15 דקות התהילה: איפה פליטי "האח הגדול" היום?.

15 דקות התהילה: איפה פליטי "האח הגדול" היום?

למרות שהעונה החדשה בכלל עם סלבס, בכל עונה נכנסים לחיינו כמה מתמודדים שאת חלקם אנחנו עדיין זוכרים. אז החלטנו לעשות בשבילכם סדר ולבדוק מי באמת ניצל את 15 דקות התהילה, ומי לא שרד אפילו דקה?

לאון שוובסקי

הוא רווק פלוס כלב, מנהל חנות אופנה בתל אביב, חולם על חופשה בלאס ווגאס והוא הכי הכי קרוב לאמא שלו. אבל כל זה קרה לפני הכניסה לבית "האח הגדול", אז מה קורה איתו היום? שוובסקי עדיין גר ברמת גן אבל מצבו המשפחתי השתנה, הוא מצא בזוגיות פוטוגנית וגם עיסוקו קיבל תפנית וכרגע הוא על תקן דוגמן. אחרי שהודח מהתכנית, היינו בטוחים כי החתיך ההורס של הבית, יקבל קמפיין ענק וישאר בתעשייה, אך בפועל זה לא בדיוק מה שקרה ולאון נמצא בימים אלה הרחק מאור הזרקורים. מי יודע, אולי הוא יפתיע. 

איפה השיער?!
איפה השיער?! © אינסטגרם
 

שפרה קורנפלד

זוכת העונה הראשונה של "האח הגדול" נולדה בירושלים, בת למשפחה חרדית, יצאה בשאלה, התגייסה לצבא ושירתה במג"ב, כל זה קרה כמובן לפני הכניסה לבית המפורסם. אחרי הזכייה הבלתי נשכחת עם הלם של המתמודד יוסי בובליל, קורנפלד נבחרה להגיש בערוץ 2 תוכנית בוקר, כתבה טור במגזין "לאישה" ואף הוציאה לאור את ספרה. בחייה הפרטיים היא מנהלת זוגיות עם עורך תכנית המערכונים "ארץ נהדרת". קורנפלד יכלה בקלות להשתלב בתעשייה, אך בחרה להישאר מאחור. מתגעגעים? 

 

אלין לוי

לפני הכניסה: חיילת משוחררת, רקדנית בעברה, יש לה חדר יפה בלי חלון בראשון לציון, בוכה הרבה והייתה רוצה להחליף את ביונסה ליום אחד. אוחזת בחבר צמוד ומסוקס, שחקן הכדורסל אלישי כדיר, מתחזקת בלונד הורס ופרצוף של בייבי פייס. "האח הגדול" הוא כבר לגמרי היסטוריה מבחינתה, כי בימים אלו לוי מסיימת את השנה השלישית שלה בסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין, רוצה לבסס את מעמדה כשחקנית איכותית ואמתית, ולא כפליטת ריאליטי ששרדה את הדקות הנותרות. בקיצור, היא כאן כדי להישאר.

© צילום מסך מאינסטרם
 

אור דניאל

דוגמנית מתל אביב, בשבילה חופשה אמתית היא במקסיקו וחולמת לפגוש את אביב גפן. תל אביבית רווקה עם תואר בגמלוגיה, תיווך, השקעות נדל"ן ופסיכותרפיה הוליסטית אבל היא בכלל עוסקת בדוגמנות ומשחק. כל זה קרה בחייה של אור לפני האח הגדול! מה שקרה אחריו זה בערך אותו דבר רק קצת יותר. יותר עבודות, יותר נסיעות ויותר כסף, אבל אנחנו לגמרי מפרגנים. כמובן שאנחנו גם לא יכולים לשכוח שהדוגמנית היפה אוחזת בחבר נחשק כבר כמה חודשים טובים, והיעד אין ספק - חתונה. יאללה, שיהיה בהצלחה. 

אוהבים אותה אז, ואוהבים אותה גם היום! © אינסטגרם
 

ארז דה דרזנר

לקוי שמיעה ומהווה השראה חיובית עבור קהילת החירשים ועושה את הכל "באנרגיות חיוביות". ארז נולד וגדל בחיפה ועד היום הוא חיפאי גאה. התגייס לצבא ושירת 3 שנים בחיל רפואה, ואם חשבתם שפה נגמרות ההפתעות אז חכו: לאחר שחרורו למד דה דרזנר בישול, קונדיטוריה ועיצוב פנים. גם אחרי "האח הגדול" הוא תורם המון בשביל קהילת החרשים, והיום תוכלו למצוא אותו מדריך נוער עם ליקויי שמיעה ועובד עם נוער בסיכון. דה דרזנר גם הקים מכון כושר לאורח חיים בריא ומאמן בארץ וגם מעבר לים, מעביר הרצאות על קהילת החירשים ודיגמן לכמה חברות אופנה. מה לגבי מצבו המשפחתי? ובכן בנות נשמו לרווחה - הוא עדיין רווק.

