ילדה סקרנית: הילה הרוש תגלם בלשית בסדרה חדשה. צילום: גיא פיטשון

ילדה סקרנית: הילה הרוש תגלם בלשית בסדרה חדשה

עולה עולה: הילה הרוש עושה צעד נוסף בקריירה ולוהקה לסדרת ילדים חדשה שעוסקת בבילוש, משפחה, מיסתורין והרבה הומור. הרוש תגלם בלשית צעירה שמנסה לפתור כל תעלומה שנותנים לה. כל הפרטים!

עונת הקיץ נפתחה במבול של סדרות קיץ חדשות בשלל ערוצים, אך יש את אלו שדואגים לכם כבר מעכשיו לימי החורף הבא. ערוץ ניק ג'וניור בהוט יוצא עם הפקת מקור חדשה לילדים שתעלה לקראת סוף שנת 2015.

ערוץ ניק ג'וניור הוא ערוץ הילדים הקטנים של ניקולודיאון, האח הקטן אם תרצו. הערוץ חתום על להיטים כמו: "דורה", דייגו", "גילי בא לבקר" ועוד רבים שהפכו לדבר החם לקהל הילדים הקטנים. כעת, מסמן להיט חדש של הערוץ שיקרא "תמר הבלשית וקפטן יום שלישי".

ערוץ ניק ג'וניור
 

מדובר בסדרה קומית שמגוללת את סיפורה של תמר, "בלשית" מדופלמת ופותרת תעלומות סדרתית. פעם בשבוע תמר מבלה עם אבא וסבא שלה וכל מפגש איתם כולל משחק בלשי קבוע שמתחיל בחידה ושני רמזים. תמר יחד עם הצופים, מנסה לפתור את התעלומה.

מי שתגלם את הדמות של תמר היא הילה הרוש, שם עולה בעולם המשחק. הילה החלה את דרכה כשחקנית טלוויזיה בתור האחות הקטנה, אביגיל ב"זגורי אימפריה" ולאחר מכן המשיכה לתפקיד שחר ב"שוברי גלים". כעת, הרוש מכוונת לקהל אפילו צעיר יותר.

ב
ב"זגורי" © אור גפן
ב
ב"שוברי גלים" © ינאי יחיאל

אל הרוש יצטרפו גיא לואל ("כאן גרים בכיף", "פולישוק") בתפקיד האבא, אלי גורנשטיין בתפקיד הסבא / "קפטן שמפטן" ושירי גדני שמוכרת לכם אולי יותר כ"אחות של נתן" מ"הפיג'מות", כדודה מ"כאן גרים בכיף" ובתור הקול של "ארתור" שתגלם את דפנה המוכרת במכולת שעוזרת לתמר לפתור את התעלומות.

בכל יום אתה פוגש חבר!
בכל יום אתה פוגש חבר! © ענת מוסברג
היי אבא
היי אבא © רפי דלויה
הבלשית הכי חמודה!
הבלשית הכי חמודה! © גיא פיטשון

ובכן, האם מדובר בלהיט הבא בעולם הילדים? זו בהחלט תעלומה שכנראה תמר תפתור בעצמה.

תגובות