בחזרה לעבר: סדרות מצוירות נוסטלגיות. צילום: צילום מסך מהיוטיוב

בחזרה לעבר: סדרות מצוירות נוסטלגיות

אם נולדתם בשנות ה-90 או לפחות בתחילת שנות ה-2000 אין ספק שאת הסדרות הבאות אתם מכירים היטב ואפילו מתגעגעים. קבלו את סדרות הנוסטלגיה שכולנו גדלנו עליהן

המופע של לולו

זוהי לולו, זוהי לולו, מזכיר לכם משהו? הילדה הקטנה והשובבה לולו, עם השיער השחור המתולתל עם השמלה האדומה שמזכירה לנו נשכחות. הסדרה שודרה בערוץ הילדים בשנת 2004 לאחר ששודרה בערוץ 2 בשנת 2000. למי שכבר שכח לולו היא ילדה שובבה ומצחיקה שבכל תוכנית מראים לנו שלושה סיפורים ביחד עם חבריה אנני, טובי וגלוריה. בתחילת כל סיפור אנחנו רואים קטעי סטנדאפ של לולו צוחקת על הדברים שהיא עוברת בסיפור. אח, לולו היא פשוט נוסטלגיה מתוקה!

 

קיד פאדל

קיד פאדל הגיע אלינו בשנת 2005, קיד, ילד שמכור למשחקים ומגיע בכל יום ל"עיר המשחקים" ביחד עם חבריו ביג בנג הגאון בחבורה והוראס הטיפש והילדותי, לשחק במשחקי "הבלורקים" שאותם הם מעריצים. השלישיה בכל פרק מסתבכת כשלדוגמא מחליטים להעיף אותם מעיר המשחקים, או הסתבכות עם אביו ואחותו של קיד.

 

אטומיק בטי

אטומיק בטי על כדור הארץ נראית נערה רגילה, כשאף אחד לא רואה ויש צרה בגאלקסיה הצמיד שלה מתחיל להבהב והיא נאלצת לטוס לחלל ולהילחם בכוחות הרשע, מקסימוס ומינימוס ביחד עם חברה החייזר ספארקי והרובוט שלה X-5. אף אחד לא יודע שהיא שומרת גלקטית והיא נאלצת להסתיר את הסוד מהוריה וחבריה בבית הספר. הסדרה התחילה בשנת 2004 ושודרה עד 2008 אבל אנחנו עדיין אוהבים אותה.

 

סברינה

סברינה היא המכשפה הצעירה והאהובה עלינו, ותמיד תשאר כי היא לנצח תשאר צעירה. בגיל 16 סברינה גילתה על היותה היא ודודותיה מכשפות, מכשפות לעולם לא מזדקנות ונשארות תמיד צעירות. בעזרת כוחות הקסם שלה והחתול המדבר שלה סיילם שהיה בעבר קוסם ונידון ל100 שנים בתור חתול, סברינה עוברת הרפתקאות והמון כישופים וכמובן שהיא עוברת דברים שכל נערה מתבגרת עוברת ומתאהבת בחברה הטוב הרווי.

 

בנות הים פיצי פיצי פיץ'

אין ילדה שלא גדלה על נסיכות בנות הים, שבעת נסיכות בנות הים נלחמות על ידי כוח השירה שלהם בכוחות האופל ומנסות להחזיר את השקט לביתן (הים) ולזמן את האלה אקווה רג'ינה. ביחד עם הרבה התאהבויות וסודות כמו שבנות ים לא יכולות לספר שהן בנות ים כדי שלא יהפכו לקצף. 

 

טוקיו מיו מיו

בסדרה הזאת חבורת ילדות תיכון מקבלות כוחות על של חיות. הדמות הראשית היא איצ'יגו, בת אדם שמקבלת כוחות של חתולה. היא וחברותיה שמקבלות כוחות של ציפור, זאב, קוף ודולפין מצילות בכל פעם מחדש את העולם מפני קישו ושאר החייזרים. כמובן שאי אפשר בלי טיפת אהבה, כשאיצ'יגו מצילה בכל פעם את החבר שלה אאויימה כשהיא חתולה אבל לא יכולה להגיד לו שזאת היא.

 

לאקי לוק

לאקי לוק הוא האדם הנכון, הקאבוי שידוע שהוא יותר זריז אפילו מהצל של עצמו. לאקי לוק התחיל בתור סדרת קומיקס לפני כ-70 שנה על קאבוי במערב הפרוע שעל ידו ובעזרת הסוס שלו עוצר בכל פעם מחדש את האחים דולטון ושומר על הסדר במערב הפרוע. בשנת 2003 הסדרה הגיע לערוץ הילדים ולפחות בשנים האחרונות אנחנו נהנים משידורים חוזרים.