פותח את היום באנרגיות חיוביות
פותח את היום באנרגיות חיוביות © פייסבוק
 

איילה רשף

מפחדת להיות לבד, ואם הייתה יכולה, הייתה מתחלפת עם גבר כי היא מאמינה שכך החיים פשוטים יותר. רווקה, צעירה, תוססת וביילינית בת 25 שגרה במדינת תל אביב כמו רבים מדיירי העונות, העיסוק העיקרי שלה הוא בערך... כלום. מה השתנה מהאח הגדול עד היום? רשף כבר בת 31, עדיין גרה בתל אביב, הספיקה להתחתן עם יוצא הריאליטי טומי אלתגר וילדה את בתם הבכורה אלכס. לפחות את הזוגיות עם סער אנחנו אף פעם לא שוכחים!

רואים את האהבה!
רואים את האהבה! © פייסבוק
 

סער שיינפיין

עורך דין, מת מפחד מג'וקים, רופאי שיניים ואהבה, והחלום שלו זה לעוף. רווק בן 37 שאוהב את השקט שלו. מה קורה היום? שיינפיין כבר בן 43, ועדיין עוסק במקצוע שלו. אם לא ראיתם התכנית, אתם בטח שמעתם עליו בעקבות התביעה תקשורתית שלו נגד הפקת האח הגדול, שטען כי קיבל תרופות פסיכיאטריות. מאז, הוא נשאר הרחק מהתעשייה ולא מתכוון לחזור לביצה. 

© מתוך הפייסבוק של סער שינפיין
 

יואב מאור

חנון עם חיבה לתאומות, בן 21, רווק שמתגורר בתל אביב, מתעסק בפרסום חברות באינטרנט. אבל מה קורה איתו היום? הוא כבר בן 26  ואין סיכוי שהייתם מזהים אותו ברחוב, לא כי שכחתם ממנו אלה מהסיבה שהוא עבר מהפך מייקאובר רציני! יואב הוריד בערך 20 קילו (פחות או יותר) והוסיף 6 קוביות! אתם בשוק? גם אנחנו. הוא עדיין רווק תל אביבי (מסתבר שזו מין משוואה כזאת), עובד במשרד פרסום ופעיל בפייסבוק, (בעצם, פעיל המון בפייסבוק). אבל מה זה משנה? אנחנו אוהבים אותו בכל מצב. 

מה שבטוח זה שעכשיו הוא יותר מתוק. יואב מאור: המהפך!
מה שבטוח זה שעכשיו הוא יהיה החתיך של הבית. יואב מאור: המהפך! © פייסבוק

דור דמרי

בן 23, רווק וחיי את החיים התל אביביים האולטימטיביים. חתיך הורס, גולש ומדריך גלישה, חושב שאמו הייתה רוצה ש"יתעורר על החיים שלו" וחולם על ארוחת ערב עם בר רפאלי. צפינו לדור עתיד מזהיר, אבל חוץ מקמפיין אחד לTNT עם שיר אלמליח ואסף גורן, ועוד מכמה עבודות דוגמנות קטנות לא שמענו עליו הרבה. היום הוא בן 26, עדיין גר בתל אביב, עוסק בגלישה ורווק נחשק. אנחנו זוכרים אותו בעיקר מהזוגיות עם אור דניאל שהתחילה בבית האח והמשיכה למגורים משותפים אחרי שהכל נגמר.

מתי תלמד גם אותנו לגלוש?
מתי תלמד גם אותנו לגלוש? © אינסטגרם

סיוון אברהמי

רווקה מתוקה בת 26, מתגוררת באור יהודה, עם ציון של 740 בפסיכומטרי ובאמצע הלימודים של חקר המוח באוניברסיטה "בר אילן" היא נכנסה לנו לחיים ב"האח הגדול". אז מה קורה היום? כפי שכולם יודעים היא זנחה את לימודי הרפואה למען הקריירה הטלוויזיונית שלה, היא כבר בת 31, התארסה לאחר שנה וחצי של זוגיות עם אוהד שגב אבל לאחר שבוע של אירוסים שני בני הזוג פנו לכיוונים אחרים. בימים אלו אברהמי מגישה פינה בתוכנית "צינור לילה" לצד גיא לרר, וגם מורה בקורס להכנה בפסיכומטרי. בכל זאת 740, מכובד ביותר!

מתכוננת להראות קטעים מצחיקים בצינור לילה
מתכוננת להראות קטעים מצחיקים בצינור לילה © אינסטגרם
 

 

 

תגובות