SHOW TIME: סדרת השבוע היא "כל כך רייבן"! . צילום מסך מיוטיוב

SHOW TIME: סדרת השבוע היא "כל כך רייבן"!

הזמן השבועי שלכם להדליק את הטלוויזיה חוזר ובענק! הפעם תכנית שדברים מהסוג שלה די נדירים בימים האלה. "כל כך רייבן" היא מצחיקה, שנונה, ושונה מכל מה שהכרתם. תכינו את הפופקורן!

הסדרה במספרים:

מספר עונות: 4

מספר פרקים: 100

אורך פרק: כ- 24 דקות

מתאים לגיל: השגעונות

מה מצאנו דווקא בה?

אנחנו לא יודעים מה זה בדיוק, אבל משהו בין האווירה של סן פרנסיסקו לחזיונות המשוגעים של רייבן על העתיד - שקצת קורים לכולנו ברגעים הזויים, תפס אותנו די חזק. כבר בצפייה ראשונית בפרקים של "רייבן", אפילו מי שלא מכיר, רואה את ההבדל מכל הסדרות האחרות שמסתובבות על המסכים הרבים. השוני מתבטא ביכולת של היוצרים לגולל סיפור שאינו סובב סביב אהבה בקרב מתבגרים, דבר שקשה כבר למצוא, מכיוון שהיוצרים מאמינים שזו הדרך לפתוח את לב הצופה הרגיש - וזה אכן נכון, אבל גם לנו לפעמים קצת נמאס.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כמה אפשר סיפורי אהבה נדושים? או סיפורי אהבה מותחים ומפתיעים עם סוף נדוש בכל זאת? הפעם, היוצרים של "כל כך רייבן", לא שכחו שלמתבגרים יש בעיות אחרות בחיים חוץ מאהבה, והראשונה בהם היא כמובן, העתיד. כשאתה נער - בעצם אין עתיד. קשה לקבוע לאן פנייך מועדות, והכל נראה כאילו זה יכול להשתנות בשניה. אחד הרצונות הנסתרים של כולנו הוא, טוב, פשוט לחזות את העתיד, ורייבן היא בדיוק האחת שמשקפת לנו מה היה קורה לו יכולנו.

© צילום מסך מיוטיוב

קצת מהעלילה:

כאמור, רייבן הנערה המתבגרת, מקבלת כל הזמן חיזיונות מהעתיד. מה שקורה משם, אלו הם הדברים המעניינים. דברים מעניינים? כמו למשל העובדה שחזיונות לא ממש קל להסתיר, או אפילו לפרש נכון, ורייבן כמובן נתקלת פעם אחר פעם בקשיים מהסוג הזה. בנוסף, בסביבתה נמצאים שני החברים הטובים שלה, שמנסים לעזור בכל הנדרש ל”כוחות” שלה, וגם אחיה הקטן, שמנסה לעשות רע ולתחמן. האם רייבן מצליחה לשנות את העתיד לפי החזיונות, האמיתיים יש לציין, שהיא מקבלת? את זה כבר נשאיר לכם לגלות! 

על הדמויות -

לרייבן בת ה-14 יש את שני החברים הכי טובים שיכלה לבקש - אדי וצ’לסי, ואת האח הכי גרוע שיכלה לבקש - קורי. חוץ מהחזיונות שלה, רייבן היא נערה רגילה ודי פופולארית, שמתמודדת עם הבעיות הרגילות לגיל שלה. לאדי לעומתה ש צרות גדולות באהבה ובלימודים, אבל הוא יודע לעשות ראפ ולשחק כדורסל, דברים שכן מקנים לו כמה נקודות בחברה ומכפרים. צ’לסי היא יותר הטיפוס שאוהב טבע, הצמחונית, ויש לה גם חוש לפסיכולוגיה. ולסיום, קורי בן התשע, בסך הכל אוהב כסף, והרבה. הוא יעשה בשבילו הכל, אך לעולם לא יעז לבזבז מכספו שלו. אחלה חבר’ה, ואנחנו מבטיחים שכל אחד יותר מוחצן ומצחיק מהשני!

 

על הכוכב הראשי

היא חגגה את יום ההולדת ה-30 שלה לפני כמה ימים, ואנחנו עדיין מרגישים שהיא נערה. רייבן, שזהו שמה האמיתי, סימון, מוכרת בעיקר בשל התוכנית עליה מדובר כאן והחלק שלקחה בלהקה שהקימה דיסני עבור הסרט המקורי - “הצ’יטה גירלז”. בעוד שאת תחילת דרכה במשחק עשתה דווקא בסרט טלוויזיוני של "החבובות", את אלבום הסטודיו הראשון הוציאה כשהייתה בת שמונה בלבד! את האחרון לבינתיים, שנושא את שמה, הוציאה ב- 2008, ויצאה לסיבוב הופעות מיד אחריו. היא ידועה גם בשל התסרוקות שלה, שמשתנות לעיתים תכופות, לדברים משוגעים כמעט כמו רייבן של הסדרה. לאחרונה עלתה סימון לכותרת משום שנפרדה מבת זוגתה בשלוש השנים האחרונות. אותה בת הזוג איתה ניהלה זוגיות מסובכת מבחינה תקשורתית - שדווקא קיבלה סוף טוב מהבחינה ההיא, אבל כנראה שכבר לא.

 

האותיות הקטנות (והטובות):

♦  רייבן עצמה עשתה הופעת אורח ענקית בתור הדמות אותה היא משחקת, יחד עם "האנה מונטנה" בכבודה ובעצמה ב”חיים היפים של זאק וקודי”, שכולן של דיסני. מפגש עולמות כבר אמרנו?

 

♦  אם כבר רייבן שכיף לנו לדבר עליה, היא בעצם אחת מהזמרים ששרו את שיר הנושא המוקלט של הסדרה.

♦  זוהי הסדרה הראשונה של דיסני אי פעם שהייתה לה סידרת ספין-אוף. סדרת הבת נקראת “קורי בבית הלבן”, וסובבת סביב האח הקטן במשפחה של רייבן שהזכרנו כבר למעלה, כשהוא נשלח יחד עם אביו לוושינגטון, שמגיע לעבוד כשף בבית הנשיא - הבית הלבן.  כמובן שגם רייבן לא שוכחת לבקר לפעמים, וזה גם יוצא מצחיק למדי, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

 

 

תגובות