SHOW TIME: סדרת השבוע היא "שני גברים וחצי"!. צילום: יוטיוב

SHOW TIME: סדרת השבוע היא "שני גברים וחצי"!

כן, זה הזמן השבועי שלכם להדליק את הטלוויזיה. והשבוע, הכנו לכם סדרה מצחיקה כל כך שאין מצב שתצליחו להישאר אדישים. “שני גברים וחצי” היא בדיוק מה שחיפשתם כל הזמן. תכינו את הפופקורן

הסדרה במספרים:

מספר עונות: 12

מספר פרקים: 262

אורך פרק: כ- 21 דק’

מתאים לגיל: נוער בוגר

מה מצאנו דווקא בה?

מבואסים? עייפים? אין לכם כוח לעשות מרתונים רצופים? זה שבוע המזל שלכם. "שני גברים וחצי" היא בדיוק הסדרה עבורכם, ועבור כל מי ששבוז. עם מערכונים מצחיקים עד דמעות תוכלו להתעודד בדקה, ובכל זאת אין קו עלילה ממש מרכזי שימשוך אתכם להמשיך למרתון. כך בעצם תוכלו לראות בכל יום פרק, לצחוק, ולאו דווקא לחשוב על ההמשך או לרצות לראות את הפרק הבא מיד, לא משנה מה ז’אנר סדרות שאתם אוהבים לראות בדרך כלל. ויותר מזה, כמעט ולא יכול להיות שתמשיכו להיות מצוברחים אחרי הפרק. לא מאמינים לנו? נסו בעצמכם.

© tumblr

קצת מהעלילה:

כאמור, הסדרה הזו היא סיטקום שאין לו כל כך המשכיות מותחנית מפרק לפרק, לכן בכל פעם העלילה קצת שונה. אבל בגדול, אפשר לומר ש”שני גברים וחצי” מתמקדת ברווק (צ’ארלי, ובעונה ה-8 הוא מתחלף עם וולדן) שיש לו וילה גדולה ומפנקת והוא נותן לאלן הגרוש, אחיו של צ’ארלי, ולילדו של אלן לחיות איתו שם. יש להם עוזרת הזויה בבית בשם ברטה, ובעצם כל מה שקורה שם הזוי. מהר געש אנושי ועד לחתונה מפוברקת של אלן ווולדן. מה שבוודאות ניתן להגיד זה שמבחינת הטירוף, העלילה הזו לא הייתה מביישת אפילו סרט אקשן.

על הדמויות -

בהתחלה הרווק הנחשק בסדרה הוא צ’ארלי הארפר חסר המעצורים. יש לו בית ענק והמון כסף, והוא בעיקר יודע להשתכר. אחיו אלן, וג’ייק בנו, גרים יחד איתו לאחר שאמו של ג’ייק זרקה אותם מהבית. אלן מתקשה למצוא מישהי שתאהב אותו באמת, וג’ייק, המתבגר המעצבן והלא חכם במיוחד, לא בדיוק עוזר לו. לכל אלה מצטרפות הדמויות המשניות כמו ברטה העוזרת, אמם המתנשאת של צ’ארלי ואלן, ועוד שהופכים את המצב לאפילו יותר מצחיק ממה שהוא כבר. כך הם חיים להם במשך 8 עונות, אך מאחר ויש כל כך הרבה עונות בסך הכל, זה ברור שבאיזשהו שלב הדמויות הראשיות צריכות להתחלף טיפה כדאי שהסדרה תהיה עדכנית ותמשיך למכור.

 

אז באמת בעונה ה-9 וולדן שמידט נכנס לתמונה, לאחר שצ’ארלי נהרג. וולדן המיליארדר שבור הלב קונה את הוילה וממלא את מקומו של צ’ארלי. במהלך העונות וולדן ואלן הופכים לחברים הכי טובים, ואנחנו לא רוצים לעשות ספויילרים, אבל בעונה 12 קורה להם יחד משהו מפתיע מאוד!

על הכוכב הראשי -

כפי שסיפרנו, במרכז הסדרה עומדים יחד צ’ארלי או וולדן, אלן וג’ייק. את צ’ארלי מגלם השחקן עטור הפרסים צ’ארלי שין, אבל מה שלא ידעתם עליו זה ששמו האמיתי הוא בכלל קרלוס אסטבז, והוא למעשה פוטר מהתוכנית בעונה ה-9 בעקבות שימוש בסמים. וולדן, שבא במקומו, מגולם על ידי אשטון קוצ’ר עטור הפרסים גם כן, שאנחנו מכירים במיוחד מ”מופע שנות ה70”, שם הכיר את אישתו והאם לבתו וייט, מילה קוניס. לעומתם, אלן לא הולך לשום מקום במהלך כל העונות, ואותו משחק ג’ון קראייר המוכר בעיקר מהסדרה הזו, ואין לו עוד הרבה פרוייקטים מפורסמים. ואחרון חביב, ג’ייק, אשר פרש מהסדרה בעונה ה-11 אמרה שהיה “צבוע” ונתן לכסף להניע אותו, כאשר כיום הוא מקדיש את חייו ללימודי דת.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

האותיות הקטנות (והטובות) -

♦ זוכרים שדיברנו על אישתו של קוצ’ר, מילה קוניס? היא מוזכרת בסדרה כמה פעמים ואף עשתה הופעת אורח באחד מהפרקים של עונה 11, צפו:

 

♦ לא רק מילה התארחה בסדרה, ישנם עוד הרבה סלבס נחשבים מהוליווד שבאו לעשות כבוד, כמו מיילי סיירוס, הילארי דאף ואמילי אוסמנט למשל.

♦ בכל עונה הביצוע לשיר הפתיח היה שונה, הינה האבולוציה במלואה:

 
תגובות