יכולים לדמיין את דיימון מ"יומני הערפד" בתור קלאוס מ"המקוריים"?. צילום: טאמבלר

יכולים לדמיין את דיימון מ"יומני הערפד" בתור קלאוס מ"המקוריים"?

לאחר 4 שנות שידור מרתקות של הסדרה הכי נושכת בטלוויזיה "יומני הערפד" החליטו לעשות ספין אוף וכך עלתה לאוויר סדרת בת בשם "המקוריים". מה יקרה אם נשתמש בדמותו של דיימון מ"יומני הערפד" במקום קלאוס ב"המקוריים"? התוצאות לפניכם!

"יומני הערפד" היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוגת דרמה על טבעית המבוססת על סדרת ספרים בעלת שם זהה מאת אל. ג'יי. סמית'. הסדרה החלה את שידוריה אי שם בשנת 2009 והיא משודרת עד היום. היא מתמקדת בעיקר במשולש האהבה בין אליינה גילברט (נינה דוברב) לבין האחים הערפדים סטפן (פול ווסלי) ודיימון סאלבטור (איאן סומרהולדר). במשך שש שנות השידור, הסדרה זכתה בפרסים רבים בטקס בחירת הקהל, טקס פרסי הנוער ואף בסדרת ספין אוף בשם "המקוריים" אשר החלה את שידוריה בשנת 2013.

"המקוריים" מתמקדת בסיפורם של שלושה אחים מבית משפחת מייקלסון, הידועים כערפדים הראשונים בעולם: קלאוס (ג'וזף מורגן), אלייג'ה (דניאל גיליס) ורבקה (קלייר הולט). החלטנו להפגיש בין שתי הסדרות על ידי כך שחשבנו מה יקרה אם ניקח את אחת הדמויות הראשיות ב"יומני הערפד", דיימון, ונציב אותה במקום אחת הדמויות ב"המקוריים", קלאוס. התוצאות לפניכם:

יהיו הרבה פחות דאגות

לקלאוס יש נטייה להילחץ לגבי הרבה דברים, מה שיכול לגרום לו להיות לפעמים קצת רגזן (אוקיי, אולי רגזן מאוד). לעומתו, דיימון פועל בקלילות כמעט בכל דבר, מה שגורם כמעט לכל מי שמסביבו לתחושה טובה. אפילו בזמן הגרוע ביותר שלו הוא נמצא במיטבו.

© טאמבלר

שתיית אלכוהול תהפוך לדרך קבע

דיימון ידוע באהבתו לשתיית אלכוהול לכן לא נתפלא מכך שכשדיימון יהיה קלאוס ליום אחד, כמות האלכוהול היומית תהיה גבוהה ביותר. בנוסף, אנחנו לא נופתע אם את שתיית האלכוהול ילוו מסיבות ריקוד ספונטניות ומצחיקות מצידו של דיימון.

© טאמבלר

קוד הלבוש יוחלף ל'מכנסיים בלבד'

עם כל האהבה שלנו לקלאוס, הוא מסתובב יותר מידי זמן עם חולצות עליו. דיימון ידאג לתקן את הסוגייה ולא יתעכב שנייה מבלי להתהדר בגופו המרהיב.

© טאמבלר

מנת הבדיחות היומית תגדל

קלאוס יכול להתיימר לפעמים כבכיין, מה שגורם לנו לקבל בברכה את ההומוריסטיות שבדיימון וגם את המשפטים העוקצניים שהוא שולף מהמותן בהפתעה. ברצינות, מתי בפעם אחרונה שמעתם את קלאוס מספר איזושהי בדיחה?

© טאמבלר

ציורים יוחלפו באמבטיות

לקלאוס יש את דרכיו להירגע ולדיימון את שלו. קלאוס מתחבר לצד האומנותי שבו כשלעומתו דיימון מעדיף להירגע באמבטיה. בסך הכול דיימון באמבטיה זה גם סוג של יצירת אומנות, לא?

© טאמבלר

הבריתות יהיו משמעותיות יותר

תאמינו או לא, קלאוס הוא לא ממש אדם חברותי. למען האמת, רוב הזמן הוא דואג רק לעצמו. ב"בהמקוריים" זאבים וערפדים מריחים אי-נאמנות ולכן הם לא נאמנים לקלאוס כפי שפוטנציאלית הם נועדו להיות ולעומת זאת, לדיימון יש נטייה להעמיד את קרוביו לפניו. הוא עושה דברים בלתי נסלחים בכדי להגן על הקרובים שלו, מה שלא נהדר, אבל הכוונות שלו טובות והן למען חבריו ואהוביו.

© טאמבלר

לא חושב פעמיים

אף פעם לא נסמוך על דיימון ועל מעשיו אבל בסוף ניווכח לגלות כי הכול לטובה (אוקיי, לא תמיד). בכל זאת, דיימון הוא מהאנשים היותר פזיזים והמשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה" פחות מדבר אליו משום שהוא מעדיף קודם לפעול ואחר כך, אם בכלל, לחשוב.

© טאמבלר

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות