10 עובדות מפתיעות שלא ידעתם על הסדרה "איי קארלי". צילום מסך מיוטיוב

10 עובדות מפתיעות שלא ידעתם על הסדרה "איי קארלי"

"איי קרלי" שודרה בניקולודיאון למשך שבע עונות ומהר מאוד הפכה לאחת הסדרות המצליחות של הערוץ בכל הזמנים. הסדרה זכתה למספר לא מבוטל של מעריצים נאמנים. גם היום, שלוש שנים לאחר שהגיעה לסיומה, ישנם המון דברים שהצופים לא יודעים. אז כמה אזכורים יש ל"דרייק וג'וש" בסדרה ואיך סדרת הספרים של "הארי פוטר" מתקשרת אליה?

1. ג'נט מקריידי שנאה את רוב המאכלים שנאלצה לאכול במסגרת הסדרה

בסדרה סם אוכלת כל דבר אפשרי, אך מקריידי סיפרה בראיון שהיא לא חולקת עם דמותה את האהבה לאוכל: הרבה פעמים נאלצתי לאכול מאכלים שאני שונאת, כמו פאי למשל. בפרק הראשון אכלתי כל כך הרבה נקניק עד שהקאתי בשלב מסוים, ולאחר מכן הייתי צריכה להמשיך לאכול. זה היה נורא!" השחקנית סיפרה כי אנשי ההפקה עבדו קשה על מנת להפוך את האוכל לטעים, אך הוסיפה כי מאז הפרק הראשון ב-2007, לא אכלה נקניק.

בתיאבון
בתיאבון © גיפטיוב

 

2. מספר הטלפון של סם הוא אמיתי וניתן להתקשר אליו

מקורות טוענים כי באחד הפרקים ניתן מספר אמיתי עבור סם פאקט. חיוג למספר 503-664-0452 יקשר אתכם לתא קולי ובו הודעה מסם, בכבודה ובעצמה, אומרת למתקשר לנתק כי היא אף פעם לא תבדוק את ההודעות שמשאירים לה. שווה לנסות!

מי מתקשר?
מי מתקשר? © גיפי

3. אף אחד לא יודע מה העז עשתה לקרלי

אחת מהתעלומות הגדולות ביותר שידעה הסדרה כוללת סצנה זכורה במיוחד, בה קרלי מספרת בקצרה על תקרית ידועה לשמצה שהייתה לה עם עז בגן חיות. דן שניידר, יוצר הסדרה, כתב בבלוג שלו שהרבה אנשים, ביניהם מירנדה קוסגרוב המגלמת את קרלי, שואלים אותו מה העז עשתה לה, אך הדבר עתיד להישמר כתעלומה: "כשכתבנו את התסריט, אני והתסריטאים השתעשענו במחשבה על הדברים שהעז הייתה יכולה לעולל, אבל לכולנו היו רעיונות שונים וכפי שאתם יודעים, זה אף פעם לא הוזכר בפירוש בפרק. אז אתם מוזמנים לנחש, אין תשובה אחת נכונה".

כנראה שלעולם לא נדע מה העז עשתה לקרלי...
 

4. בסדרה קיים קשר סודי ל"הארי פוטר"

על מנת לזכות בהתערבות עם פרדי באחד הפרקים, סם קוראת ספר בשם "אוצר המטבעות". בעבר, היא לא התעניינה בקריאה, אך סם למדה ליהנות ממנה ותיארה את החוויה כ"טלוויזיה בתוך הראש". במציאות, "אוצר המטבעות" לא קיים. מסתבר שהספר בו נעשה שימוש בפרק היה עותק של "הארי פוטר ואוצרות המוות" עם עטיפה מזויפת.

