לכבוד סיום הסדרה: למה הכי נתגעגע ב"נקמה"?.

לכבוד סיום הסדרה: למה הכי נתגעגע ב"נקמה"?

לפני פחות מחודש נודע לנו כי סדרת הדרמה האמריקאית "נקמה", בוטלה לאחר ארבע עונות סוחפות, מותחות ומצליחות. אז לאילו דמויות הכי נתגעגע? מודים, אנחנו כבר עכשיו די מתגעגעים

סדרת הדרמה "נקמה" ששודרה ברשות השידור האמריקאית ABC תסיים את עונתה הרביעית מחר (ד') בפרק סיום גורלי שיחתום את הסדרה כולה. לא נזכה לראות יותר נקמות מטורפות של אמילי ת'ורן ועלילה צמאת דם, פשוטו כמשמעו. אז למי הכי נתגעגע? 

1. לאמילי ת'ורן ולנולן רוס

אין ספק שבתור התחלה, לאחר שנתאושש מהידיעה המרעישה שלא יהיה המשך לסדרה, נתגעגע לאמילי ונולן, אותם מגלמים גבריאל מאן ואמילי ואן קאמפ. הכימיה ביניהם מחשמלת לחלוטין, החל מהמשפטים החכמים של נולן ועד לנטייה של אמילי לנקום. בקיצור, יחסרו לנו כל התוכניות הגאוניות שלהם שלעיתים נהרסות לצערנו הרב.

© טאמבלר

2. לעלילה המסובכת למידי

ההתרכזות בסדרה היא סביב בת שמאמינה שאביה נכלא בחוסר צדק בעקבות פיצוץ מטוס, אולם מה עוד ש"נקמה" סוטה לשבילים נוספים שהם חשובים באותה המידה. כך למשל, המניעים של אמילי ושאר הדמויות מתהפכים ובמהרה כל הדברים הצפויים הופכים ללא-צפויים והמתח רק גובר מפרק לפרק. אז ברצינות, איך אפשר לוותר על כל זה? 

גם אנחנו, זה בסדר
גם אנחנו, זה בסדר © טאמבלר

3. לרומנטיקה

לאמילי יש היסטוריה רחבה עם מאהבים די לוהטים, יש לציין. החל מדניאל גרייסון (ג'וש באומן), בנה של ויקטוריה גרייסון (מדלין סטו) שהסגירה את דיוויד, אביה של אמילי, (ג'יימס טופר) למשטרה, ועד לשוטר המקומי בן האנטר (בראיין הליסיי). בנוסף אליהם היה את איידן מת'יס (בארי סלואן) וישנו את ג'ק פורטר (ניק וצ'סלר) שכל חייו אהב את אמילי שהייתה חברת ילדות שלו. אז כן, גם פה יש משולשי אהבה רבים, אבל למי אכפת כשיש כל כך הרבה רומנטיקה באוויר? 

© טאמבלר

4. לאופנה

אחד הדברים הבולטים ב"נקמה" הוא האופנה, בלי ספק. אירועים רבים נערכים במסגרת העלילה, ביניהם אירועי צדקה אותם מקיימות ויקטוריה ואמילי בעיקר, ובכולם כל הדמויות לבושות באופן הכי מדהים ומעורר השראה. אנחנו די בטוחים שגם דמותו של נולן נשבתה עם הטעם שלו באופנה.

© טאמבלר

5. למוזיקה

כל סדרה טובה דורשת מוזיקה טובה, זה כלל. "נקמה" מביאה בכל הסצנות המרושעות לחנים מתוקים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון ומספקים לצופים תערובת מעיקה של שלל רגשות. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו נותרים חסרי נשימה בכל הסצנות המפתיעות ולמרות שהמוזיקה לא ממש עוזרת להרגעת הנשימות ורק מסעירה אותן, אנחנו נתגעגע לגמרי! 

הרגע הכי מפתיע בעונה מלווה בפסקול מדהים!
 

6. לנקמות

אין ספק שנתגעגע לכל הנקמות המטורפות של אמילי ת'ורן המופלאה ובעיקר לויקטוריה שספגה הכי הרבה. ויקטוריה היא היריבה הטובה ביותר של אמילי וכשהן מבצעות לחוד או ביחד דברים ערמומיים אין הנאה גדולה מלראות זאת. למרות שיש לא מעט נקמות בסדרה - טוב, לא קוראים לה סתם ככה - אנחנו פשוט נתגעגע לכל הקטע הגאוני של הנקמות

© טאמבלר

הפרק האחרון (23) בסדרה ישודר מחר ב-HOT 3 בשעה 20:45 ועד שזה יקרה, הנה הטריילר:

 

 

 

תגיות
תגובות