קבלו אותה: העונה השנייה של "מלחמת הכוכבים: המורדים". באדיבות דיסני ישראל

קבלו אותה: העונה השנייה של "מלחמת הכוכבים: המורדים"

היום תתחיל העונה החדשה של סדרת הטלוויזיה המצליחה "מלחמת הכוכבים: המורדים" בערוץ דיסני. איזו דמות תפתח את פרק הבכורה בפרולוג ובמה העלילה עוסקת הפעם? כל הפרטים

חדשות טובות למעריצי "מלחמת הכוכבים": היום (ו') תתחיל העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה המצליחה "מלחמת הכוכבים: המורדים". למי שלא מכיר, מדובר בסדרה ממוחשבת שעלילתה היא המשכה של המסורת האגדית של "מלחמת הכוכבים". 

© באדיבות דיסני ישראל
© באדיבות דיסני ישראל

ההצלחה הגדולה של סדרת הסרטים הובילה למשחקי מחשב רבים וכמובן לסדרת הטלוויזיה המדוברת, שתיפתח בפרק ספיישל ייחודי בן 45 דקות. בפרק זה שנקרא "המצור על לות'ל" מוצג פרולוג מפי דארת' ויידר עצמו. הכי שווה!

© באדיבות דיסני ישראל
© באדיבות דיסני ישראל

עלילת הסדרה מתרחשת בין האירועים שהתחוללו בפרק השלישי והרביעי של "מלחמת הכוכבים", בימים החשוכים בהם האימפריה הגלקטית הידקה את אחיזתה בגלקסיה. בפרק הראשון של העונה השנייה, אנו ממשיכים ללוות את הנער הצעיר בעל הפוטנציאל האדיר, עזרא, אשר נתקל בחבורת מורדים קטנה שנלחמת באימפריה. עזרא מצטרף אל המורדים ואל מנהיגם, לוחם בעל עבר מסתורי. הם ממשיכים לאחד מכוכבי הגלקסיה במטרה להציל קבוצה שנאסרה כולה ונשלחה לשם לעבדות, כשהם נתקלים שם בחיילי האימפריה. 

© באדיבות דיסני ישראל
© באדיבות דיסני ישראל

הפרק הראשון ישודר היום בשעה 17:30 בערוץ דיסני. 

תגובות