הפסקה פעילה: הסדרות שכיף לדבר עליהן בבית הספר. צילום: רפי דלויה

הפסקה פעילה: הסדרות שכיף לדבר עליהן בבית הספר

החממה, שבט צוצלת, נוי והדר ועוד סדרות נפלאות שכולם מדברים עליהן. רוצים להיות בעניינים? ריכזנו עבורכם את כל הסדרות שכיף לדבר עליהן בהפסקות. כל הסדרות והפרטים בכתבה הבאה

החממה

אין הפסקה בלעדיה. "החממה" היא ללא ספק הנושא הכי חם בחצר בית הספר. היא מלאה ברשימת שחקנים שהפכו מזמן לאלילי הילדים והם בעצם הנושא העיקרי בשיחה על החממה בבית הספר, החל משיר מורנודר זוזובסקילי בירן ועד גאיה שליטא/כץ ודניאל ליטמן שמתהדרים בקהל מעריצים המוני וצורח.
החממה היא בית ספר למנהיגים, כזה שכל אחד היה שמח ללמוד בו. התלמידים בו נחלקים לשתי קבוצות: עורבים - הקבוצה החכמה ונשרים - הקבוצה הספורטיבית. לכל קבוצה יש כמובן קפטן שמוביל אותה. לא רק תחרות יש בין השתיים, כי ברקע יש כוח מסוכן שמנסה להשתלט על המצב ולסכן את כולם, מה שגורם להם לאחד כוחות ולשתף פעולה - בדיוק כמו שאנחנו אוהבים! תוסיפו לעניין גם רומנטיקה, משולשי אהבה ונקמות - והנה לכם סדרת נוער מושלמת.

 
ה-דיבור החם!
ה-דיבור החם! © דודי חסון
מעריצי החממה על הסט
מעריצי החממה על הסט © משה אבוטבול
חולים עליהם!
חולים עליהם! © אינסטגרם
עורבים Vs נשרים
 

עלילת המדע בדיוני 'בקטנה', כזו שהולכת על הכיוון הזה מזווית "העתיד הטכנולוגי" - זה מה שהופך את הדור המחודש והמחובר של היום למעריץ נלהב של הסדרה! הרי כל הילדים היו רוצים איזה 'לואי' לעצמם, לא? גם יחסי האהבה מושכים את תשומת לב של החברים לספסל הלימודים, וריכולים זה הכי כיף! אי אפשר להתעלם מזה שהיום כל ילד בהפסקה חושב על בית הספר שלנו כאילו היה "החממה", וכל ילד מדמיין את עצמו בנשרים או בעורבים. באיזו קבוצה אתם?

שוברי גלים

אמנם זו הייתה סדרת קיץ בזמן שכולם עוד היו בחופש הגדול, אך המחצית השנייה של העונה הראשונה שודרה בזמן הלימודים והייתה חלק בלתי נפרד משיחות הספסל. כמו כן היא גרמה לכולנו לאהוב יותר את הים ולרצות ללמוד לגלוש. מדובר בחבורת גולשים צעירה שגולשת בחוף "צ'ילי" על שם הגולש האגדי שטבע במקום (לכאורה). במרכז העלילה יעל, גולשת צעירה ומוכשרת שמסתירה את העניין שצ'ילי הוא האבא שלה ונאור, אחד מאלילי הנוער הגדולים במדינה שמתחיל להצטלם לסרט על צ'ילי ולשם כך מתחיל ללמוד גלישה אצל חבורת הנוער המקומית. בסדרה יש הרבה ים, גלים ואוצר מסתורי מהעבר שמתסיס את כולם וגורם להרבה ריבים וסיבוכים בעלילה. בנוסף לעניין יש גם כמה עבריינים, החזרה של צ'ילי לחיים וסכנת הסגירה שבה נמצא החוף. בסדרה מככבים מיכאל אלונידקלה זקסאביב בן/אוריהונתן בשן ועוד. 

