עשרת הכוכבים שלא ידעתם שהשתתפו בריאליטי.

עשרת הכוכבים שלא ידעתם שהשתתפו בריאליטי

בשנים האחרונות תכניות הריאליטי החלו לצבור תאוצה, אולם לפני שהדבר הפך לטרנד, הכוכבים הכי גדולים השתתפו בתכניות כדי לקדם את עצמם. אז מי זוכר שקים קרדשיאן השתתפה ב"רוקדים עם כוכבים", ומאט לאנטר כמעט זכה בתואר הדוגמן הכי יפה באמריקה? כל מה שאתם צריכים לדעת על הכוכבים שאתם אוהבים

אמה סטון

שחקנית הוליוודית הידועה בעיקר בשל השתתפותה כצלע הנשית בסרטי "ספיידרמן המופלא" שיצאו לאקרנים בשנת 2012. אך אם הייתם מבררים על סטון של שנת 2004, הייתם מגלים שהיא השתתפה בתוכנית ריאליטי בשם "החיפוש אחר משפחת פרטרידג' החדשה", שבסופה זכתה סטון בתפקידה של לורי פרטדיג'. בעיקרון מדובר בתוכנית כשרונות ריאליטי, שחשפה בפנינו גם את כישרון השירה שלה. למרות הזכייה, "משפחת פטרידג' החדשה" (2005), זכתה לפרק פיילוט בלבד, אך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהדברים הסתדרו מצויין בשביל אמה.

 
© צילום מסך מיוטיוב

כריס המסוורת'

לפני שגילינו שלכריס המסוורת' יש כוחות על טבעיים ולפני שהוא הפנט את כל בנות העולם עם השרירים המרהיבים שלו, הוא היה עוד תלמיד שנענע את האגן בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". אבל לא סתם, אלא התוכנית בגרסה האוסטרלית שלה! תאמינו או לא, אבל המסוורת' לגמרי נכנס לקצב והשתמש בתנועות אגן מדויקות. לאכזבת הצופים, שלא זכו לראות אותו הרבה על המסך, כי נאלצו להיפרד ממנו בשבוע השישי. אותנו יותר מעניין לדעת אם הוא עדיין זוכר חלק מהתנועות...

 
© צילום מסך מיוטיוב

ג'ון האם

כן, כן, מדובר בלא אחר מ"מד מן" הקשוח שלנו! לפני שהאם גילם את הדמות הקשוחה של דון דייפר, וכל בחורה נפלה לרגלי הצ'ארמר הטלוויזיוני, השחקן התמודד מול 2 גברים נוספים על סיכוי לזכות בדייט עם בחורה רווקה, ועל ההזדמנות לזכות בליבה. למען האמת, הוא לא נבחר, אבל אנחנו בטוחים שאותה הבחורה יושבת בביתה ומתחרטת לגמרי על הטעות שעשתה. אין מה לעשות, הכל עניין של בחירות בחיים.

 
© צילום מסך מיוטיוב

זאק אפרון

שנה לפני שלוהק לסדרת הסרטים ששינתה את חייו, "היי סקול מיוזיקל" (2005), השתתף זאק אפרון בתכנית ריאליטי מבית MTV, בשם 'פושטי חדרים'. נכון, השם לא מושך במיוחד אבל כך גם התוכן. מדובר בסדרה שבה כל פעם לוקחים בן נוער מסויים, מכניסים אותו לחדר ואותו בן הנוער צריך לגלות של מי החדר. את אפרון בן ה-18 הכניסו לחדר של נערה מתבגרת, וכמובן שהוא זיהה במהירות למי שייך החדר. לא ביג דיל כשאתה מבין בבחורות מגיל צעיר כל כך.

