רק תוסיפו מים: איפה נמצאים כוכבי "H2O" היום?. צילום: טמבלר

רק תוסיפו מים: איפה נמצאים כוכבי "H2O" היום?

לפני חמש שנים הסתיימו שידוריה של הסדרה המצליחה "H2O" וכמו כולכם גם אנחנו שאלנו את עצמנו איפה נמצאים עכשיו הכוכבים שגרמו לנו לרצות לקבל כוחות מיוחדים שקשורים למים. הנה כל התשובות

קלייר הולט

היא גילמה ב"H2O" את אמה, הנערה הבלונדינית והמתוקה, ומאז עברה לשחק ב"שקרניות קטנות ויפות" את סמארה ולאחר מכן המשיכה גם ל"יומני הערפד" ונכנסה לדמותה של ערפדית בשם רבקה מייקלסן. היא כיכבה בסדרה זו במשך שלוש עונות לפני שהמשיכה ל"המקוריים", סדרת ספין-האוף של "יומני הערפד", שבה היא משחקת את אותה הדמות. 

 
© טאמבלר
© טאמבלר

פיבי טונקין

מאז ששיחקה את קליאו ב"H2O", פיבי טונקין שיחקה בכל מיני סדרות וסרטים, ובהם היא גילמה תפקידים קטנים, למשל ב"Packed to the Rafters" וב"מחר, בפרוץ המלחמה". את הפריצה הגדולה שלה עשתה בסדרה "המעגל הסודי" שבוטלה לאחר עונה אחת בלבד, אך למרות זאת היא קיבלה את התפקיד של היילי, זאבה ב"יומני הערפד" ומאז שיחקה ב"המקוריים". עוד פרט מעניין: היום היא יוצאת עם פול ווסלי שמגלם את סטפן ב"יומני הערפד". כנראה ששילוב בין ערפד לזאבה הולך עכשיו. 

 
© טאמבלר
© טאמבלר

לוק מיטשל

במקור הוא רצה להיות שחקן טניס אבל למזלו ולמזלנו הוא החליט להיות שחקן טלוויזיה במקום. מאז שהשתתף ב"H2O" בתפקיד וויל, הוא גילם את רומיאו ב"Home and Away". לאחר מכן הוא עבר לארצות הברית וגילם את התפקיד הראשי בסדרת הטלוויזיה מהז'אנר מדע בדיוני "אנשי המחר", למרבה הצער, התכנית בוטלה לאחר עונה אחת בלבד. לוק מיטשל שיחק בקומדיה האמריקאית "Members Only" שבוטלה לפני הקרנת הבכורה, ועכשיו הוא משחק בסדרת הטלוויזיה הבדיונית "Agents of S.H.I.E.L.D". 

 
© טאמבלר
© טאמבלר

אינדיאנה אוונס

השחקנית קלייר הולט פרשה מהסדרה בעונה השלישית ואותה החליפה אינדיאנה אוונס שגילמה את בלה, זמרת ובתולת ים יפהפייה במיוחד. מאז "H2O", אוונס הספיקה לשחק בסרט "Arctic Blast", בסדרת דרמה משפטית "Crownies", בגרסה מחודשת לסרט "הלגונה הכחולה" ובשנה שעברה היא השתתפה ב"סודות ושקרים", סדרת דרמה אמריקאית. 

 
© טאמבלר
© gifhi

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגיות
H2O
תגובות