לא תתחרטו: מיני סדרות שחובה לצפות בהן.

לא תתחרטו: מיני סדרות שחובה לצפות בהן

אנחנו צופים לא מעט בסדרות ארוכות שכוללות המון פרקים ובדרך כלל לוקחות גם המון זמן. לפעמים סדרה טובה יכולה להיות גם קצרה או סדרת בת, אז קיבצנו לכם כמה המלצות למיני סדרות שלגמרי שווה להציץ בהן

יומני הרופא הצעיר וסיפורים אחרים

הסדרה מבוססת על כתביו של מיכאיל בולגקוב, ועוקבת אחר זיכרונותיו של רופא בתחילת דרכו, שנשלח לכפר נידח ברוסיה של תחילת המאה ה-20. במיני סדרה שמתרחשת ברוסיה, בשנים 1917-1918 מגיע רופא צעיר להוביל את צוות בית החולים הקטן. לא עובר זמן עד שמבינים שהרופא הצעיר לא בנוי לטיפולים ולניתוחים אכזריים, ולכן הוא פונה לעצת עצמו העתידי. הרופא לא מתמודד רק עם בעיותיו של אחרים אלא גם עם עצמו על מאבקיו עם הנטל העצום של חיים של אנשים. אם עד עכשיו אין לכם סיבה מספיק טובה לצפות בסדרה אז תוכלו לדעת שג'ון האם ודניאל רדקליף משחקים בתפקידים מטורפים. 

© טאמבלר
 

בבשר החי

דרמה על-טבעית. העלילה מתרחשת לאחר תחיית הזומבים, שבעקבותיה המין האנושי נלחם כדי למחוק את אוכלי המוחות האיומים ובסוף המלחמה, נלקחו הזומבים ששרדו למתקני כליאה. לאחר מכן, מדענים גילו תרופה שמדכאה את רעבם של הזומבים, ואחרי שיקום, הממשלה החליטה להשיב את הזומבים המטופלים לחברה, בין הזומבים נמצא קירן ווקר, שלפני שנים התאבד וזמן קצר אחרי לווייתו, הוא היה בין האלפים ששבו לתחייה. כעת הוא נאלץ להתעמת עם קשיי החזרה לחיים.

© טאמבלר
 

פורטלנדיה

אם בא לכם לצחוק, אין ספק שכדאי לכם לראות את זה! פורטלנדיה היא אחת מסדרות הסאטירה הטובות ביותר שראינו. מדובר בסדרת מערכונים המתרחשת בארץ נידחת ומוזרה בשם "פורטלנדיה". הסדרה מראה תפיסת עולם אחרת שאולי תראה לכם בהתחלה קצת משונה, אבל לדעתנו שווה צפייה.

© טאמבלר
 

 אלקטרז

אלקטרז היא סדרת דרמה, פעולה ומתח. הסדרה עוקבת אחרי סוכני FBI החוקרים אירוע בו 302 אסירים ושוטרים שנעלמו מהאי אלקטרז בחשאי ב-1963 חוזרים לאחר 49 שנים, מבלי להזדקן. אם יש לכם קצת זמן פנוי ומצב רוח מסתורי, כדאי שתראו אותה.

© טאמבלר
 

 מראה שחורה

מיני-סדרת דרמה טלוויזיונית של שתי עונות, שלושה פרקים כל אחת. עלילת הסדרה היא אורח החיים של עתיד האנושות. לכל פרק יש ליהוק, תפאורה ומציאות שונה, אבל כולם עוסקים בדרך שבה אנחנו חיים בהווה ואיך נחיה בעתיד הקרוב אם לא נשים לב. אם אתם אוהבים דרמה, מתח, קצת מדע בדיוני, רובוטים ואקדחים זאת לגמרי הסדרה בשבילכם!

© טאמבלר
 

ברודצ'רץ

סדרת פשע בריטית, המתרחשת בעיר שעל שמה הסדרה, ברודצ'רץ. בין צוקים וחופים, נמצאת בפרק הראשון של הסדרה גופה של ילד בן 11. אמו של הילד לאורך כל הסדרה לא מפסיקה לרוץ, עד שהפושע ימצא. בלשים גם כן יוצאים לחפש אחר הפושע לכל אורך הסדרה. אם סדרות בילוש ומתח עושות לכם את זה? כדאי לראות את ברודצ'רץ.

© טאמבלר
 

ויקינגים

הסיפור עוסק בויקינג ראגנאר הקשוח בתקופת ימי הביניים בסקנדינביה. ראגנאר חי חיים פשוטים בחור נטוש עם בנו הקטן ואשתו. הוא עובד בשביל השליט הארלדסון, שהוא לא בדיוק ישר, לפחות במבט ראשון, ראגנאר עובד עבורו יחד עם אחיו בחקירה, אבל לראגנאר יש חלום, לחקור את המערב. כדי להגשים חלום כזה, צריך אומץ, ספינה ואישור מיוחד. אישור מהשליט הגדול הארלדסון שאף פעם לא הפליג מערבה ולא רוצה להתחיל עכשיו בשביל לעקוב אחר גחמותיו של איזה בוזז משועמם.

© טאמבלר
 

 אחים לנשק

מיני סדרה העוסקת בפלוגה ה', רגימנט 506, הדיוויזיה המוטסת ה-101 במלחמת העולם השנייה. הסדרה מתחילה באימוני הפלוגה בארצות הברית ואז להכנה בבריטניה בשביל לפלוש לאירופה, הקרבות באירופה עד סיום המלחמה. הסדרה מבוססת על הספר של סטפן אמברוז, ובמרכזה ריצ'רד וינטרס. בתחילת כל פרק מספרים אנשים ששירתו ביחידה על מה שעבר עליהם, מאחר שהסדרה מבוססת על אירועים אמיתיים. במהלך המלחמה החיילים נמצאים בקרבות קשים כמו הפלישה לנורמנדי, קרב ארנהם בהולנד ועוד. 

© טאמבלר
 
תגובות