פרסום ראשון: דר זוזובסקי תככב בסדרה חדשה של ניקלודיאון. יחסי ציבור

פרסום ראשון: דר זוזובסקי תככב בסדרה חדשה של ניקלודיאון

אחרי שכבשה את כולנו ב"החממה", דר זוזובסקי ממשיכה קדימה ועובדת על פרויקט חדש בערוץ ניקלודיאון, הפעם בלי בן הזוג, לי בירן. כל הפרטים!

בערוץ ניקלודיאון כבר עובדים על היום שאחרי "החממה", בימים הקרובים יעלו לאוויר הפרקים החדשים והאחרונים של הסדרה, מה שאומר שהשחקנים כבר צריכים לחשוב על היום שאחרי. הראשונה שכבר סגרה פרויקט חדש עם הערוץ היא דר זוזובסקי שלוהקה לסדרה חדשה שתחל להצטלם כבר בימים הקרובים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסדרה החדשה היא בעצם תכנית מערכונים שתקרא "מיסטר צ'יפס" ותגולל את המתרחש מאחורי הקלעים של מסעדת מזון מהיר, עם כל הדמויות המצחיקות והלקוחות ההזויים שנכנסים בשעריה. דר תגלם דמות בשם אנה / אחראית המשמרת של המקום שמנסה בכל הכוח לעשות עבודה טובה, אבל נאלצת להתמודד עם עובדים צעירים ולא מוכשרים. לצד זוזובסקי יככבו גם אילן קובץ' שיגלם את המאבטח המשועמם של המסעדה ובתפקידי אורח נזכה לראות גם את כוכבי "הצחוקייה" המשודרת באותו הערוץ כמו:"צמיד שיניים", ארז קליימן, עופר ומאור.

© יחסי ציבור

מי שכתבה את הסדרה היא הסטנדאפיסטית הדר לוי שבשנים האחרונות חוזרת לעולם הילדים. כזכור בעבר לוי שמשה כמנחה בערוץ הילדים ולפני שנה ככבה על המסך ב"הצילו אני לא יודע לבשל", "הצחוקייה" ובתכנית אירוח משלה בערוץ דיסני. 

מיסטר צ'יפס תחל את צילומיה בדצמבר הקרוב וצפויה לעלות לשידור במחצית הראשונה של 2016 בערוץ ניקלודיאון לצופי yes.

© יחסי ציבור
תגובות