התגעגענו: איפה כוכבי "iCarly" נמצאים היום?. צילום: shutterstock

התגעגענו: איפה כוכבי "iCarly" נמצאים היום?

סדרת הלהיט של ניקלודיאון "iCarly" הסתיימה לפני שלוש שנים ואנחנו מודים, אנחנו די מתגעגעים, אז הגיע הזמן לבדוק איפה נמצאים מירנדה קוסגרוב, ג'נט מקארדי ושאר השחקנים

עברו כבר שלוש שנים מאז סיום שידורי העונה השביעית והאחרונה של אחת הסדרות המצליחות ביותר שנוצרו על ידי ניקלודיאון, "iCarly", והאמת היא שאנחנו ממש מתגעגעים לסדרה ולשחקנים אז החלטנו לבדוק איפה הם נמצאים היום. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מירנדה קוסגרוב

מירנדה קוסגרוב ששיחקה את קרלי שיי, הדמות הראשית, נעלמה לנו מהמסך לאחר סיום הסדרה בכדי ללמוד באוניברסיטה. למרות שהיא התחילה ללמוד היא הספיקה לדובב את מרגו ב"גנוב על המיניונים" וגם הייתה חלק מהקליפ ללהיט של פארל וויליאמס, "Happy". לפני מספר חודשים קוסגרוב חזרה למסך שלנו, אך הפעם למסך הגדול כשכיכבה בסרט "הפורצים" לצד השחקן המצליח אוסטין באטלר.

© אינסטגרם
 

ג'נט מקארדי

לעומת מירנדה קוסגרוב, ג'נט מקארדי שששיחקה את סאם פקט נשארה על המסך שלנו בסדרת ספין/אוף ל"iCarly", שנקראת "סאם וקאט". בסדרה זו היא שיחקה לצד השחקנית והזמרת אריאנה גרנדה ולאחר ריב בין השתיים הסדרה הופסקה לאחר עונה אחת בלבד. ממש בימים אלו מקארדי מצלמת סדרה חדשה שנקראת "Between" שתשודר באחד מערוצי הטלוויזיה הגדולים ביותר בקנדה. בנוסף, לאחרונה היא התחילה להפיק סדרה אינטרנטית שכתבה בעצמה על חייה. 

© אינסטגרם
 

ניית'ן קרס

מאז שהסדרה הסתיימה אמנם ראינו פחות את ניית'ן קרס ששיחק את פרדי אבל בכל זאת היה אפשר לראות אותו בסדרות כמו "Major Crimes" בתור דמות אורחת או אפילו בתור אחד מהתפקידים הראשיים בסרט "בתוך הסופה". אם חשבתם שמפרדי נפטרתם לחלוטין מאז סיום "iCarly" טעיתם. קרס המשיך לשחק את דמותו במספר פרקים בסדרת הספין-אוף "סאם וקאט" ובנוסף לקריירת המשחק שלו הוא התחיל לביים את סדרת הילדים של ניקולודיאון "Henry Danger".

© אינסטגרם
 

ג'רי טריינור

גם ג'רי טריינור ששיחק את ספנסר, אחיה הגדול של קרלי, המשיך בקריירת המשחק שלו ושיחק בסדרה המצליחה של ניקלודיאון "וונדל וויני" לצד באדי הנדלסון ("שייק"). גם הוא לא נפטר מדמותו והמשיך לשחק את ספנסר בתור תפקיד אורח ב"סאם וקאט". בנוסף לזה הוא דובב בסדרת הילדים המצליחה "כלב חשאי" שעדיין משודרת בישראל בערוץ ניקלודיאון.

© אינסטגרם
 

נח מאנק

נח מאנק ששיחק את גיבי סיים תיכון לאחרונה והתחיל ללמוד בקולג'. הוא שיחק השנה בתור תפקיד אורח במספר פרקים בסדרה המצליחה "הגולדברגים" ובנוסף, המפיקים של "iCarly" התחילו לצלם סדרת ספין-אוף הנקראת "גיבי" על שם הדמות שלו אך הפיילוט נכשל והסדרה לא שודרה. כמו ג'רי טריינור וניית'ן קרס גם מאנק השתתף בתפקיד אורח ב"סאם וקאט" והוא גם שיחק בסרט המחודש לסיפור "טום סויר" לצד ג'ייק טי אוסטין ("המכשפים מווברלי פלייס" ו"משפחת פוסטר").

© אינסטגרם

SO... גם אתם רוצים קאמבק של "iCarly"?

תגיות
תגובות