רוצים לגלוש איתם?
רוצים לגלוש איתם? © ינאי יחיאל
  

שוברי גלים סקרנה את כולם וגרמה לכל הילדים בשכבה לתהות - מה יקרה עם עומרי ויעל? והאם יש באמת מפורסמים מעצבנים כמו נאור? כך מספרת לנו מיכל דמרי בת 15 מנתיבות "בין החברים פשוט תהינו מה יהיה, לא ידענו איך זה יגמר, זה לא כמו שתיארנו בהתחלה, ובהמשך העונה כל העלילה התחברה לנו" אנחנו כמובן לא יכולים לחכות כבר לעונה השנייה שעובדים עליה כבר עכשיו.  

© רפי דלויה
אין על הים ואין על שוברי גלים!
 

כוכב הצפון

 

שחקנית חדשה על המגרש היא "כוכב הצפון", שלא נכנסת לתחומי המדע בדיוני אלא הולכת על קונספט פשוט של "הילדה הטובה והחדשה" אל מול הילדה שרגילה לקבל הכל ולהיות מלכת הכיתה. כל העלילה מתרחשת בבית מלון בצפון ומלאה בניחוח של אהבה חדשה ומריבות. הסיפור שמוצג לנו הוא סיפורה של מאיה, שעוברת מהעיר לישוב מרוחק עם אביה כדי לנהל את "כוכב הצפון" / מלון ששייך למשפחה של אמא שלה, שנפטרה.
באווירה של נופש, מסיבות, טרקטורונים, סנפלינג, ג'קוזי ובריכה, מאיה מנסה להשתלב בסביבה החדשה. היא מתאהבת בשון, מסתבכת עם מלכת השכבה דניאל, מתמודדת עם כניסתה של אישה חדשה לחייו של אביה האלמן / יולי, וחושפת משהו שעלול להביא לסגירת המלון. בסדרה מככבים לין אשרובאריאל מורטמןגיא קליגל גולדשטיין ורבים נוספים.  

© ג'ואי כהן

 

הכוכבים החדשים
הכוכבים החדשים © ג'ואי כהן

שיחות בית הספר מתמקדות כאן על השחקנים החדשים, על יחסי האהבה המפתיעים וסקרנות מהסדרה החדשה שנכנסה למשבצת של "יומני החופש הגדול".מיכל דמרי מספרת"כל פעם הכל משתנה ואפילו שאתה חושב שאתה מבין הכל פתאום הכל מתהפך. יש בזה מרבה מתח, השחקנים צעירים" ומוסיפה כי העניין שזה לא מדע בדיוני מוסיף יותר לנושא השיחה "יש לזה יתרון כי זה יותר אמין, זה מעניין כי זה כמו סוג של כאילו לקחו מצלמה וצילמו חיים של מישהו".

כה רומנטי!
 

משפחה שולטת ושבט צוצלת

גם הקומדיות הן ללא ספק חלק גדול משיחות הספסל במהלך היום בבית הספר. במיוחד משפחה שולטת ושבט צוצלת שמצליחות להצחיק כל פעם מחדש. במשפחה שולטת הדיבור הוא על הציטוטים מתוך התכנית כמו "הצ'ק של חיי" או סלנג שנכנס ללשון שלנו כמו "פח פחים פחי העולב"- הכי כיף לדבר בציטוטים עם חברים! משפחה שולטת כזכור, מספרת על משפחת לוריא שמגלה לגמרי במקרה כי היא נצר למשפחת המלוכה של דוד המלך- הגילוי הזה משנה את חייהם לגמרי, הם מוכתרים כמשפחה המלוכה המחודשת ועוברים לחיות בארמון כמו במשפחת המלוכה הבריטית. אבל משפחת לוריא היא משפחה ישראלית ממוצעת, עם כל היתרונות והחסרונות, שאיך נגיד, לא בדיוק הולמים משפחת מלוכה.