 
© צילום מסך מיוטיוב

לוסי הייל

בימים אלו היא מככבת בסדרה מבית ABC "שקרניות קטנות" שצוברת תאוצה מעונה לעונה. אבל תתפלאו לשמוע שהייל בכלל התחילה את דרכה בקריירת שירה! בשנת 2003, הייל השתתפה בתוכנית השירה האמריקאי "צעירי אמריקה". היא נחשבה למתמודדת מובילה במהלך העונה ואף הגיעה לגמר, אך לבסוף הגיעה למקום השלישי. למרות זאת, ניתן לראות שהחיים פשוט ניתבו אותה להצלחה, גם בעולם המשחק, וגם בעולם המוזיקה שהיא כה אוהבת. הייל לא הפסיקה עם אהבתה לשירה ואף בשנה האחרונה היא שחררה את אלבום הקאנטרי הראשון שלה בשם "road between".

 
© צילום מסך מיוטיוב

ניקול שרזינגר

היא זמרת אמריקאית, רקדנית, משוררת, מפיקה מוזיקלית שחקנית ושופטת ב-'X Factor' האמריקאי והבריטי. ניקול גם הזמרת המובילה בלהקת ה'פוסיקאט דולז' והמוכרת ביותר מבין חברותיה. למען האמת, נראה כי שרזינגר ממש רגילה לעבוד בתוך להקה, לאור העובדה שקרש הקפיצה שלה היה בתוכנית הכשרונות 'פופ סטארס' ובה הקימו להקה בשם אדנס קראש ששרה בעיקר פופ. בשנת 2001 הוציאה הלהקה סינגל ראשון, "Get Over Yourself", שהפך ללהיט גדול, הגיע למקום הראשון במצעדי המכירות ונכנס לעשרת הסינגלים החמים של מצעד הבילבורד. אך ב2002, פורקה הלהקה וכל אחת המשיכה לדרכה.

 
© צילום מסך מיוטיוב

ג'וש הנדרסון

ג'וש הנדרסון, ידוע בעיקר בשל תפקידו בסדרה 'דאלאס'. כנראה שהוא העריץ את הפוסיקאט דולז, כי לאחר העונה הראשונה הוא מיהר להרשם לעונה השנייה של הסדרה 'פופ סטרס' וגם הוא, הגיע לחמישייה הסופית. לאחר התוכנית היה חלק מלהקה תחת השם "Scene 23", אך לאחר תקופה קצרה עזב את הלהקה כדי להתחיל בקריירת משחק ודוגמנות. אנחנו בטוחים שהנדרסון עשה בחירה נכונה!

 
© צילום מסך מיוטיוב

מאט לאנטר

עכשיו התחיל להיות לנו חם. לאנטר הוא לא אחר מליאם הגולש ההורס מהסדרה הנצחית "בוורלי הילס: 90210". הפריצה האמיתית שלו היא בזכות הסדרה הזו, אבל כבר בשנת 2004, השוויץ בחבילת הקוביות שלו לעיני כל בתוכנית הטלוויזיה "החיפוש אחר הדוגמן הלוהט ביותר באמריקה". אומנם הוא לא זכה, אבל היי מאט, אם זה עושה לך טוב, בשבילנו אתה תמיד הכי חתיך.

 
© צילום מסך מאינסטגרם

כריסטינה אגילרה

הזמרת העדינה עם הקול הענק, הייתה אחת מילדי הפלא הרבים שניגשו לתחרות הכשרונות המדוברת ביותר בשנות ה80-90, בשם "חיפוש כוכב", בין המשתתפים היו ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס. תורה של אגילרה הגיעה בשנת 1989, שהוכיחה לנו בענק שהכישרון אצלה זה מולד. 

 
© צילום מסך מיוטיוב

קים קרדשיאן

הכוכבת כבר מזמן מוכתרת למלכת הטראש העולמית, אבל תופתעו לשמוע (או שלא), שקרדשיאן השתתפה גם היא בתוכנית הטלויזיה 'רוקדים עם כוכבים', אבל דווקא בגרסה האמריקאית של הסדרה. קרדשיאן והפרטנר שלה לריקודים, מארק באלאס, היו אחד מ-13 הזוגות המתחרים בעונה השביעית של רוקדים עם כוכבים. השניים הודחו בהדחה השלישית ב-30 בספטמבר 2008 (מקום 11). למען האמת, דווקא ממנה ציפינו להגיע לפחות לחמישייה הסופית. טוב... זה לא כאילו שחסר לה משהו עכשיו.

 
© צילום מסך מיוטיוב

 

 

תגובות