Show Time: סדרת השבוע היא "כל שבת שנייה". צילום מסך מיוטיוב

Show Time: סדרת השבוע היא "כל שבת שנייה"

הגיע הזמן להדליק את הטלוויזיה. הפינה השבועית של פרוגי, שמביאה לכם את הסדרות הכי מעניינות פעם בשבוע, מכה שנית. והשבוע: בסימן נוסטלגיה וחזרה לערוץ הילדים הישן, קבלו את "כל שבת שנייה", שתעיף אתכם מהספה (למחשב). תכינו את הפופקורן!

הסדרה במספרים

מספר עונות: 1

מספר פרקים: 15

אורך פרק: כ- 25 דקות

מתאים לגיל: כל המשפחה

מה מצאנו דווקא בה?

אם השנה רק התחילה וכבר יש לכם הרבה מה לעשות כמונו, לא בטוח שיש לכם מספיק זמן למרתונים ארוכים של סדרות בעלות 12 עונות כמו האנטומיה של גריי. אבל, אם בכל זאת בא לכם לעשות הפסקה מהשגרה עם סדרה מעניינת וטובה, "כל שבת שנייה", עונה על קריטריון הזמן. בחישוב מהיר, יקח לכם כ-6 וחצי שעות לצפות בכל הפרקים במצטבר, וכך יישאר לכם מספיק זמן לדברים אחרים. הסיבה השנייה לצפות בה מתייחסת למי מבינכם שיש לו הורים גרושים, שבמקרה הזה "כל שבת שנייה" תספק לכם כמה עצות מעולות כיצד להסתדר כשצריך לחיות בשני בתים, תצחיק אתכם על הדרך, ואולי תזכיר לכם מצבים שאתם כבר מכירים. אז נכון, יש לה קצת פרקים, אבל אין ספק שיש לה הרבה מה להציע!

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

קצת מהעלילה:

כשיואל ואישתו מתגרשים, הילדים שירה, עומר ועמליה נאלצים להתמודד עם המצב החדש, וזה אומר בין היתר גם לגור אצל אבא יואל כל שבת שנייה, בביתו החדש. לאט לאט המשפחה כולה מתרגלת לחיים החדשים, ולומדת לנצל אותם לטובה, אבל תוך כדי שהיא מנסה לחיות חיים נורמליים המשפחה נקלעת לסיטואציות מצחיקות מאוד והזויות מאוד, שבעיקר קורות כאשר החבר השכן של יואל, עמנואל (מוטי כץ), או אמו חנה (חנה רוט) מצטרפים לחבורה במטרה לנסות לעזור.

על הדמויות 

אבא יואל התמים בסך הכל מנסה להיות אבא טוב לילדיו, אבל זה לא כל כך פשוט. שירה היא האחות הבכורה, הקוראת ביומן הסודי שלו במחשב שנקרא "כל שבת שנייה" בלי שידע, וכך פותרת לו חלק מהבעיות במסווה ומגלה עליו דברים חדשים. עומר ילד הסנדוויץ’, ועמליה הילדה הקטנה והחמודה, עושים הרבה צרות ומנסים למצוא דרך להפוך את החיים החדשים והגירושין לטובתם, עם כמה קומבינות בדרך. כשלכל זה מתווספים כאמור אמו של יואל וחברו עמנואל, המצב רק מסתבך עוד ועוד.

תראו איך עמליה גדלה:

על הכוכב הראשי 

הפעם בחרנו סדרה מרובת כוכבים ראשיים, לכן פשוט נספר לכם איפה כל אחד נמצא היום, מאחר ועבר כל כך הרבה זמן מאז שנת 2004 שבה שודרה הסדרה. ערן איווניר, שמשחק את יואל, לא לגמרי נעלם והוא ממשיך להופיע על מסך הטלוויזיה שלנו בהופעות אורח בסדרות מצליחות כמו "איש חשוב מאוד", ו"רמזור" ובהצגות שונות. אפרת אביב, שמגלמת את שירה, שיחקה תפקיד ראשי בסדרה "ילדי ראש הממשלה" ומאז משחקת במקומות קצת יותר רחוקים מאור הזרקורים. אידו גולן, שמשחק את עומר, נעלם לגמרי, ומיכל טרבס, שמשחקת את עמליה, כבר גדלה והתגלתה מחדש, כאשר ממש החודש יצא הסרט "פלאפל אטומי" בכיכובה לקולנוע, והנה הטריילר:

 

האותיות הקטנות (והטובות):

♦ עבור מי שאוהב יותר לקרוא, כדאי לדעת שהסדרה מבוססת על ספר מעניין לא פחות.
♦ בגלל שהסדרה ישנה, ניתן לראות אותה בעיקר באינטרנט והיא לא משודרת יותר, אבל תמיד אפשר לחבר את
הטלוויזיה למחשב, ואז יש גם סיכוי שאמא לא תצליח לכבות לכם את הטלוויזיה.
♦ זוכרים את עודד מנשה? הוא התארח בסדרה וזה היה קורע מצחוק:

 

 

 

 

תגובות