SHOW TIME: סדרת השבוע היא "דרייק וג’וש"! . צילום מסך מיוטיוב

SHOW TIME: סדרת השבוע היא "דרייק וג’וש"!

לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים בלי קצת צחוקים, או יותר נכון, הרבה צחוקים. בקיצור, הפעם "דרייק וג’וש" באה לעשות בלאגן!

הסדרה במספרים:

מספר עונות: 4

מספר פרקים: 57

אורך פרק: כ- 23 דק’

מתאים לגיל: כל גיל

מה מצאנו דווקא בה?

זה לא סוד שכולנו רוצים לפעמים פשוט לצחוק, בלי לדאוג. מצאנו את הסדרה הזו שמתאימה מכל הבחינות. והנה ההוכחה: לא יותר מידי עונות - "דרייק וג’וש" לא גוזלת יותר מידי זמן פנוי, פאדיחות ונפילות מצחיקות - יש בשפע, קורעת אותנו מצחוק ומפילה אותנו מהספה - לגמרי. בשיא הפשטות, ניתן לומר שכשצופים בסדרה הזאת לא עושים שום דבר אחר חוץ מלצחוק והרבה, וגם זה מעולה לפעמים, במיוחד כשנמצאים בעומס מבחינת לימודים. לצפות ב”דרייק וג’וש” זה בהחלט ניצול נכון של זמן!

© צילום מסך מיוטיוב

קצת מהעלילה:

הם בסך הכל שני ילדים הפוכים לגמרי שבקושי מדברים אחד עם השני, אבל אז הם נאלצים לעבור לגור ביחד בעקבות הוריהם שהופכים לזוג. אמא של דרייק ואבא של ג’וש מחליטים לאחד משפחות, וכך ג’וש עובר לגור בחדר המגניב של דרייק, והשניים נהפכים לאחים. סיפור לא כזה מוזר (אם מסתכלים על זה היום), אבל ביחד, דרייק וג’וש מגיעים למצבים שאתם אפילו לא יכולים לדמיין, בדיוק בגלל העניין הזה שהם הפוכים, נוצרת סיטואציה דומה ללהתקע לבד על מסוק בלי הטייס. כמובן שבכל התהליך הזה משתלבים גם ענייני אהבה והתבגרות של שני הנערים האלה שפתאום צריכים לחיות כאחים, וזה לא הכי בטבעי שלהם.

 

על הדמויות -

את דרייק וג’וש אתם כבר מכירים, ואליהם מצטרפת עוד אחות, או למעשה אחותו הביולוגית של דרייק, מייגן, והיא נקמנית במיוחד. לא ברור למה זה התחיל, אבל מייגן תמיד רודפת את השניים ומנסה להתעלל בהם בדרכים משונות ויצירתיות, וזו הופכת למלחמה תמידית. חוץ ממייגן (מירנדה קוסגרוב), ההורים / וולטר ואודרי, גם חיים בבית השמח הזה והם דווקא אלה שמנסים לשמור את הכל בשליטה, למרות שזה לא כל כך מצליח. וכצפוי, לדמויות האלו מצטרפות דמויות משניות יותר, בעיקר בזכות (או בגלל) עבודתו של ג’וש בקולנוע השכונתי, שם נמצאת המנהלת המוזרה שחולה על דרייק, הלן, ושם גם תוכלו למצוא את סטיב המשוגע, או כשפי שאתם וודאי מכירים אותו, ספנסר / אחיה של קארלי ב”איי קארלי”. והנה משהו עוד יותר מפתיע על השחקן הזה, או השמו ג’רי טריינור, הוא כבר בן 38.

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 
מייגן עושה צרות © צילום מסך מיוטיוב

על הכוכב הראשי -

אין ספק שדרייק וג’וש הם הכוכבים הפעם. תתפלאו, אבל זה באמת שמם הפרטי של שני השחקנים, ובמציאות קוראים להם דרייק בל וג’וש פק. דרייק הוא גם מוזיקאי באמת, כמו שהוא בסדרה, וג’וש הוא סוג של בדרן, שמצחיק אנשים עד היום, ואתם אף יכולים להיות עדים לזה בסנאפצ’אט שלו - joshuapeck (כן, הוא יהודי!), אליו הוא מעלה סרטונים של חיקויים וכו’. ולקינוח, סידרנו לכם קליפ של דרייק מהמציאות, תהנו:

 

האותיות הקטנות (והטובות):

♦   דרייק וג’וש האמיתיים נולדו בדיוק באותה השנה, 1986!

♦   טוב הנה משהו שהולך להפוצץ לכם את הראש. מי שמשחקים את ההורים של דרייק וג’וש בסדרה (וולטר ואודרי, או בשמותיהם האמיתיים - ג’ונתן גולדשטיין וננסי סאליבן) נשואים גם במציאות! והם נפגשו עוד לפני שהסדרה בכלל נוצרה.
♦   זוכרים שסיפרנו שדרייק באמת מוזיקאי? אז הוא גם מבצע את שיר הנושא של הסדרה - “I found a way”!

♦  ג'וש פק עבר מהפך גדול מאז הסדרה והרזה לא מעט מה שהופך אותם לאחד הבחורים הכי חתיכים שראינו.

 

 

וכך הם נראים היום
וכך הם נראים היום © צילום מסך מפייסבוק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות