לא רק גודוביץ': הדיירים שעזבו במפתיע את בית האח הגדול. רונן אקרמן, יריב פיין וגיא כושי, יח"צ

לא רק גודוביץ': הדיירים שעזבו במפתיע את בית האח הגדול

אחרי הפרישה המפתיעה של ישראל גודוביץ' מעונת ה-VIP, נזכרנו שיש עוד כמה דיירים משאר העונות שבחרו או נאלצו לפרוש מהתכנית שלא בהדחה רגילה. אז מי עזב בגלל שברון לב? מי בגלל מצב רפואי? ומי פשוט לא התנהג בהתאם?

עונה ראשונה

בוריס שניידרובסקי

בוריס הוא האח התאום של ליאון שניידרובסקי שהגיע לגמר העונה הראשונה. בוריס הודח מהבית יומיים לאחר כניסתו אך ברגע שהוא הודח התברר כי הייתה טעות בחישוב קולות המועמדים להדחה והוא בכלל לא היה אמור להיות מועמד. כמה שעות אחרי, הוחזר לבית וההדחה התבטלה, אך זה לא עזר לבוריס, שבהדחה שהתקיימה לאחר מכן הוא הודח והפעם באמת ולתמיד.

לליאון זה עבד יותר
לליאון זה עבד יותר © צילום מסך

נעמה פרידמן

נעמה הוכנסה על תקן האמא החמה, כזו שבכל יום תביע געגועים לילדיה, שאם מישהו יפגע בה היא תוציא עליו את כל הכעס שיש בה על זה שהיא עזבה את הילדים שלה לטובת התכנית. בסופו של דבר, אחרי כמה ריבים קולניים וגעגועים שלא פסקו נעמה בחרה לפרוש מהתכנית ולחזור הביתה לילדים.

אמא חבקיני חזק!
אמא חבקיני חזק! © צילום מסך

עונה שנייה

העונה השנייה של התכנית הייתה העונה שבה הכי הרבה דיירים עזבו לא בהדחה רגילה. כמה זה הרבה? ארבעה דיירים שהתכנית לא בדיוק התאימה להם.

מעיין ומוטי חודדה

את התקרית הזו כולם זוכרים. למעיין, מוטי ואלין לוי הייתה משימה סודית, מוטי היה צריך להיות בן הזוג לשעבר של אלין ואילו מעיין הייתה צריכה להתנהג כאילו היא ובעלה מוטי לא מכירים בכלל. אלין ומוטי נהגו כמו שצריך במשימה, בלי תוספות מיוחדות, אך זה לא עזר לקנאה של חודדה שהייתה בהריון באותה תקופה והיא נהגה להתנגח באלין בכל הזדמנות, גם אחרי שנגמרה המשימה. מעיין המשיכה בהתנהגות בוטה ואלימות בבית, עברה על שלל חוקי התכנית - מה שאילץ את ההפקה להדיח אותה מהבית. מוטי הרגיש לא נעים ולא הסכים להמשיך בלעדיה ולכן בחר לפרוש מהתכנית למרות שיכל להמשיך, ומי יודע? אולי גם לנצח. בכל מקרה, מאז השניים הספיקו להתגרש.

מעיין ומוטי בחדר האח
מעיין ומוטי בחדר האח © צילום מסך

בנצי שני

בנצי היה דמות אב בבית, אדם מבוגר עם תסמונת טורט שהיה אהוב על רוב הדיירים. בנצי פנה לאח הגדול בבקשה לפרוש, ויום למחרת בשידור חי האח הגדול הכריז לדיירים כי בנצי פורש מהתכנית, הוא נפרד מהדיירים ועלה במדרגות לריאיון מרגש עם אסי וארז. שני סיפר כי החליט לפרוש בגלל שהשתעמם ובגלל געגועים עזים למשפחה.

שבה את ליבנו
שבה את ליבנו © רונן אקרמן, יחסי ציבור קשת

עדנה קנטי

עדנה הייתה זקנת השבט בעונה השנייה והפרישה הדרמטית שלה הייתה מסיבות די מצערות, אחרי שבעים ושמונה ימים בבית האח הגדול, עדנה גילתה כי יש לה גידול, מה שגרם לה לפרוש מהתכנית עבור טיפולים. כמה שנים אחרי סיפרה שהיא ניסתה לפרוש כמה פעמים אך האח הגדול לא נתן לה. כמו כן האח עשה משימת הפסקת חשמל, הדיירים חשבו שמדובר בהפסקה אמיתית ועדנה ניסתה לברוח מהבית ללא הצלחה.

ברחה מהבית
ברחה מהבית © רונן אקרמן , יחסי ציבור קשת

עונה רביעית

דודו קפרא

העונה הרביעית של האח הגדול התחילה עם גימיק שנחשף לראשונה ב"פרוגי" ולבית האח הגדול נכנסו חתן וכלה היישר מן האולם שלהם כדי להשתתף בתכנית. אלו היו בטי ודודו קפרא שנכנסו לליבם של הצופים, במיוחד דודו. ובכל זאת, לא ברור איך בטי היא זו שהודחה ראשונה מהעונה, זאת לאחר רגע מרגש בחדר האח שם גילו הזוג כי הם בהריון. דודו נשאר בבית למרות עזיבתה של בטי, כל יום שעבר הוא די סבל, הוא לא היה אותו דודו ולכן, שבועיים לאחר הדחתה דודו החליט שגם הוא פורש מהבית המפורסם.

מהחתונה - לבית האח
מהחתונה - לבית האח © צילום מסך

ברי סימון

הנה דיירת שהוסיפה הרבה פלפל לתכנית. ברי סימון הייתה רקדנית בטן מפורסמת בשנות ה-80 וה-90, מאז הספיקה לחזור בתשובה וגם לעניינים בבית האח. סימון הייתה דיירת שנויה במחלוקת, הסתכסכה כמעט עם כל דייר אפשרי והרבתה להרים את קולה. סימון הבינה שזוכה היא כבר לא תיהיה ולכן, בשידור חי ובמהלך מפתיע שלא ידעו עליו בהפקת התכנית, ברי יצאה מהבית בעת הדחתה של חברתה זיווה. אסי וארז חיכו למעלה במדרגות וניסו לשכנע אותה לחזור, אך זה לא עזר וברי נהרה למטה ביחד עם זיווה. ולפי חוקי הבית - ברגע שמישהו יוצא מבית האח ונחשף לעולם שבחוץ - הוא לא יכול לחזור. 

רגע לפני ההפתעה
רגע לפני ההפתעה © צילום מסך

אביב זילבר

זילבר הוכנס בכניסת הדיירים החדשים של העונה, על תקן האקס של אביבית והשניים אף היו מאורסים בעבר. אביבית הייתה הכוכבת של העונה שפיתחה קשרים רומנטיים עם ארבעה דיירי הבית. אביב ואביבית ניסו גם שם את היחסים ביניהם וזה לא עבד, זילבר הרגיש מיותר, אביבית ביקשה יפה והדייר החדש החליט לפרוש מהתכנית

אהבה נכזבת
אהבה נכזבת © צילום מסך

עונה חמישית

קרין בן-גלים

אתם בטח תוהים מי זאת, ובצדק! מדובר בפרישה המהירה יותר מהתכנית. לאחר שישה ימים החליטה בן גלים לעזוב את בית האח הגדול כי היה לה קשה מידי, הרגישה שזה לא בשבילה, סתם תופסת מקום בבית ויכול להיות שגם יודחו אנשים כשהיא בעצמה בכלל לא רוצה לזכות. היה מהר וחבל, כי מיד אחר כך התחיל כל האקשן.

אמרה שלום וחזרה הביתה
אמרה שלום וחזרה הביתה © צילום מסך

רוני וגילי מיילי

העונה הזו תיזכר כעונה של המיילים וטהוניה. הרבה לפני מחאת האתיופים, רוני מיילי התבטא באופן גזעני כלפי טהוניה והעדה בכלל, לאחר המקרה רוני נקרא לחדר האח הגדול וקיבל אזהרה לפני שהוא ייאלץ לעזוב. האזהרה לא עזרה, הריבים המשיכו והפעם לא דעות גזעניות הושמעו מצידו אלא גם דעות הומופביות כלפי לבנה גוגמן. מיד לאחר מכן ולאחר 15 ימים בבית רוני הודח על ידי האח הגדול מהתכנית. והתפוח לא נפל רחוק מהעץ, גם גילי מיילי התבטא באופן דומה באחת המשימות כלפי טהוניה, קיבל אזהרה מהאח בדומה לאביו, אך הוסיף להתבטא בעוד אלימות מילולית בוטה וחריפה והפעם כלפי ענת צאיג וביז'ו, מה שאילץ את האח להעזיב גם אותו מהתכנית.

הריב עם טהוניה
 

עונה שישית

אורטל גושן "המלכה"

כבר בתעודת הזהות שלה אורטל הסתמנה כדמות הכי חייכנית ואופטימית שנכנסת ל"האח הגדול", אורטל פיזרה חיוכים לכל עבר וכל הדיירים אהבו אותה, היא לא תיארה מה יקרה חמישה ימים אחרי שהותה בבית האח. אורטל נכנסה לחדר הגדול וקיבלה בשורה ששינתה את חייה - התגלו אצלה תאים סרטניים בבלוטת התריס והיא נאלצת לעזוב עבור ניתוח מיידי, הובטח לה להשתתף בעונה הבאה. אורטל יצאה בדמעות מהחדר, הושיבה את הדיירים בסלון וסיפרה להם. כל הדיירים מיד בכו, חיבקו ותמכו, אורטל נאלצה לעזוב את הבית ולהתחיל בטיפולים. חודש אחרי התברר שהניתוח עבר בהצלחה ואורטל חזרה לחייך, אך זה לא הכל. בעונה השישית הוחלט שהדיירים החדשים יהיו דיירי עבר ולכן התאפשרה כניסתה השנית של אורטל לבית וללא צורך להמתין לעונה הבאה, זה לא עזר לה לשרוד שם יותר מידי והיא הודחה כחודש לאחר כניסתה השנייה.

 
 

 

 

תגובות