מה אתם לא יודעים על "יומני הערפד"?. צילום: צילום מסך מהאינסטגרם הרשמי של יומני הערפד

מה אתם לא יודעים על "יומני הערפד"?

מאיפה קלייר הולט ופיבי טונקין מוכרות, אילו שחקנים עשו אודישן לדמותו של דיימון ובאיזו סדרה איאן סומרהולדר היה רוצה לשחק? קבלו את כל מה שלא ידעתם על הסדרה הנושכת ביותר בטלוויזיה, "יומני הערפד"

1. בעונה השישית של "יומני הערפד" כל כותרת של פרק היא למעשה שם של שיר משנות ה-90.

אחד השירים שעל פיו נקבע שם הפרק
 

2. נינה דוברב (אליינה גילברט) שמשחקת את אחותו הגדולה והדואגת של סטיבן ר. מקווין (ג'רמי גילברט) במציאות קטנה ממנו ב-6 חודשים. הייתם מאמינים?

© טאמבלר

3. העיירה המוכרת והאהובה "מיסטיק פולס" שבה מתרחש כל האקשן הייתה אמורה להיקרא כנסיית הפל כמו שנקראה בספר, אך המפיק חשב שהשם מבוסס מידי על דת.

4. קלייר הולט ופיבי טונקין שמגלמות את רבקה והיילי, הערפדית והזאבה בסדרה, שיחקו בעבר ביחד בסדרה "H20", אבל שם הן גילמו בנות ים. פחות מגניב, תודו.

© טאמבלר

5. זאק רוריג שמשחק את מאט, הבחור המתוק שהיה מאוהב קשות באליינה, הוא בכלל אבא במשרה מלאה. לזאק יש ילדה בת שלוש אותה הוא מגדל מאז שהאקסית שלו נכנסה לכלא. אנחנו מקווים שהוא ימצא בחורה טובה שתאהב אותו בחזרה, כי אם לא בסדרה לפחות בחיים האמיתיים. 

 

6. כדאי לכם להפסיק לקחת את ג'רמי כדמות מובנת מאליו, מכיוון שבספרים הוא בכלל לא קיים. מתברר שבמקור לאליינה הייתה אמורה להיות אחות צעירה. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו לא היינו מוותרים עליו בעד שום הון שבעולם!

© טאמבלר

7. מי מאיתנו לא פינטז על האיחוד של אליינה ודיימון? כשזה סוף סוף קרה היינו בטוחים שזה עוד חלום. תופתעו לגלות שבהתחלה התכנון היה לא לתת להם להיות ביחד בשלוש העונות הראשונות וכן לגרום לכמה שיותר מכשולים, בעיות ונפילות בדרך. המפיקים רצו שאליינה ודיימון יהיו ביחד רק לאחר שהיא תהפוך לערפדית, אבל כך או כך אנחנו שמחים שזה קרה. 

© טאמבלר

8. לאליינה הייתה אמורה להיות עוד חברה טובה ששמה מרדית' (אין שום קשר ל"האנטומיה של גריי"). אולי עכשיו כשבוני בעולם המתים הגיע הזמן להכניס אותה לקאסט, מה אתם אומרים?

9. פול ווסלי (סטפן), זאק רוריג (מאט) ומייקל טרבינו (טיילר) באו להיבחן לתפקיד של דיימון בכלל. לנו קשה לדמיין את הסיטואציה הזו ולכן אנחנו מרוצים מהחלטותיהם של המפיקים, כי בכל זאת, אין מי שיותר מתאים לתפקיד הזה מלבד איאן סומרהולדר

חוץ מזה, מה עוד אתם לא יודעים?
 

10. עד כמה שאנחנו אוהבים את איאן סומרהולדר קצת נפגענו כאשר גילינו שהוא רצה בהתחלה להיות חלק מ"דם אמיתי". הוא הלך לאודישן במטרה לקבל את התפקיד של ג'ייסון, אח של סוקי, מה שאומר שהוא היה מופיע כמובן בהמון סצנות נועזות. אנחנו שמחים שהוא התקבל ל"יומני הערפד", ואתם?

© טאמבלר

11. בסדרה נחשפנו לערפדים וזאבים, אבל האם הייתם יכולים לדמיין את הסדרה גם עם שועלים, מלאכים ועוד כל מיני יצורים מיסטיים? אנחנו די בטוחים שלא, ותודה לאל שהמפיקים החליטו לעצור את הרשימה, כי בסדרת הספרים המקורית לא צמצמו ביצורים.

© טאמבלר

12. עוד פרט מעניין שגילינו הוא שטיילר כמעט לא היה חלק מהקאסט בהמשך הסדרה. המפיקים האמינו בהתחלה שיוכלו להסתדר בלי דמותו בעונות הראשונות, אך בהמשך, מכיוון שידעו שיהיה לו תפקיד משמעותי כאשר יהפוך לזאב, החליטו להשאיר אותו. החלטה נבונה.

© טאמבלר

13. פול ווסלי היה נשוי לטורי דה ויטו שהופיעה בעונה השלישית. ב-2013 השניים התגרשו והיום ווסלי יוצא עם פיבי טונקין, שכאמור מגלמת את היילי. בקיצור, הוא מאוד מבוקש בקרב שחקניות הסדרה. גם אתם מופתעים שדווקא עם נינה דוברב לא קרה כלום?

 

14. בעונה השנייה בפרק 12, מיה קירשנר (איזבל) הציגה בטעות את מספר הפלאפון שלה. המעריצים מיד צלצלו ובתגובה קיבלו חזרה הודעות קוליות מפול ווסלי, נינה דוברב ואיאן סומרהולדר. אנחנו מקנאים!

© טאמבלר

15. דיימון וסטפן שעליהם כולנו מפנטזים בלילות הם בכלל זוג זקנים, סטפן בן 164 ודיימון בן 168. הגיע הזמן שנעבור הלאה.

© טאמבלר

 

 

תגובות