התגעגעתם? בדקנו איפה הקאסט של "חברים" היום. צילום מסך מהפייסבוק

התגעגעתם? בדקנו איפה הקאסט של "חברים" היום

איפה הקאסט של חברים היום? לפני יותר מעשרים שנה, הסדרה המדוברת ביותר הייתה 'חברים', ועד היום אנשים לא מפסיקים לצפות בסדרה! אנחנו החלטנו לברר איפה נמצאים כוכבי הסדרה הכי אהובה עד היום!

אי שם בשנת 1994, רייצ'ל, מוניקה, רוס, צ'נדלר, ג'ואי, ופיבי הוצגו בקומדיית מצבים אמריקאית בת 10 עונות הורגות מצחוק. זמן קצר מאוד לאחר מכן, הסדרה הפכה להצלחה טלוויזיונית מסחררת, ולקובעת הטרנדים הרשמית של שנות ה90'. במשך 20 שנים הסדרה לא איבדה מתואר הכבוד שלה, וכך אפילו עד היום. אנחנו נתקפנו געגועים עזים לכוכבי 'חברים' ולכן החלטנו לברר היכן נמצא כל אחד ואחד, בבקשה:

ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון גילמה את רייצ'ל גרין, מעריצת אופנה ואופרות סבון, וחברתה הטובה ביותר של מוניקה גלר עוד מימי התיכון. אחרי שרייצ'ל ורוס חזרו יחד לתמיד, אניסטון החלה להתמקד יותר בקולנוע, והפריצה הגדולה שלה בעולם ההוליוודי הייתה בסרט 'הילדה הטובה' (2002), ולאט לאט הפכה למלכת הקולנוע בזכות הסרטים 'ברוס הגדול מכולם' (2003), 'הפרידה' (2006), 'מארלי ואני' (2008), ו'אנחנו המילרים' (2013). בקיצור, בשנים 2011-2014 היא פיזרה לכל עבר מניחוחות ההצלחה ההוליוודית שלה. 2012 הייתה שנה משמעותית בשבילה, שכן היא גם זכתה סוף סוף לכוכב ההוליוודי המיוחל, ואף התארסה לשחקן ג'סטין תרוקס. בשנה האחרונה אניסטון נכנסה גם כמפיקה פעילה בסרט הקצר מבית ערוץ 'לייף טיים' בשם '5', המתעסק בהעלאת המודעות של כל 1 מ5 נשים חולות בסרטן. גו ג'ני!

את משוגעת? © טאמבלר

קורטני קוקס

קורטני קוקס שיחקה את דמותה של מוניקה גלר, ה"אמא" של הקבוצה, בעלת הפרעה טורדנית-כפייתית קלה לגבי ניקיון ואופי תחרותי. לקראת סיום הסדרה, השתתפה קוקס בסרט 'הצעקה' (1996) שם פגשה את בעלה לעתיד, דיוויד ארקווטה, שלהם ילדה בת 5 בשם קוקו, שהסנדקית שלה היא לא אחרת מהביאףאף ג'ניפר אניסטון. אחרי 'חברים' קוקס לקחה הפסקה מ2004 וחזרה לטלוויזיה בשנת 2009. חזרתה הגדולה הייתה ככוכבת, ומפיקה פעילה בסדרה 'קוגר טאון' שעלתה לאוויר בסוף 2009 המדברת על אישה בשנות ה40 שלה אשר גרושה ודי נואשת. למען האמת, שנתיים לאחר מכן קוקס התגרשה בחייה המציאותיים, אך כמו החברה אניסטון נכנסה למועדון המאורסים בשנת 2014, כאשר התארסה לג'ון מקדייד אשר הכירה דרך החבר המשותף (שכולנו אוהבים) אד שירן.

