הרגעים הטלוויזיוניים הגדולים של דיירי האח הגדול VIP.

הרגעים הטלוויזיוניים הגדולים של דיירי האח הגדול VIP

כבר הספקנו להתרגל לידיעה שמדובר בעונה עם דיירים שמוכרים לכולנו, (פחות או יותר). אבל האם אתם זוכרים את הרגעים הגדולים שלהם בטלוויזיה? אספנו עבורכם את כל הרגעים הכי שווים שלהם על המסך

איציק זוהר

הכדורגלן הגדול ופרשן הספורט איציק זוהר, אולי משחק כרגע בליבן של בנות האח הגדול, אך הרבה לפני השתתף בשתי תכניות ריאליטי VIP מצליחות, האחת / "רוקדים עם כוכבים" ואילו השנייה היא "פעם בחיים" / ריאליטי בו לקחו מפורסמים למקום ששונה מהם לחלוטין והיה עליהם לחיות שם במשך תשעה ימים. איציק הצטרף לרון קופמן וביחד הם חיו עם הקהילה ההומוסקסואלית. לזוהר החוויה הייתה משונה, אבל היי / לפחות עכשיו אנחנו יכולים להיות רגועים שלא יהיו לו בעיות עם סתיו. אגב, מי שעוד השתתף בעונה אחרת של אותו ריאליטי, הוא לא אחר מאשר מושיק עפיה.

כנראה שלא פעם בחיים
 

נטלי עטיה

היא כבר שנים בתעשיית הבידור, אך אין ספק שרובנו מכירים את נטלי עטייה בעיקר בגלל התפקיד האחרון שלה בסדרה "שכונה" שם גילמה את מגי, אמו של לירון. מגי היא אומנת הבית של השיינפלדים, אמא חד הורית שדואגת שלילד שלה יהיה עתיד טוב יותר. ברור לכולנו מראש שהתוצאה תיהיה מרגשת ואכן היא כזו, אחת הסצנות שהכי ריגשו אותנו זה כשמגי הודיעה ללירון שמצפה להם עתיד טוב יותר אך המחיר יעלה בעזיבת השכונה. התרגשנו!

מעניין מה איציק היה אומר על זה...
 

נירו לוי

זה לא באמת משנה מה נירו לוי ינסה לספר על החיים שלו, מבחינתנו הוא תמיד יהיה חפר, או אם תרצו "גיסנו" מהסדרה הקומית "רמזור". לוי כל כך מזוהה עם התפקיד שכבר קשה להבדיל מתי זה נירו ומתי זה חפר. חפר הוא הרווק הנצחי, זה שאי אפשר למסד אותו והוא מרבה בסטוצים עם בנות הזויות. מה הופך אותו לכל כך מיוחד? אנחנו לא בדיוק יודעים להצביע מה תפס בו כל כך, אך אין ספק שהאדישות שלו עם התמימות של הילד הנצחי הם מרכיב עיקרי בדבר.

אהלן גיסנו!
 

מוטי גלעדי

את מוטי גלעדי אנחנו משבצים על תקן הבדרן בבית, זה עם החיקויים שחוזרים על עצמם בכל רגע ובכל שנייה, אך למרות הקריירה הגדולה של גלעדי במשחק, מוטי גם זמר לא רע. אחרת איך תסבירו את הרגע הגדול שלו? אנחנו מדברים כמובן על השתתפות של מוטי באירויזיון 1986 בה ייצג את ישראל ביחד עם שרי צוריאל בשיר "יבוא יום". השיר אומנם לא זכה, אבל מי יודע, אולי יבוא יום ומוטי יהיה הזוכה ב"האח הגדול"?

יבוא יום?
 

שיר אלמליח

היא אולי נחשבת בין הדיירות היותר מפורסמות שנכנסו לבית, בכל זאת מדובר בדוגמנית המצליחה שיר אלמליח. שיר כבר צברה לעצמה קהל מעריצים די גדול, בזכות התמונות שלה או השתתפות בקליפ של דודו אהרון אך אין ספק מה שגרם לנו להכיר טיפה יותר את האישיות המשעשעת והאהובה היא תכנית הריאליטי "מאמא ליגה" שעקבה אחרי נשות הכדורגלנים הישראלים. אלמליח כבשה אותנו כבר מאז ואנחנו די מהמרים שהיא תיהיה בחמישיית הגמר של התכנית.

התאהבנו!
 

מושיק עפיה

אין ספק שזהו רגע טלוויזיוני שממש אהבנו והופתענו ממנו. מושיק עפיה היה אמור להשתתף בעונה השנייה של ריאליטי VIP אחר ומצליח שעסק במוזיקה, "חי בלה לה לנד". באותה עונה השתתפו שיר לוי, מאיה בוסקילה ושרית אביטן. עפיה חתם על חוזה, השתתף בצילומים המקדימים, הגיע לשדה התעופה אך לא יצא מהרכב. הפחד שלו מטיסות השתלט עליו והוא לא היה מסוגל להמשיך. ברגע אמיץ במיוחד ובניגוד מוחלט לחוזה, עפיה החליט לעשות פרסה עם הרכב שלו, לנסוע הביתה ולהבריז מההפקה הגדולה. ההחלטה הזו של מושיק השפיעה על ההפקה שנאלצה למצוא מישהו אחר לתכנית וכן על מושיק שפינה לעצמו שלושה חודשים בלי הופעות ומשם התדרדר עוד יותר מצבו הכלכלי. אז קאלט או רגע מכונן?

 

 

 

 
תגובות