 

אונץ פונץ'

שני מכשפים מנסים בכל פעם למצוא דרך להשתלט על העולם אבל תמיד משהו משתבש להם בדרך, היחידים שיכולים לעצור אותם הם חיות המחמד שלהם, חתול ועורב, שברגע שהם עושים כישוף מרושע עושים הכל וגם מגיעים לצבה שעוזרת להם על מנת לנטרל את הכישוף.

 

קירבי

קירבי הוא היצור הכי מתוק שהיה אי פעם בטלוויזיה. הוא מצליח להגן על כל אדם שנמצא בסכנה, הכוח של קירבי הוא לשאוב, ברגע שהוא שואב משהו הוא מקבל את הכוח שלו. קינג דידידי הוא אויבו שמנסה בכל פעם לנסות להרוג אותו על ידי יצורים שהוא מזמין מתאגיד NME אבל תמיד קירבי מצליח לנצח.

 

 טיטוף

לאחר שיצאה סדרת ספרי הקומיקס של "טיטוף" שהיו הצלחה, הביאו לנו את "טיטוף" גם לטלוויזיה והסדרה שודרה בערוץ הילדים. טיטוף ילד בכיתה ה' מאוהב בנדיה ומנסה לזכות באהבתה. בעזרת החברים הטובים שלו ואחותו הקטנה הוא מנסה להשיג אותה בדרכים מוזרות ומשונות.

 

קוד ליוקו

בשנת 2003 הגיע אלינו קוד ליוקו, חבורה של מתבגרים שנכנסת לעולם הוירטואלי "ליוקו" ומצילה בכל פעם מחדש את העולם הוירטואלי מהוירוס "זאנה" ובעזרת נערה בשם אליטה שמצאו אותה כלואה בעולם הוירטואלי נלחמים במפלצות שהוירוס משאיר.

 

מאיה ומיגל

צמד האחים הכי משוגעים על מסך הטלוויזיה שלנו מאיה ומיגל, ברגע שמאיה מזהה בעיה היא ישר רצה לסדר אותה בעזרת אחיה מיגל. יחד הם נקלעים בכל פעם למסעות והרפתקאות חדשות. הסדרה אמנם הגיעה אלינו מארצות הברית אבל נוכל לראות שהדמויות עצמם מדברות גם ספרדית והמוצא שלהם הוא ספרד.

 

קובי קובי

 הילד קובי קובי, עובר ביחד עם חבריו הרבה הרפתקאות וחוויות משונות בבית הספר במיוחד עם המורה מלפפון חמוץ ומנהל בית הספר גרגרן ההזויים. עם שמות כאלה איך אפשר שזה לא יהיה הזוי?

 

בנות הפאוור פאף

מה היינו עושים ללא בנות הפאוור פאף? אין ספק שמדובר באחת הסדרות הפופולריות ביותר. כשיש בעיה בעיר טאונסוויל ראש העיר ישר מתקשר אליהן לקו החם, ושלישיית הבנות הכי יפות על המסך שלנו עפות להציל את העיר ולהילחם בפשע ובמפלצות.

 

סדריק

מי לא מכיר את המשפט "החיים יפים כשאתה בן שמונה ומאוהב"? אין ספק שזה משפט שכולנו לא הפסקנו להגיד אותו כשהיינו קטנים. סדריק הוא ילד בן שמונה שמאוהב בילדה מבית הספר בשם צ'אן ומנסה להשיג את אהבתה כשהוא מתחרה עליה נגד הילד העשיר ניקולאס. סדרת הטלוויזיה נוצרה על פי הקומיקס הבלגי סדריק.

 

סקובי דו

סקובי דו הוא כלב היוצא בכל פעם למקום אחר בעולם, ביחד עם בעליו שהם בעצם נערים מתבגרים וחברו הטוב ביותר שאגי. בכל פעם שהם מגיעים למקום חדש הם פותרים תעלומות ועוברים הרפתקאות שבעיקר קשורות לרוחות רפאים וכוחות על טיבעיים, ושכחנו להזכיר כבר שסקובי דו ושאגי מאוד מפחדים מההרפתקאות האלו?

