זה כאן: כל מה שרציתם לדעת על "סוסי פרא". צילום: נועם יוסף

זה כאן: כל מה שרציתם לדעת על "סוסי פרא"

אחרי שנדחה מועד השידור שלה מספר פעמים, הפעם יש בידינו תאריך סופי, וגם עוד כמה פרטים שאתם צריכים לדעת על הסדרה בהשתתפותם של יון תומרקין ודניאל גד, שבקרוב תכבוש את המסך

על מה הדיבור?

כבר כמעט שנה שכולנו מחכים לצפות ב"סוסי פרא" שמאיימת להיות הדרמה הממכרת החדשה לנוער. אבל אחרי שנדחתה שוב ושוב, הפעם זה סופי וכבר בחודש הבא תעלה לשידור בערוץ zoom בהוט. עלילת הסדרה מתרחשת בחוות סוסים, שם חבורת ילדים עשירים וחבורת ילדים בסיכון שמקבלים הזדמנות אחרונה לשיקום, נפגשות לקיץ בלתי נשכח שהולך לשנות את חייהם.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כמו בכל שתי קבוצות גדולות, גם כאן יש מנהיגים. בראש "חבורת החווה" (העשירים)  עומד ליבי (יון תומרקין) שהוא כבר רוכב מקצועי ונמצא בחווה מילדות. בראש "חבורת הפיילוט" (המשתקמים) עומד נתי (דניאל גד), הטיפוס הבעייתי, שמאז ילדותו רוכב בשכונה על סוסים ללא אוכף וקסדה ומתקשר איתם בדרך מיוחדת.

ומה עם קצת אהבה? בין שני המנהיגים תעמוד עלמה (ניב סולטן), חברתו של ליבי שנקשרת לנתי – היחיד שמבין אותה  כשהיא מנסה לשרוד מצב כלכלי קשה עליו היא שומרת בסוד מפני חבריה העשירים. 

יריבים?

יריבים? © נועם יוסף


ומה עם קצת פייט?

הנערים העשירים מרגישים מאוימים מהעבריינים הצעירים שהגיעו לחווה, ומנסים לעשות הכל כדי להעיף אותם. מהצד השני, "העבריינים" לא נשארים חייבים ומנסים לעשות הכל כדי לשמור על כבודם ולהחזיר מלחמה. העויינות גדלה בין החבורות אך השיא שלה מגיע כאשר הן מגלות שבסוף הקיץ תערך תחרות הרכיבה הארצית והיוקרתית, אליה יוכלו להגיש את מועמדותם גם נערי חבורת הפיילוט. הבעיה -  מכל הרוכבים בחווה יבחרו רק שני נציגים לתחרות.   

בנוסף, מעל הכל מרחפת סכנה להמשך קיומה של החווה. איש מסתורי רוצה להביא לסגירת החווה עד סוף החופש הגדול מסיבות שאינן ידועות.

עלמה, ניסו ומיקה © נועם יוסף

 מי משחק בסדרה?

אז מלבד יון, דניאל וניב אותם הזכרנו קודם, בסדרה יככבו גם שירה נאור בתור מיקה מחבורת הפיילוט, אייל שיקרצי בתור ניסו - החבר הכי טוב של נתי, דוד שאול גם הוא מחבורת העבריינים ועמית רהב מהחבורה העשירה וכן כמה שמות חדשים כמו שירה לוי. 

אליהם מצטרפים גם כמה שמות ותיקים כמו: עידו מוסרי, אילנית לוי ולירון לבו ("האי")

ואם שאלתם את עצמכם - מתי נראה את זה סוף סוף על המסך? נספר שהתאריך המיועד הוא ה-1 בפברואר בשעה 15:00 בימים א'-ד' בערוץ Zoom בהוט ויהיו לה 42 פרקים. במקביל ליציאת הסדרה תושק גם אפליקציה נלוות. 

 

 

זה מתקרב בדהרה!תתכוננו להתמכר - סוסי פרא החל מה-1 בפברואר ב- ערוץ זום – ZOOM

‎Posted by ‎סוסי פרא העמוד הרשמי‎ on‎ יום שלישי 5 ינואר 2016

מיכל דבש אוסטרר מנהלת התוכן של ערוץ ZOOM: "אנחנו גאים ונרגשים להשיק את הדרמה היומית החדשה שלנו סוסי פרא, זהו סיפור על חלומות גדולים והדרך להגשמתם, על הזדמנויות שמקבלים בחיים ועל הבחירות שאנחנו עושים איתן, זוהי סדרה על חברויות שוברות סטיגמות, על פערים חברתיים ואהבת אמת. אין לי ספק שהילדים הולכים להתאהב, להיקשר ולהיסחף ושסוסי פרא הולכת להיות הדבר הבא בעולם הילדים והנוער".

 
©נועם יוסף

 

תגובות