מה ג'יי קיי רולינג הייתה אומרת על זה?
מה ג'יי קיי רולינג הייתה אומרת על זה? © גיפי

5. קרלי הייתה אמורה להיקרא סם או ג'וזי

כשנשאל כיצד בחר את השם לסדרה, דן שניידר ענה שהגיע להחלטה לאחר התייעצות עם מפיק. בתסריט המקורי, השם של הדמות הראשית היה סם. זה היה אמור להיות השם של קרלי, אך כתובת האינטרנט "איי סם" כבר הייתה קיימת. לאחר מכן, שניידר קנה את הכתובת "איי ג'וזי", אבל החליט לשנות את השם ל"איי קרלי" מיד אחר כך. אם שניידר היה קונה את הכתובת "איי סאם", קרלי וסם היו נקראות סם וקירה, השמות של הדמויות בתסריט המקורי. אנחנו מרוצים מהדרך בה העניינים התגלגלו, כי בשורה התחתונה, אין על קרלי וסם!

אין על שתיהן!
אין על שתיהן! © גיפי

6. ישנם אזכורים רבים ל"דרייק וג'וש" שלא שמנו לב אליהם

"איי קרלי" מלאה באזכורים ל"דרייק וג'וש", שהובילה את מירנדה קוסגרוב לככב בסדרה משלה. בין האזכורים הרבים ניתן למצוא את קרלי וספנסר (המגולם ע"י ג'רי טריינור, ששיחק את דמותו של "סטיב המטורף" בסדרה) צופים בעצמם ב"דרייק וג'וש", התייחסויות חזותיות הכוללות בעיקר תמונות, ואפילו הופעת אורח זכורה של דרייק בל שהופיע למס' שניות באחד הפרקים. אנחנו דורשים פרק איחוד!

היי מייגן
 

7. התגובות של השחקנים לסרטוני המעריצים היו אמיתיות

הייחוד של הסדרה התבטא בכך שהייתה למעריצים אפשרות לשלוח סרטונים והצעות ולתקשר עם מפיקיה. התסריטאים החליטו לשלב את הסרטונים בסדרה ובכך להפוך אותה לאינטראקטיבית ולראשונה מסוגה. בראיון לג'ימי קימל, מירנדה קוסגרוב המגלמת את קרלי, סיפרה כי התגובות של השחקנים לסרטונים המטורפים שנשלחו אליהם אמיתיות ולא מתוסרטות. קוסגרוב הוסיפה כי בזמנה החופשי היא מצלמת סרטונים מצחיקים עם חבריה. הכי קרלי שיי!

בסך הכל סרטון ממעריץ..
בסך הכל סרטון ממעריץ.. © גיפי

8. מעריצים יכולים לבקר בבניין בו קרלי מתגוררת, וזה לא איפה שאתם חושבים

למרות שבסדרה קרלי וספנסר גרים בבניין בשם "בושוול פלזה" בסיאטל, מסתבר שהבניין נמצא בלוס אנג'לס ושמו האמיתי הוא "מזרח קולומביה". מקורות מדווחים כי הבניין עבר "שיפוצים" בפוטושופ על מנת להיראות יותר אטרקטיבי לצופים.

כן, כן, גם אנחנו נבהלנו כששמענו זאת לראשונה
כן, כן, גם אנחנו הופתענו © גיפי

9. מעריצים יכולים להיכנס לאתרים מהסדרה... בערך

מכיוון שהסדרה מתמקדת בנערה היוצרת סדרת רשת עם חבריה, מגוון שמות של אתרים מומצאים מוזכרים ב"איי קרלי" גם כן. אלו כוללים ביניהם את iGibby.com ,Nevelocity.com, SamPuckett.com ועוד רבים. ניתן למצוא את האתרים האלו באינטרנט, אך כל הכתובות בעצם מובילות לאתר הבית של הסדרה, iCarly.com.

למי מהם יותר מגיע אתר?
למי מהם יותר מגיע אתר? © גיפי

 10. יוצר הסדרה, דן שניידר, תמיד ידע איך הסדרה תיגמר

שניידר כתב בבלוג שלו שהוא ידע כיצד רצה שהסדרה תיגמר כבר מהעונה הראשונה: "היה לי מן חזון של דלת נפתחת, קרלי שומעת את הקול של אביה, מסתובבת וחיוך ענק נפרש על פניה, היא צועקת "אבא!" ורצה לזרועותיו. מ-2008 יש לי את הסצנה הזו בראש. לכן זה הרגיש כמו חלום כשזכיתי לצלם אותה ב-2012".

אבא!
אבא! © גיפי
תגובות