האם נינה דוברב תחזור לשחק ב"יומני הערפד"?. צילום: טמבלר

האם נינה דוברב תחזור לשחק ב"יומני הערפד"?

נינה דוברב, כוכבת הסדרה "יומני הערפד", הצהירה שהעונה השישית והנוכחית היא האחרונה שלה, אז מה הסיכוי שהיא תחזור? באמצעות 6 דמויות שכבר עשו את זה ושבו לסדרות בהן שיחקו, אנחנו מראים לכם שכל דבר אפשרי. טוב, חוץ מלהתחתן עם נינה דוברב

צופי הסדרה "יומני הערפד" המומים, מבוהלים וסופר עצובים לשמוע שכוכבת הסדרה, נינה דוברב, הצהירה כי זו תהיה העונה האחרונה שלה. בכל זאת, נינה יודעת לנצל את זמניה האחרונים בצילומי הסדרה והעלתה תמונה לאינסטגרם בה מצטלמת בסצנה האחרונה של סטפן ואליינה. כוכבים רבים שעזבו את הסדרות שבהן הן הופיעו חזרו כשזה היה חשוב אז אל תאבדו תקווה, מעריצי אליינה. דוברב תמיד יכולה להפתיע ולשוב לסדרה. אם זה עבד עם דמויות עבר בטלוויזיה, אז למה שזה לא יעבוד עכשיו? הנה כמה דמויות שחזרו לסדרות הישנות שלהם:

סטיב קארל מ"המשרד" 

הבוס הכי טוב והאהוב על כולם, מייקל סקוט, אכן שב בחזרה על מנת לסיים את צילומי הסדרה ועשה את זה בדיוק בזמן לחתונה של דווייט שרוט עם אנג'לה מרטין. בראיון למגזין "EW" יוצר הסדרה "המשרד", גרג דניאלס, אמר שהופעתו של קארל הייתה כה סודית שאפילו השחקנים והצוות הסתירו זאת מרשות השידור "NBC". "היה חשוב להם לא לדעת על הופעתו של סטיב קארל, אבל התכנית הייתה כל כך חשובה לאלה מאיתנו שעבדו על זה," הוא אמר. "זה לא היה סוף מרשים בלעדיו".

 

איאן סומרהלדר ועמיתיו מ"אבודים"

"אבודים", סדרת הדרמה מאת רשות השידור "ABC", ראתה הרבה הולכים ושבים בכל הריצות שלה, אבל איאן סומרהלדר (בון) היה בין אלה שעזבו וחזרו לעונה השישית והאחרונה של התכנית, כולל אליזבת מיטשל (ג'ולייט), דומיניק מונהאן (צ'ארלי), הארולד פארינאו (מייקל דוסון), סינתיה ווטרוס (ליבי) וקייטי הסגל (הלן). מי אמר פגישת מחזור ולא קיבל? "אני חושב שזה בטוח לומר... אנחנו די דנו ש... זה באמת מדהים ש... אני עומד לחזור" סומרהלדר אמר למעריצים ול-"EW" בקומיק-קון לפני סיומה של התכנית בשנת 2010. "זה רק עניין של עיתוי ומקבלים אותי שם למטה".

 

ג'פרי דין מורגן מ"האנטומיה של גריי"

בעונה השנייה של "האנטומיה של גריי", ד"ר איזי סטיבנס (בגילומה של קתרין הייגל) פעלה באופן לא מקצועי כשהתאהבה בחולה דני דוקט וטיפלה בו. אבל בסיום העונה, לדני היה שבץ ובעקבות כך מת, והשאיר את איזי הרוסה, ואיתו הלך גם השחקן, ג'פרי דין מורגן. אמנם, זו לא הייתה הפעם האחרונה בה הצופים ראו את דני או את מורגן בתכנית. השחקן חזר על תפקידו בכמה פרקים לאחר מותו של דני, גם בסצנות של חלום או הזיות עד העונה החמישית, והוכיח שאפילו מוות לא יכול לעצור את אופי התפקיד.

 

שרי סטרינגפילד מ"ER"

סדרת הדרמה הרפואית של שנות ה-90' הייתה מעין דלת מסתובבת כשהשחקנים עזבו וחזרו לבית החולים. אחרים עזבו את תכנית וחזרו, אבל בעיקר השחקנית שרי סטרינגפילד חזרה לתכנית בעונה השמינית שלה לאחר שעזבה את תפקידה כד"ר סוזן לואיס הפופולרית בעונה השלישית. "סדרת טלוויזיה היא או סיוט או הדבר הטוב ביותר בעולם כולו. זה באמת תלוי באדם, אני חושבת, במקום שאתה נמצא בחיים שלך," אמרה סטרינגפילד לעיתון "Chicago Tribune" בשנת 2001. "זה הרבה יותר פשוט עבורי הפעם הזאת להקים משפחה, כי עם ילד, אתה לא הולך לשום מקום. אז אני באמת מתחילה להשתוקק לתכנן את לוח הזמנים שלי ואני באמת נהנית מזה".

 

לוק פרי מ"בוורלי הילס, 90210"

השחקן בן ה-48 עזב את תפקידו הסמלי כשובר לבבות האנקי, דילן מקיי, בעונה השישית, אך חזר בעונה התשיעית כ"אורח כוכב מיוחד" ואף ביים פרק אחד. לבסוף הוא החליט לא לחזור כדילן בסדרה "90210" של רשות השידור "CW", על אף שקלי טיילור (בגילומה של ג'ני גארת) הייתה כמו אמא של בנו בסדרת ההמשך.

 

מייקל רוקר מ"המתים המהלכים"

את האח הקולני של דריל דיקסון, מרל, השאירו למות עם אזיקים על גג מלא זומבים בעונה הראשונה, אבל זה לא הדבר האחרון שהצופים היו רואים או שומעים ממנו. מרל הופיע בעונה השנייה בהזיות של דריל ולאחר מכן התגלה מחדש בבשר הזומבי בעונה השלישית.

 

SO... מתי לדעתכם נינה דוברב תחזור לשחק בסדרה?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגיות
תגובות