לכבוד סיום העונה: 7 עובדות מעניינות על "המדריך לרוצח". צילום: צילום מסך מהיוטיוב

לכבוד סיום העונה: 7 עובדות מעניינות על "המדריך לרוצח"

סדרת בתי המשפט בעלת העלילה המופרכת "המדריך לרוצח" גרמה לכולנו להתאהב בה והגיע הזמן להכיר אותה קצת יותר טוב. איך השחקנים אוהבים את העגבניות שלהם, איזה שחקן אוהב להצטלם בלי חולצה ומיהי הזמרת המפורסמת שמהווה השראה עבור ג'ק פלאהי? כל מה שלא ידעתם על "המדריך לרוצח"

רובכם וודאי מכירים את סדרת בתי המשפט "המדריך לרוצח", מבית היוצרת שונדה ריימס שיצרה בין היתר גם את הסדרות הנצפות "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל". "המדריך לרוצח" מכילה קאסט משובח של שחקנים, שבראשה עומדת ויולה דיוויס בתפקיד הסנגורית הפלילית ובנוסף אליה כמה שחקנים שצפוי להם עתיד מזהיר בתחום המשחק. לכבוד סיום העונה אספנו עבורכם כמה עובדות מרשימות ומצחיקות על הסדרה.

1. עורכי דין, זה לא בשבילכם

אזהרה: רוב הפרטים הקשורים לעורכות דין, למשפט וכיוצא בזאת בסדרה שקריים לחלוטין. אם חלמתם להיות עורכי דין, הצפייה בסדרה לא תעניק לכם ידע משמעותי על התחום. כך למשל, בבית משפט מוטב להיות צודק מאשר חכם, בעוד שבסדרה מוטב להיות חכם מאשר צודק. השם המתורגם מאנגלית "איך להתחמק מרצח" מדגיש כי הסדרה מלמדת לחכמה ולא לצדק. אז מי אמר שלומדים דברים מהטלוויזיה?

© טאמבלר

2. ג'ק פלאהי נחקר בראיונות טורדניים – "אני מאוד בטוח בנטיות המיניות שלי"

בנוגע לשחקנים, אם תהיתם מה בנוגע לחיי היומיום של השחקן ג'ק פלאהי המגלם את קונור וולש, דעו שהשחקן סבל מכמה שאלות טורדניות וצהובות במיוחד על חיי המין שלו רק משום ששיחק דמות הומוסקסואלית. ג'ק הוא סטרייט, ולרוב כאשר מתראיין על דמותו הוא תוקף ועונה כי אין צורך לשאול אותו על חיי המין שלו רק בגלל הדמות אותה מגלם. למה לא שואלים את השחקנים המגלמים את הדמויות הסטרייטיות על חיי המין שלהם?

© טאמבלר

3. סקס זו לא מילה גסה, זה המפתח לרייטינג!

מין וסקס על המסך לא מתקבלים כדבר אהוד בסדרות טלוויזיה, אולם חברי הקאסט מתנגדים לטענה זו. "זה רק שני אנשים שעושים את מה שאנשים עושים, בכל רחבי העולם", אמר בילי בראון וצחק. "מישהו עושה זאת ממש עכשיו!", אמרה ויולה דיוויס שמשחקת את אנאליס קיטינג, ואף הוסיפה ואמרה שהיא רואה בזה דבר "משחרר", וכי הסצנה הלוהטת שלה ביחד עם בילי "לקחה הרבה טייקים. אני הלכתי על זה, והוא באמת הלך על זה".

