איש חשוב מאוד? דיירי ה-VIP שהיו בעונות הרגילות. צילום: יחסי ציבור - רונן אקרמן, גיא כושי ויריב פיין

איש חשוב מאוד? דיירי ה-VIP שהיו בעונות הרגילות

רגע לפני הגמר, רצינו להזכר בדיירים שהם אולי לא הכי VIP שיש, אבל מצד שני גם דיירי עונת ה-VIP שמסתיימת היום גם לא. ובכל זאת, הם נכנסו ל"האח הגדול" ובניגוד לדיירי העונה הנוכחית, הם נכנסו כדיירים רגילים בעונות הרגילות. הרשימה המלאה של הסלבס שלא מספיק מפורסמים!

העיתונאיות

בדיוק כמו רותם איזק / מיקי לוין ומרב בטיטו נכנסו ל"האח הגדול" על תקן העיתונאיות. האחת עוסקת ברכילות והשנייה תחקירנית ועיתונאית רצינית. מיקי לוין נכנסה בעונה הראשונה של האח הגדול ודי בלטה בהתבטאויות שלה ובדובי הענק שהביאה איתה מהבית. ואילו מרב נכנסה באמצע העונה השלישית מהדיירות החדשות עם אג'נדה מפולפלת. זה לא עזר לשתיים להגיע רחוק, שכן הן לא עלו לגמר והודחו מוקדם.

סטייל רותם איזק
סטייל רותם איזק © צילום מסך

המוזיקאי

אולי כשהוא נכנס לבית האח הגדול הפרצוף שלו לא היה מוכר לנו, אך דני רייכנטל עומד מאחורי להיטים גדולים שכתב, הלחין או יצר כמו: "ערוץ הילדים המקום האמיתי", "חכם בשמש" וגם פתיחים של סדרות טלוויזיה רבות כמו: "השמיניה", "החולמים" ו"האי". דני נכנס בעונה החמישית לבית האח, הספיק להכנס למשולש רומנטי עם שלי ורוד ובני גולדשטיין בשבוע אחד שלאחריו הוא הודח ראשון מהבית. כנראה שעם שירים הולך לו יותר.

אחראי על הלהיטים של הילדות שלנו
אחראי על הלהיטים של הילדות שלנו © יחסי ציבור - גיא כושי ויריב פיין
שיר "החולמים"
 
ההמנון של כולנו
 

הרקדנית

אי שם במאה הקודמת, כולם הכירו את רקדנית הבטן המוכשרת ברי סימון. ברי הייתה הסמל של ריקודי בטן אתניים בישראל והפכה לסלב באזור הים התיכון ומצרך מבוקש בכל חפלה שמכבדת את עצמה. בנוסף להיותה רקדנית, ברי התנסתה גם במשחק בסרטים ישראלים כמו: "קומפוט נעליים" עם יהודה ברקן ובתפקיד ראשי יותר כאמא ורקדנית בסרט "טיפת מזל" יחד עם זאב רווח והזמרת זהבה בן. מאז ברי חזרה בתשובה ורוקדת אך ורק לקהל נשים ובכל זאת היא בחרה להשתתף בעונה הרביעית ולהרגיז את שאר דיירי הבית, מה שהוביל אותה לפרוש במפתיע באמצע השידור החי.

נא לרקוד בהתאם
נא לרקוד בהתאם © צילום מסך

הזמרים

שני זמרי עבר נכנסו לבית האח הגדול ושניהם נכנסו באותה עונה. מיקיאגי ודורון מירן הגיחו לעונה השישית בבית המפורסם והצליחו לשלב את עניין השירה גם שם. מיקיאגי אולי היה הראשון מזמרי הפופ בארץ וזכה להצלחה רבה בתקופתו במיוחד עם הלהיט "ציירי לך שפם". לעומתו, דורון מירן הוא זמר ים-תיכוני ואחיו של הזמר המפורסם סטלוס. לדורון היה להיט אחד שזכה להצלחה גדולה וזוכה גם עד היום - "נשבע לך לא בוגד" שעל גליו הוא נישא עד היום. גם מיקי וגם דורון הצליחו לעצבן את הדיירים וגם אחד את השני. שניהם הודחו ולא הגיעו לגמר, אבל אנחנו עדיין רוצים איזה דואט משותף.

הכי קרוב לדואט
 

הדוגמנית

קצת לפני שנכנסה לבית התחילו השמועות על כניסתה, אך עד שזה לא קורה באופן רשמי אי אפשר באמת לדעת מי נכנס. פאולינה אלברשטיין ככבה לא מעט במדורי הרכילות עוד לפני שנכנסה לבית האח בעונה החמישית בזכות זוגיות פוטוגנית עם לא אחר מאשר עופר שכטר. השניים נפרדו ועופר שלח מידי פעם עקיצות על הזוגיות הלא מוצלחת שהייתה ביניהם, אך זה לא הפריע לפאולינה להיות היריבה הגדולה של טהוניה רובל, להתאהב בליאון ולזכות בשם "פאו פאו".

בימים יפים יותר
בימים יפים יותר © ענת מוסברג

אושיית הפייסבוק

אורטל בן דיין הייתה הדיירת הכי מפוקפקת "אבר" בתכנית, כזו שעוד לפני שנכנסה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים עם הדעות שלה בעזרת חשבון פייסבוק שנוי במחלוקת. היא אומנם אידיאליסטית ועומדת לזכויות נשים ומזרחים, אך אפשר עוד לדון רבות על הדרך בה היא עושה זאת. אחד מהפוסטים שלה הצליחו להביא לריב תקשורתי גדול עם פרופסור אמיר חצרוני שהגיע עד "צינור לילה", כן, אותו חצרוני שהרגיז בעצמו את המדינה כולה השנה ואף הוצע לו להכנס כדייר בעונת ה-VIP הנוכחית. אורטל הייתה הדיירת שעשתה את הכי הרבה רעש בעונה השישית והודחה מהר מאוד, אך תאמינו לנו שזה לא בדיוק הזיז לה.

מהפייסבוק לטלוויזיה
 

ה-BFF של הסלבס

הנה עוד דייר מהעונה השישית, מסתבר שזו בעצם עונת ה-VIP? אליאב אוזן עוסק בלקעקע אנשים בעסק שלו, אמרנו אנשים? התכוונו בעיקר לרוב סלבריטאי הביצה וביניהם: נטלי דדון, חן טלאושרי כהן, יהודה לוי, סקאזי, אייל גולן ואפילו בר רפאלי! אומרים שקעקוע מכיל בתוכו סיפורים איישים, לכן אנחנו בטוחים שהוא יודע כמה סודות כמוסים של הסלבס. מי שעוד עברה אצלו להתקעקע לפני "האח" היא זוכת העונה, טל גלבוע שההכרות ביניהם החלה כבר שם. אליאב הוכנס לבית ומהר מאוד מצא את עצמו במשולש אכזרי שייזכר לנצח ביחד עם דנית גרינברג ונופר מור. הזמן עבר,  כעס הציבור נעלם, אליאב ממשיך לקעקע ואף ממש לאחרונה קעקע את הגולדן בוי / נדב גדג' ומנהל זוגיות מפתיעה ואוהבת דווקא עם דנית.

גם אנחנו רוצים לקעקע את בר!
גם אנחנו רוצים לקעקע את בר! © אינסטגרם
אבל נסתפק גם בדנית
אבל נסתפק גם בדנית © ענת מוסברג
 

 

תגובות