מושיק עפיה הוא הזוכה הגדול של "האח הגדול VIP" . יריב פיין וגיא כושי

מושיק עפיה הוא הזוכה הגדול של "האח הגדול VIP"

אחרי עונת VIP של חודש וחצי, הגיעו לגמר סטלה עמר, נירו לוי, שיר אלמליח, איציק זוהר ומושיק עפיה, זמר המזרחית, שיצא אחרון מהבית, וזכה במקום הראשון בעונה השנייה של האח הגדול VIP

בדיוק לפני חודש וחצי נכנסו דיירי "האח הגדול VIP", לבית הכי מתוקשר במדינה. היום אתם בחרתם במושיק עפיה לזוכה הגדול של עונת ה-VIP. עפיה, שנכנס על תקן זמר המזרחית הצליח להראות לנו שהוא נשמה גדולה ונתן לנו מלא סיבות לאהוב אותו ומאז הכניסה לבית, עפיה הפך מזמר מזרחית למאמי הלאומי, והצליח לכבוש את הקהל, אין אחד שלא התחבר אליו ואין ספק שצבר קהל מעריצים גדול, תומך ואוהב, אפילו יותר מלפני כניסתו לבית האח.

 

באירועי גמר "האח הגדול VIP" אתם קבעתם להוציא את סטלה עמר במקום החמישי, את איציק זוהר במקום הרביעי, את שיר אלמליח במקום השלישי, ואילו את נירו לוי במקום השני. קרב צמוד היה בין לוי לעפיה על אהדת הצופים, מה שגרם להם להישאר אחרונים בבית והפער בינהם היה פער צמוד של עשר אלף קולות בלבד.

במקום השני: נירו לוי
הסגן: נירו לוי © יריב פיין וגיא כושי
במקום השלישי: שיר אלמליח
במקום השלישי: שיר אלמליח © יריב פיין וגיא כושי 

את הרגעים בגדולים והמרגשים של עפיה קשה לשכוח, החל מבניית המיטה לאריאנה מלמד, הריב הגדול והמקניט שלו עם לוי, כמובן ה"ריב" שלו עם איציק במשימת הסוסים, כל אלה היו חלק מהימים שהוא היה בבית, אבל בסוף כולם השלימו והאווירה בבית נהייתה יותר חברית, כמובן מכיוון שעפיה הצליח לגרום לכולם להתאהב בו! אי אפשר גם לשכוח את משימת הפוביות שמאז אנחנו מקווים שהוא הספיק להתנקות מספיק טוב. אבל מה שבאמת מעניין אותנו זה האם אחרי היציאה מהבית הוא ישתמש באוטו החדש שלו מהזכייה על מנת להתחיל בתור נגר ולבנות מיטות? את זה נדע רק בהמשך.

הזוכה הגדול: מושיק עפיה
הזוכה הגדול: מושיק עפיה © יריב פיין וגיא כושי

פרוגי מפרגנים!

 

 

תגובות