פרסום ראשון: שגיא ברייטנר מצטרף ל"גאליס". צילום: אסף פרידמן, באדיבות יולי

פרסום ראשון: שגיא ברייטנר מצטרף ל"גאליס"

אחרי שהתחיל ככוכב רשת וצבר תאוצה, שגיא ברייטנר מגיע אל המסך בתפקיד חדש ומפתיע בסדרה "גאליס" - כל הפרטים!

כבר מזמן ידוע שכוכבי רשת הם הכוכבים האמיתיים של הדור החדש, וככל שעובר הזמן אנו מקבלים הוכחה ממשית לכך. החל מפרסים מיוחדים בטקסי נבחרי השנה, פרסומות של חברות מסחריות ושיתופי פעולה עם אמנים מוצלחים ומפורסמים. כעת מגיע עוד חותם לעניין והפעם בגזרת שגיא ברייטנר שמצטרף לגאליס!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

את שגיא ('ביטבוקס') ברייטנר, הכרנו כשעוד היה חייל ופרסם סרטוני ביטבוקס ללהיטים מוכרים, מהר מאוד הפך לאחד כוכבי הרשת האהובים על הנוער והחל להתפרסם, הצטרף לסוכנות "יולי", קיבל פרסומת למילקי, הפך לאחד הפרזנטורים של TNT , התארח במופעים של איזי וסינגולדה ואף השתתף בטקס פרסי ה/MTV המקומי.

 

אך ללא ספק התפקיד הגדול שלו מגיע עכשיו כיוון שהוא מצטרף לעונה השישית של סדרת הנוער הכי מצליחה בערוץ הילדים - גאליס שמשודרת בהוט. הפרטים על התפקיד עדיין חסויים אך מדובר בתפקיד משמעותי בעונה הקרובה, שגיא אף נאלץ להתגלח עבור התפקיד המשני בסדרה וכן ללבוש בגדים מיוחדים ומוזרים שאתם תצטרכו לראות על המסך.

ערוץ הילדים ממשיך את קו הכתרת הכוכבים החדשים מהרשת, כך למשל קרה גם עם "הנדחפים" שהחלו ככוכבי יוטיוב או עם דורון ביטון שלוהק ל"שוברי גלים 2". למרות זאת, בכל הנוגע לליהוק כוכבי רשת לסדרות נוער מדובר בפריצת דרך מקומית. מהלך יחסית דומה קורה גם בגזרת הסדרות של "הגדולים" המקומיות למשל אודי כגן שהחל כדמות של "משיח" באינטרנט ומהר מאוד לוהק ל"ארץ נהדרת", "החדש של עומרי גורדון" ו"אלישע" וכך גם בקולנוע הישראלי כשאיתי זבולון (יניר האחמ"ש) לוהק לסרט "מסווג חריג" שנמצא בימים אלו בקולנוע.

 

העונה השישית של גאליס מסיימת את החלק הנוכחי של הצילומים בימים אלו ותשודר בהמשך השנה, וכידוע בעונה הזו שלל דמויות מן העונות הראשונות של הסדרה חוזרות לעונה הנוכחית.

 ערוץ הילדים אישר את הפרטים

בקרוב איתם© צילום מסך מיוטיוב ערוץ הילדים

 

 
תגובות