גם אנחנו רוצים חיבוק! © טאמבלר

דיוויד שווימר

דייוויד שווימר שיחק את דמותו של ד"ר רוס גלר, עובד במוזיאון להיסטוריה פרה-היסטורית, ומאוחר יותר כמרצה באוניברסיטת ניו יורק. אחרי 'חברים' השתתף שווימר בכמה סרטים הולייוודים כגון: '6 ימים 7 לילות' (1998), ו'לאסוף את השברים' (2000). נוסף על כך, שווימר עבד המון בתור שחקן בתיאטרון, ואף בסדרת המיני של סטיבן שפילברג וטום האנק בערוץ HBO, 'אחים לנשק' שעלתה בשנת 2001. אבל התפקיד האהוב עלינו שגילם שווימר הוא הדיבוב של 'מלמן' הג'ירף ממדגסקר, תודו שהפתענו אתכם!

דומה קצת לג'ירף, לא? © טאמבלר

מאט לה-בלנק

מאט לה-בלנק שיחק את דמותו של ג'ואי טריביאני, שחקן מתקשה ממוצא איטלקי וחובב-מזון (בלשון המעטה). אחרי 'חברים' לה-בלנק הופיעה בסרטים כגון 'אד' (1996), 'אבוד בחלל' (1998), ו'המלאכים של צ'ארלי' (2000). אבל ההצלחה הגדולה שלו הייתה לאור העובדה שהוא השחקן היחיד מהקאסט של 'חברים' שזכה לסדרת ספין אוף משלו, אשר עקבה אחרי הקריירה של ג'ואי בלוס אנג'לס. אחרי סדרת הספין אוף לה-בלנק לקח הפסקה ממשחק באורך של 4 שנים (4 שנים קשות ומייגעות). אך כמובן, המעריצים ואנשי הטלוויזיה, לא שוכחים את המשחק המדהים של לה-בלנק ב'חברים וב2014 הוא אף זכה בטקס 'גלובוס הזהב' בתור השחקן הטוב ביותר. הכי מגיע לו!

כשאתה מאט לה-בלאנק אין דאגות © טאמבלר

מתיו פרי

מתיו פרי שיחק את דמותו של צ'נדלר בינג, מנהל במשרד גדול ובינלאומי לניתוח סטטיסטיקה ועריכת מידע. מיד לאחר הסדרה פרי קנה לעצמו בית חוף במליבו ועבר לשם לזמן מה,בכל זאת, 10 עונות. הוא הופיע בתור שחקן אורח בסדרה 'הבית הלבן' ותפקיד זה העניק לו שני פרסי אמי! ב2006, שיחק כתפקיד ראשי בסרט הדרמה 'מורה לחיים' והיה מועמד עליו לפרסים רבים. הוא שיחק בסדרה 'האישה הטובה', ושיחק בסרט 'בן 17', בתור הגרסה המבוגרת של זאק אפרון (יש דמיון, לא?). פרי כותב, מפיק ומככב בסדרה 'הזוג המוזר' שעלתה למסכים ממש השנה, תרוצו לצפות.

כן ג'ו? © טאמבלר

ליסה קודרו

ליסה קודרו שיחקה את דמותה של פיבי בופה, מסז'יסטית ומוזיקאית. ליסה קודרו לקחה הפסקה לא קטנה ממשחק טלוויזיוני, עד שב2009, חברה שוב לקורטני קוקס בסדרה בכיכובה 'קוגר טאון' והתארחה שם לכמה פרקים. בנוסף, קודרו כתבה, הפיקה וכיכבה בסדרת האינטרנט המאולתרת שלה. סדרה זו החזירה אותה בחזרה לאור הזרקורים שבו הייתה בתקופת 'חברים'. ואם זה לא מספיק קודרו בשבילו, אתם יכולים לראות את הכוכבת בתפקיד הנוכחי, ג'וסי מרקוס בסדרה 'סקנדל'. מאחורי המצלמה, קודרו נחשבת לאחת המפיקות הגדולות בהוליווד בכלל, ובפרט בסדרה 'מי אתה חושב שאתה' אשר עוסק במשפחות הסלבס. ואחרי כל זה, תודו שהייתם רוצים מסאז' מפיבי!

 כן כן, אנחנו רוצים תור למסאז'! © טאמבלר
 
תגובות