מצטרף בהפתעה: פטריק שוורצנגר לוהק לסדרה חדשה. צילום מסך מהיוטיוב

מצטרף בהפתעה: פטריק שוורצנגר לוהק לסדרה חדשה

ימים ספורים לפני הפרימיירה הרשמית של סדרת האימה החדשה "מלכות הצעקה", הודיע יוצר הסדרה ריאן מרפי בדרך מפתיעה במיוחד כי פטריק שוורצנגר לוהק לסדרה. כל הפרטים

לאחר שנודע לנו כי בנו של השחקן המוערך ארנולד שוורצנגר, פטריק שוורצנגר ישתתף בסרט חדש לצידה של בלה ת'ורן, הוא ממשיך בפיתוח הקריירה ולפני כמה שעות נודע לנו כי פטריק לוהק לסדרת האימה החדשה בשם "מלכות הצעקה".

הקאסט
הקאסט © אינסטגרם

"מלכות הצעקה" היא סדרת קומדיה חדשה מבית היוצר של ריאן מרפי. עלילת הסדרה סובבת סביב חבורת בנות הלומדות בקולג' שנראה רגיל לגמרי, עד שמגלות עליו את הסודות האפלים, ומכאן הכל מסתבך. כידוע, לסדרה לוהקו כבר מספר כוכבים שווים במיוחד כמו אמה רוברטס, אריאנה גרנדה וניק ג'ונאס. יש למה לצפות.

איתכן, בטוח שיהיה מעניין
איתכן, בטוח שיהיה מעניין © אינסטגרם

בשבועות הקרובים תתקיים הפרימיירה הרשמית והסדרה תעלה לאוויר באמריקה, אך הפרט שחשף לנו יוצר הסדרה ריאן מרפי זמן קצר לפני עליית הסדרה לאויר מפתיע במיוחד. מרפי העלה לטוויטר את התמונה של שוורצנגר וכתב "שמח לגלות לכם שפטריק שוורצנגר יצטרף לשאר הקאסט של הסדרה מלכות הצעקה." לפי אתר אמריקאי, שוורצנגר יגלם את ט'אד רודוול, אחיו הצעיר של צ'אד רודוויל הלא הוא המנהיג של חבורת הגולף בקולג' בו כולם לומדים. עם כוכבים כאלה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לעליית הסדרה!

© טוויטר

 

תגובות