 

פוקימון

אין אחד שלא מכיר את פוקימון, אש קאטצם הוא נער שרוצה להפוך למאמן הפוקימונים הגדול בעולם ובעזרת פיקאצו הוא נלחם בכל פעם מחדש בצוות רוקט. אבל ידעתם שפוקימון התחיל בעצם בתור משחק? הסדרה הייתה רק תהליך שיווקי למשחק אבל מהר מאוד גם היא הצליחה והיום הסדרה כוללת מעל ל800 פרקים ויש 721 פוקימונים שהם מפלצות בידיוניות שיוצרים המציאו.

 

השלישיה

השלישיה היא סדרה ששודרה בלוגי בשנת 2000, על שלוש בנות תאומות ושובבות שנשלחו על ידי מכשפה רעה למקומות בעולם ולאגדות. אין ספק שאנחנו פשוט היינו מכורים אליהן! 

 

ד"ש מבאסטר

ד"ש מבאסטר היא תכנית הספין-אוף לסדרה המצליחה שכבשה את כולנו "ארתור". לאחר שבאסטר טס לחו"ל בסדרה ארתור, בסדרת הספין אוף באסטר מצלם לנו במצלמה מקומות בעולם ומראה לנו את האוכל המקומי, את השפה ואת המנהגים של אותה המדינה.

 

טוטלי ספייס

הסדרה עוקבת אחריי שלוש בנות סם, קלובר ואלכס. הבנות הן נערות תיכון שהן בעצם מרגלות שנאלצות להסתיר את זהותן. בכל פעם שיש בעיה הבנות נשלחות למשימות ומקבלות אביזרים מיוחדים על מנת להילחם בפושעים.

 

בראץ

רבעיית הבנות הכי מפורסמות שיש, קולאי אנג'ל הטובת לב וטיפה היסטרית, יסמין פריטי פרינסס העדינה והרגישה, ג'ייד קול קאט שאוהבת חתולים, וסאשה באני בו המגניבה, ביחד הן הבנות הכי מגניבות שתראו על מסך הטלוויזיה שלכם ואין ספק שהן כובשות! 

 

נערי שאולין

אין סיכוי שלא נתקלתם בנערי שאולין בערוץ הילדים. מדובר בסדרת אנימציה שעוקבת אחרי ארבעה צעירים שלכל אחד מהם יש כוח משלו, מים, אש, אוויר ואדמה, ביחד הם יוצאים למצוא ולהגן על "שן גונג וו" פריט אומנות המחזיק את המפתח לחפצי אמנות אחרים בעלי כוחות.

 

ווינקס

אין בת שלא גדלה על הסדרה הזאת. בלום היא נערה רגילה שפוגשת יום אחד את סטלה הפיה. כשהן נפגשות היא מגלה שגם היא פיה והיא מצטרפת למעדון הווינקס שבו נמצאות חבורה של נערות שלומדות בבית הספר לפיות ונלחמות ב"טריקס" שהן שלישיית מכשפות שרוצות לגנוב מבלום את כוח אש הדרקון שלה על מנת להשתלט על כל העולם הקסום.

 

בלייבלייד

ישר כשהחלו שידורי הסדרה בלייבלייד בארץ הפכנו לפשוט מכורים למשחק! בלייבלייד הוא משחק הדומה לסביבון שנלחם בבלייבלייד של האדם השני, הזוכה בתחרות הוא מי שהבלייבלייד שלו לא מפסיק להסתובב ועל המשחק גם נבנה הסדרה.

 

סאקורה

סאקורה היא ילדה רגילה בכיתה ד' המוצאת יום אחד את ספר קלפי הקלאו ומגלה גם את קרברוס שמספר לה שהיא חייבת למצוא את כל קלפי הקלאו ולאסוף אותם. הוא מזהיר אותה שאם היא לא תעשה את זה יפול אסון נורא על העולם.

 

יוגיהו

גם יוגיהו זה משחק ששיחקנו לא מעט. הסדרה מבוססת על המשחק שמטרתו הוא דו קרב נגד מפלצות. ללא ספק היינו מכורים גם למשחק וגם לסדרה הזאת!

 

דרגון בול

הסדרה דרגון בול הצליחה להביא לנו אוצר מילים חדש לגמרי, אין ספק שכולנו גדלנו ודיברנו כשהיינו קטנים על סופר סאייה ועל שבעת כדורי הדרגון בול שמגשימים משאלות. כיף להיזכר בזה.

 

הלב

שמרנו את הטוב לסוף, אין אחד שלא מכיר את מרקו שעובר בכל העולם יחד עם הקופיף שלו ומחפש את אימו. יחד השניים עוברים בדרך הרבה מאוד הרפתקאות מרגשות ומרתקות. כולנו גדלנו על זה!

 
תגובות