY

זמן לדבר: איזה תכנית אירוח הכי היינו רוצים להשתתף?

מי לא חלם אי פעם להתארח בתוכניות האירוח המצליחות בהוליווד? לשבת לשיחה עם אלן דג'נרס או לאיזה כוס קפה עם ג'ימי פאלון? כל המארחים האהובים עלינו מחו"ל שאנחנו לא יכולים להפסיק לצפות בהם

ג'יי לנו

אז כמובן שנתחיל עם האחד והיחיד ג'יי לנו שללא ספק מצליח להדביק אותנו למסך בכל תוכנית. המגיש המפורסם של תוכנית האירוח "The Tonight Show" לא מזמן עזב את התוכנית, ואחרי 22 שנים של הגשה אנחנו ממש לא היינו מוותרים בקלות להתארח אצלו.

שאקירה מתארחת אצל ג'יי לנו
 
 

ג'ימי פאלון

אנחנו חושבים שג'ימי פאלון הוא המלך של תוכניות האירוח. אחרי שעזב את התוכנית "לייט נייט" עבר לתוכנית האירוח המצליחה עוד יותר "טונייט שואו" מוכן ועם המון ביטחון. אין ספק שהוא יודע להוציא מהכוכבים כישרונות סמויים או קצת מידע על הפרויקטים החדשים ומצליח ולגרום לכולם או לפחות לנו לא לרצות לפספס אף תוכנית שלו.

דניאל רדקליף בראפ מטורף אצל ג'ימי פאלון
 
משחק "קופסא של שקרים" האם ג'ניפר לורנס דוברת אמת או משקרת?
 

אלן דג'נרס

לפני שמדברים על אלן ד'גנרס אי אפשר לא להזכיר את הסלפי המטורף שעשתה בטקס האוסקר בתחילת 2014. אנחנו לגמרי אוהבים את טכניקת הראיונות שלה ואת האופן בו היא גורמת לסלבס להרגיש איתה ממש כמו בבית. כמובן שלא נשכח גם שהיא שחקנית וקומיקאית מדהימה לא פחות.

הסלפי המדובר
הסלפי המדובר © אינסטגרם
 
 
 

ג'ימי קימל

ג'ימי קימל הוא אחד המארחים המוכשרים ביותר. הוא אוהב לחשוב מחוץ לקופסא ולא עושה הנחות סלבס. אחרי 11 שנים בהן הוא מנחה את "ג'ימי קימל לייב" אין ספק שאנחנו לא יכולים בלעדיו ובלי הראיונות הלגמרי לא צפויים שלו. פשוט תותח

 
 

דייוויד לטרמן

דייוויד לטרמן הוא מגיש הטלווזיה הכי וותיק שתמצאו. כמעט אין אישיות מפורסמת בח"ול שלא ישבה אצלו על הספה. אפילו נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הגיע אליו לתוכנית. אחרי 33 שנים בתחום אנחנו בטוחים שאותו אנחנו הכי אוהבים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 
 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

 
תגובות