ואלאר מורגוליס: תערוכת משחקי הכס בתל אביב!. צילום: מאיה אבישר

ואלאר מורגוליס: תערוכת משחקי הכס בתל אביב!

לקראת עליית העונה החדשה של משחקי הכס, הגיעה לארץ התערוכה הבינלאומית: GOTExhibit Game of Thrones Exhibition. התערוכה מטיילת בעולם וביקרה כבר בכל הערים המרכזיות, והשנה סוף סוף זכינו גם בתל אביב לחוות את חוויות משחקי הכס בכל הכוח

בקרוב עולה העונה החדשה של "משחקי הכס". לקראת עליית העונה החדשה, הגיעה לארץ התערוכה הבינלאומית GOTExhibit Game of Thrones Exhibition. התערוכה מציגה את כל התלבושות והאביזרים המקוריים מהסדרה, החל מהשמלה האדומה של מליסנדרה ועד החרב של ההר.

© מאיה אבישר
© מאיה אבישר

© מאיה אבישר
© מאיה אבישר

מלבד המוצגים המדהימים והמקורים מהסט יש בתערוכה גם דגם מדויק של כס הברזל ואפשר (ואף רצוי!) לשבת ולהצטלם עליו. יוצרי התערוכה החליטו לשלב גם מוצגים אינטראקטיביים. לדוגמא, להפוך להלך-לבן. מצטלמים על מסך ירוק ומקבלים תמונה שלכם לאחר שהלך לבן הפך אתכם לאחד מהם! קשה להחליט מה זה יותר, מפחיד או מגניב. פעילות נוספת שיש בתערוכה היא להישרף על ידי דרקון! עומדים, צורחים ומקבלים סרטון שבו רואים אתכם נשרפים על ידי דרקון. מתי בפעם האחרונה שרף אתכם דרקון? אתם חייבים להודות שזה מטורף! 

© מאיה אבישר
© מאיה אבישר
© מאיה אבישר

הפעילות המגניבה ביותר, שאסור לוותר עליה ומומלץ לעשות אותה פעמיים: לעלות במעלית לחומה. בכניסה לפעילות הזאת תקבלו משקפי 4D ואוזניות, ותחוו חוויה מדהימה של עלייה לחומה, בארבעה מימדים. ללא ספק זה אחד הדברים הכי מגניבים שהביאו בתערוכה הזאת ואסור לוותר על זה!

 

משחקי הכס 5 Game Of Thrones

העונה חדשה בשידור חי במקביל לשידור בארה"ב! ימי שני החל מה- 13/4 ב- 04:00 וב-22:00 בערוץ yes oh hd (עונות 1-4 זמינות לצפייה במלואן ב-yesBinge וב-yes VOD)

 

 
תגובות