שולטים גם בכיתה!
שולטים גם בכיתה! © אילנית דואניאס

על השיחות כיתה על "משפחה שולטת" מספרת לנו מיכל דמרי: "היינו רוצים לראות עוד כי זה סדרה שמעבירה את הזמן, זה מצחיק, יש כל מיני קטעים מצחיקים מאוד, מה שטוב בסדרה זה שלא חייבים לעקוב ואתה יכול לראות כל פרק וליהנות ממנו".

פח פחים פחי העולב!
 

שבט צוצלת לעומת זאת נכנסה חזק מהכיוון המוזיקלי, שיר מורנו ועמי אנג'ר הופיעו כמה פעמים במהלך העונה עם שירים מיוחדים ומקוריים שגם הצחיקו אותנו וגם נכנסו לנו עמוק למוח ומסרבים לצאת. אז למה שנשיר לבד אם אפשר לעצבן את המורה עם השיר הזה באמצע שיעור?

עושה חשק להיות בצופים?
עושה חשק להיות בצופים? © נועם יוסף

"שבט צוצלת" היא תכנית מערכונים קורעת מצחוק על שבט צופים מיוחד ולא שגרתי. השבט מנהל אתר מיוחד לשבט (שאף אחד לא נכנס אליו) ומנסה להעשיר אותו ולתעד רגעים מיוחדים מההווי שלו. בתכנית קיימים מגוון רחב של דמויות: יש את מנהיג השבט פילי, המדריכה מאיה (עם א'!), הרכלניות רוויתי ושניקי, הבסטיונר 'גזלן' ואת טוסטר - החניך הפחדן ועוד רבים שהופכים את השבט למיוחד כמו שהוא.

כיף חיים בצוצלת
 

מאיה אלדר-קטן מתל אביב מספרת לנו כי "כל יום אחרי ששודר פרק אז היה ילד בכיתה שלי שהיה ניגש אלי ופשוט היינו מדקלמים משפטים מהתכנית וחצי שכבה נדבקה לשיר 'היי איילת'".

נוי והדר

הנה סיפור הצלחה שמאפיין את דור האינטרנט. נוי והדר נהיו כוכבות פופ אינטרנטיות בשנה האחרונה, עם אלפי צפיות, עוקבים באינסטגרם, אין ספור מעריצים ואפילו זכייה בתואר "פריצת השנה" בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים. יש מי שהרימו את הכפפה והחליטו שמה שמתאים ברשת, מתאים גם למסך הטלוויזיה וב-yes  החליטו להפיק סדרת VOD מיוחדת לתאומות שכבשו את הרשת. 

הפרק הראשון
 

"נוי והדר" היא סדרה קצרה בה התאומות נותנות טיפים (כמו שדרוג חולצת בית ספר ואיך להבדיל ביניהן), הצצה לחיים הפרטיים שלהן, יוצרות קליפים מיוחדים ומארחות את המפורסמים הכי שווים לשיחה צפופה והכל בשפה המיוחדת שלהן כמו: "או מיי גאגא!!!". במהלך כל הסדרה הן מתכוננות להופעה הגדולה שתתרחש בפרק האחרון (פרק 10).

מהרשת - למסך
מהרשת - למסך © אינסטגרם

רוני בן דוד, מעריצה של התאומות ושל התכנית מספרת כי "אנחנו תמיד מדברות בבית ספר על הטיפים שלהן, לדוגמא עם התלבושת האחידה, ניסינו ליישם כמה טיפים" מספרת ומוסיפה "אנחנו גם מדברות על כמה שכיף להן שהן בגיל הזה וכבר מדברות עם השחקנים שאנחנו הכי אוהבות".

 

 

לסדרות נוספות שיהיה כיף לדבר עליהן בהפסקה היכנסו לספריית ה-VOD של yes

תגובות