© טאמבלר

4. בילי בראון נהנה להצטלם בלי חולצה

דיוויס הקניטה שהשותף שלה לסדרה, בילי בראון, אוהב את מראה החזה שלו ("הוא מוריד את החולצה 10 דקות לפני שמתחילה הסצנה. כך הוא אוהב את זה") על אף שבראון כלל לא אוהב לראות את עצמו על המסך. "זה קשה לצפות בעצמך", הוא הסביר. אולי מדובר בזן חדש של פוביה ממצלמות שהוא פיתח לעצמו? "אתה רואה את עצמך במראה כל יום וזה באמת לא כך". בנוסף, הוא מתקשה לכוון ביום חמישי בערב את איכות ה-HD במסך ה-60 אינץ' השטוח שלו. האמת? אנחנו די מופתעים.

 

5. השחקנים לקחו חלק בכתיבת התסריט

התסריטאים לא עבדו לבד בכתיבת הסדרה, אלא קיבלו עזרה מהשחקנים שנתנו את הצד שלהם בעלילה על מנת להתאים את אפיון דמותם לדפוסי העלילה. כך למשל, הודות לדיוויס, נוספה סצנת הורדת הפאה והורדת האיפור של דמותה אנאליס בלילה. היא אמרה, "אני לא הולכת להישאר במיטה עם מלא איפור ושיער כדמות סקסית. אם אני אצטרך לעשות זאת, זה הולך להכריח אותי לעשות משחק ממש רע, באמת. זה לא אנושי. אישה אנושית משמע להוריד את השיער שלה בלילה. בנוסף, היא אוהבת לראות נשים אמיתיות בטלוויזיה, זה מרגש ומעורר אותה, אולם מה שהיא לא אוהבת הוא "דפוס ההתנהגות המקובל בקרב הקהילה הנשית בטלוויזיה. זה מדכא אותי. זה הדבר שגורם לי לרצות לחזור הביתה ולאכול, ולזלול, ולאכול הרבה לחם". היא מסכמת כשהיא צוחקת: "לאכול לחם! כי אני יודעת אמת".

© טאמבלר

6. אפילו השחקנים לא יודעים מה עומד להתרחש

אלפרד אינוק לא ידע כי הדמות שלו ווס גיבינס הולך להיות הרוצח עד שהטקסט היה מונח על השולחן. "כשקיבלתי את התסריט ללילה," הוא אמר. "הייתי כמו, 'מהההה? אנשים!', זה היה מטורף רק משום שמעולם לא עבדתי בצורה כזאת, אתה יודע? זה היה משהו מאוד חדש עבורי". מוסר השכל: שחקנים לעתים קרובות מתפתים לשחק את הסוף משום שהוא משמש כעוגן לדמויות, ובמקרה כזה לא לדעת את הסוף באמת יכול להיות מועיל. כאשר גורלה של דמות אינו ידוע לשחקן, ויולה דייוויס מרגישה צורך חזק לביצוע החלטה חשובה באותו הרגע. "זה הדבר הגדול שלי. אתה פשוט צריך לקפוץ. אתה צריך שתהיה לך אמונה, בתקווה שכל מה שאתה צריך לעשות זה לתת השראה לתסריטאים להמשיך בדרך זו. אבל זה כל מה שאתה יכול לעשות כשחקן. אין לך ברירה. זה לא כמו שאתה פשוט תעמוד שם ולא תבחר בכלל". 

© טאמבלר

7. טיילור סוויפט היא ההשראה של קונור

על מנת להתחבר אל דמותו קונור וולש, ג'ק פלאהי אמר שהוא פועל על פי שיטות משחק מאת סטניסלבסקי ועוד, אולם גם הפלייליסטים השונים ("שירי הכנה רגשיים") לסצנות הנפרדות שהוא מכין מראש, עוזרות לו. בין השירים ניתן למצוא את השיר "Shake It Off" של טיילור סוויפט. "כששמעתי את השיר הזה אני חושב ששמעתי אותו, בערך, 45 פעם. מעולם לא שמעו על זה, היה מאוחר והתאמנתי על המשחק. ואז פשוט עבדתי וזה קרה. הייתי, בערך, 'מה זה?' טיילור סוויפט, היא גדולה". אנחנו מסכימים איתך לגמרי.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות