15 עובדות שלא ידעתם על ונסה הדג'נס.

15 עובדות שלא ידעתם על ונסה הדג'נס

היא שחקנית וזמרת מוכשרת, מוכרת לנו בעיקר בזכות תפקיד חייה כגבריאלה מונטז מ"היי סקול מיוזיקל". קבלו 15 עובדות מעניינות שבטוח לא ידעתם עליה!

1) ונסה הדג'נס נולדה ב14 לדצמבר 1988 בסלינס שבקליפורניה.

© צילום מסך מיוטיוב

2) לונסה יש אחות קטנה בשם סטלה גם היא שחקנית.

3) היא התחילה את הקריירה בגיל 8 בתור זמרת. טאלנטית מגיל צעיר.

4) את התפקיד הראשון בטלויזיה קיבלה ממש במקרה. חברתה של הדג'נס הייתה אמורה ללכת לאודישן לתכנית טלויזיה, אך לא יכלה להגיע. ונסה התעניינה ושאלה אם היא תוכל ללכת לאודישן במקומה. ניחוש פרוע שלנו, היא התקבלה.

 

5) הנשיקה הראשונה של הדג'נס הייתה בכיתה ה' כשהיא הייה רק בת 10 היא סיפרה. "הוא היה החבר הראשון שלי, בל, זו הייתה נשיקה מאוד קצרה".

6) לפני פריצתה הגדולה בהיי סקול מיוזיקל השתתפה גם בתפקידי משנה בהפקות מוזיקליות הכוללות את "אוויטה", "קרוסלה", "הקוסם מארץ עוץ", "המלך ואני", "איש המוסיקה" ו"סינדרלה".

7) את פרשת תמונות העירום של הדג'נס אתם ודאי מכירים, אבל איך זה באמת התחיל? הדג'נס השתתפה בתפקיד אורח בקומדיית המצבים "דרייק וג'וש" ולאחר הצילומים וההקלטות היא שלחה תמונות עירום שלה לשחקן דרייק בל, ברגע התמונות דלפו והתמונות אכן סיבכו את השחקנית הצעירה.

מעדיפים אותך לבושה
מעדיפים אותך לבושה © צילום מסך מאינסטגרם

8) לאודישן היי סקול מיוזיקל, התפקיד שללא ספק הקפיץ את הקריירה שלה, ביצעה את השיר "Angels" של רובי וויליאמס.

9) הסרט "היי סקול מיוזיקל" שבר את שיא מדד הצפיות הגבוה ביותר בהיסטוריה של ערוץ דיסני. בשנה הראשונה שיצא הסרט היו 7.7 מיליון צופים בשידור החי הראשוני באמריקה. עכשיו ברור לנו איך זה שתמיד שאומרים את שם הסרט, כולם יודעים על מה מדובר.

 

10) לפני שקיבלה את תפקיד חייה בהיי סקול מיוזיקל, חשבה הדג'נס לנסות את מזלה בריאליטי 'אמריקן איידול'. ברגעים קשים תזכרו, גם וואן דיירקשן הוקמה בריאליטי.

11) עם צילומי היי סקול מיוזיקל, הרומנטיקה גלשה גם מעבר לתסריטים וטרוי וגבריאלה נהפכו לזוג במציאות, כמובן שאנו מתכוונים אליה ולזאק אפרון ההורס! הזוג הנוצץ החזיקו 4 שנים. רגע, זה אומר שאם יהיה היי סקול מיוזיקל 4, הם יחזרו גם במציאות? אם כן, אנחנו לגמרי בעד!

מאמי, אולי נחזור? #פחות
מאמי, אולי נחזור? #פחות © טמבלר

12) הדג'נס הוציאה עד כה שני אלבומים שזכו להצלחה רבה. בסינגל השני שהוציעה ב-2007, "Say OK" אנחנו יכולים לראות את אפרון, החבר באותה התקופה. פייר, התגעגענו לשניים האלה.

 

13) הדג'נס הודתה כבר מזמן שהיא מכורה לשופינג. בטח תופתעו לגלות שהפריט שהיא הכי אוהבת לקנות הוא נעליים. יש לה שלושה ארונות מלאים בנעליים. 

14) שני הזמרים האהובים עלייה הם אלישיה קייס וסלין דיון. 

15) כמרבית הסלבס האחים בהוליווד, גם להדג'נס יש חיות מחמד. יש לה כלב פודל בשם שדואו, שלושה צבים וכמה דגים. 

סיי צ'יז
סיי צ'יז © צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות