גאווה ישאלית: השחקנים שכבשו גם את התעשייה בחו"ל. צילום: רפי דלויה

גאווה ישאלית: השחקנים שכבשו גם את התעשייה בחו"ל

הם משלנו, תוצרת כחול לבן שהצליחו לכבוש גם את התעשייה מעבר לים. חלקם התחילו את הקריירה בסדרות נוער, אך כיום נראה אותם בסצנות נועזות מול המצלמה! אספנו בשבילכם את הרשימה המלאה של השחקנים שבהחלט מביאים גאווה למדינה

מורן אטיאס

מורן אטיאס היא אחת השחקניות הישראליות המוכרות ביותר בחו"ל. אמנם בארץ היא מוכרת יותר בזכות הפרסומות בהן השתתפה ומתחום הדוגמנות, אבל האמת, מאחורי היופי שלה נמצאת שחקנית מאוד מוכשרת. בתקופה האחרונה, אטיאס לקחה חלק בעונה השנייה של סדרת הדרמה והמתח "הרודן", ששם היא מגלמת דמות בשם ליילה, הסדרה צפויה להעלות בקיץ הקרוב. מלבד תפקיד זה אטאס השתתפה גם בתפקידים קטנים בסרטים כמו "גוף שלישי", "עיניים מטורפות" ועוד.

מעניין את מי היא ראתה שם...
מעניין את מי היא ראתה שם... © צילום מסך מיוטיוב

שני אטיאס

אולי חלקכם לא יודעים, אבל הקשר בין מורן אטיאס ושני אטיאס הוא אינו מקרי- מדובר באחיות! את שני אנו מכירים מסדרת הנוער המצליחה "גאליס" שם גילמה את נטלי רואס ומתוכית הריאליטי "הצילו אני לא יודע לבשל!". אז גם שני, הלכה בדרכיה של אחותה הגדולה, מורן, וניסתה את מזלה בחו"ל. היא קיבלה תפקיד אורח בסדרה המוכרת "חסרי בושה", שם ביצעה סצינה נועזת בה היא מורידה את החולצה ונשארת בטופלס. ממש לא חסרת בושה.

הכי לא נטלי רואס
 

אורי פפר

אורי פפר הוא אחד מהשחקנים האהובים והטובים בארצינו. את פפר אנו זוכרים בעיקר בזכות הסדרות "פלפלים צהובים", "אניגמה" ו"שוברי גלים". נוסף לקרירת המשחק המשובחת אותה הוא נוחל הארץ, פפר משחק גם בסדרות ובסרטים רבים בחו"ל, בינהם בסדרה האמריקאית "דיג" אשר שם הוא מגלם את גולן כהן הבלש,
מסרט "מלחמת העולם Z", לצידו של בראד פיט ועוד רבים אחרים. היינו מתחלפים איתך.

Peace&Love
Peace&Love © צילום מסך מיוטיוב

גל גדות

גל גדות, דוגמנית מצליחה וזוכת תואר מלכת היופי לשנת 2004, התבררה גם בתור שחקנית לא רעה בכלל. 
היא ניסתה את מזלה בחו"ל והצליחה להתברג להפקות מאוד מצליחות בתעשיית הסרטים במיוחד בתפקידה ב"מהיר ועצבני". אנו שמחים לבשר לכם שבקרוב נזכה לראותה גם בתפקיד "וונדר וומן" בסרט "באטמן נגד ספיידרמן",
אנחנו כבר מצפים.

© צילום מסך מיוטיוב

יעל גרובגלס

את יעל גרובגלס אנו בודאי זוכרים מסדרת הנוער "האי" אשר שם גילמה את ג'יני, הנערה הכי בלונדינית ומסתורית על המסך. נוכחנו לדעת באחד מפקי "מאחורי הקלעים" שהיו לסדרה, כי לגרובגלס יש שליטה פשוט נפלאה בשפה האנגלית ולא היה לנו שום ספק בכך שבעתיד נראה אותה גם בסדרות בחו"ל. 
גרובגלס שיחקה במגוון סדרות וסרטים מצליחים, כגון:"ג'יין הבתולה" בתפקיד פטרה, בדרמה האמריקאית "שלטון המלוכה" בתפקיד אוליביה ועוד.

 

בר פאלי

אל תדאגו, לא שכחנו את האות ר'. בר פאלי היא שחקנית ישראלית שהתחילה את דרכה בגיל 19, אותה זכנו לראות גם במחזמר "ספיד וגלגלי הקסם". רוב הסדרות בהן פאלי השתתפה היו סדרות חו"ל לדוגמה "מובטלים" בתפקיד טיטיאניה ו"משוררים" בתפקיד קלואי. לאחרונה לוהקה פאלי לפקיד הראשי בסרט חדש בשם "Headlock". אנחנו מאחלים לה בהצלחה.

מי היה מאמין שהיא התחילה מ"ספיד וגלגלי הקסם"? © צילום מסך מיוטיוב

מארק אווינר

מארק אווינר החל את הקריירה שלו עוד הרבה לפני שרובנו נולדנו. הוא הופיע בעשרות סדרות אמריקאיות בתפקידי אורח כמו:"מונק" ו"CSI". עדיין השם לא נשמע לכם מספיק מוכר? את אווינר ראינו גם בסדרה המצליחה "להיות איתה" שם גילם את הסוכן של נועה הולנדר, אך בוודאי חובבי הסרטים שביננו מזהים אותו מהסרט "רשימת שינדלר" בתפקיד מרסל גולדברג. 

© צילום מסך מיוטיוב

איילת זורר

איילת זורר, גם היא, החלה את הקריירה לפני שרובינו נולדנו, אך בכל זאת, כשתראו אותה, אין מצב שהפרצוף לא יהיה לכם מוכר תכף נספר לכם למה. יש לה היסטוריה ארוכה בתחום המשחק הישראלי, ואף בדוגמנות. כיום זורר משתתפת בסדרה "Marvel's Daredevil" המבוססת על חוברות הקומיקס "דרדוויל" בדמותה של ונסה פיקס. עצבו אתכם עבר, זורר היא כוכבת הסדרה "בני ערובה" שם גילמה בתפקיד הראשי את ד"ר יעל דנון, על כך זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, בתואר "השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה". שאפו.

מה יש בצד שמאל שכולן מסתכלות לשם? © צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות