מהו שיר הנושא הטוב ביותר?. צילום: פיני סילוק

מהו שיר הנושא הטוב ביותר?

בערב יום העצמאות תשודר בערוץ הראשון תכנית מיוחדת שנקראת "איזו דרמה" ובמהלכה יתקיים מצעד שירי הנושא של דרמות הנוער מאז ועד היום, שבסופו יבחר בעזרת הקהל שיר הנושא הטוב ביותר מכל הזמנים!

יום העצמאות מתקרב בצעדי ענק והערוץ הראשון מכין לנו תכנית מיוחדת. בערב יום העצמאות תשודר בערוץ הראשון תכנית חגיגית לכל המשפחה בהנחיית כוכב הילדים והנוער דניאל מורשת. התכנית תזכיר לכולנו את שירי הנושא של סדרות הנוער האהובות מכל הזמנים.

© רפי דלויה

במהלך התכנית יבחר על ידי הקהל שיר הנושא הטוב ביותר מכל הזמנים, ובנוסף יבוצעו ביצועים מיוחדים לשירים האהובים על כולנו! סדרות הנוער ששירי הנושא שלהן מועמדים לזכייה הן "גאליס", "החממה", "יומני החופש הגדול", "לא כולל שירות", "האי", "השמיניה", "שכונה", "עניין של זמן", "עמוק במים", "אליפים" ו"שוברי גלים".   

אולי שיר הנושא של
אולי שיר הנושא של "האי" יזכה? © אלדד רפאלי
אולי בכלל
ואולי בכלל "מול כל העולם" יהיה השיר האהוב ביותר? © אוהד רומנו

בנוסף לבחירת השיר האהוב ביותר, במסגרת הספיישל יתקיים איחוד מרגש, חגיגי וחד פעמי של השחקנים מדרמות הנוער המיתולוגיות "עניין של זמן" ו"לא כולל שירות". האיחוד המרגש יהיה בהנחייתה של מיכל ינאי ומשתתפיו יכללו כוכבי נוער נוסטלגיים אהובים כמו סער פיין, תומר גוטליב, ניב פרדימן, ירון מוטולה ועוד רבים נוספים שיבצעו גרסאות חדשות לשירי הסדרה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

כאן תוכלו להצביע לשיר האהוב עליכם!

 
תגובות