אודי ואביעד חוזרים בעונה השלישית של "גן חיות". צילום: רן מנטה

אודי ואביעד חוזרים בעונה השלישית של "גן חיות"

אחרי שכבשו אותנו בעונות הקודמות, ביום הבחירות הסדרה "גן חיות" בכיכובם של אודי ואביעד חוזרת לעונה שלישית בערוץ ניקולודיאון, וכוללת דמויות חדשות ומצחיקות, פלוס יריבות בין גן החיות המתחרה. צפו בהצצה

בזמן שחלקכם ירוץ לקלפי ביום שלישי הקרוב כדי לבחור את הממשלה הבאה, תעלה גם העונה השלישית והחדשה של "גן חיות" המשודרת בערוץ ניקולודיאון של הקומיקאים אודי ואביעד, עם הדמויות האהובות מהסדרה ועם עוד דמויות מצחיקות לא פחות. 

בעונה החדשה מתמודדים מנהל גן החיות מר פיקולו ומזכירתו הנאמנה דורותי, עם איום חדש - גן חיות מתחרה ששמו "נגחה". המנהל המרושע שלו, מר גראנדה, והמזכירה המוזרה אמילי זוממים להשתלט על "גנחה". כדי להתמודד עם האיום, מגייסים פיקולו ודורותי את דוברי גן החיות השלומיאלים זָחוח ולָקק למלחמה הסברתית.

© יחסי ציבור

בנוסף, ציפית כיתן אבנרי מקבלת את הזיכיון להפעלת הקפיטריה וממשיכה להתעלל בלקוחות - השף אנרי טוטו מבשל אוכל גורמה מגעיל לחיות הגן, עובדי התחזוקה מרקו ודמתי מצרפים אליהם בכל פרק עובד חדש, די ג'יי אלדד – שהוא סלב בעולם החיות ומגיש מהדורה יומית של חדשות הבידור לחיות. משפחת סלפי עדיין מנסה לצלם תמונה בכניסה לגן החיות והראפרים שוקו ניל ותות חוזרים עם שירי ראפ חדשים ודבילים במיוחד. ביום הבחירות 17 למרץ, ישודרו כל פרקי העונה החדשה של "גן חיות" בבת אחת החל משעה 10:00.

© אבשלום שושני

 צפו בהצצה לפרק: 

 
תגובות