ארץ נהדרת: "לא בדיוק אבל בערך". ביקורת. צילום מסך מהתכנית

ארץ נהדרת: "לא בדיוק אבל בערך". ביקורת

התוכנית שעושה צחוק מכל המדינה חוזרת לככב לנו על המסך בפעם ה-13, אז האם המצב במדיני בהחלט הכין אותנו לעונה החדשה? וכמה באמת היה שווה לחכות?

לאחר פגרה ארוכה ארץ נהדרת חוזרת לככב לנו על המסך בעונה נוספת, וכנראה שבתקופה הקרובה תתכוננו לשמוע עוד הרבה ממנה. אמש (ה') עלתה התוכנית בפעם ה-13 וחגגה בר מצווש, עלייה לתורה בהחלט מסבירה שלעשות צחוק ממדינה שלמה זה הדבר שחסר לנו הרבה זמן ואפשר לומר שמבלעדיה הפוליטיקה מאבדת משמעות, אבל האם באמת אנחנו זקוקים לה כמו פעם?

© צילום מסך מהתכנית

ההתעסקות בפוליטיקה הייתה קצרה ובדיוק בזמן הדרוש לה, היא לא לקחה הרבה זמן מתוך הפרק אך הכתיבה שלה בהחלט גרמה לכך להרגיש ארוכה יותר ומשעממת. את מבזקי החדשות המפורסמים של אייל קיציס לא ממש זכינו לראות ובנוסף לכך קיבלנו עוד כמה דקות של שיחות פוליטיקה שאם כבר אז עדיף לנצל אותם לטובת עוד מערכון קומי.

אסי כהן שהופיע במספר מצומצם של דמויות הפעם לא הצחיק אותנו כהרגלו ודווקא כשהופיע בתוכנית במערכון סיום אף גרם לנו לחשוב כאילו אנחנו צופים בכתבה שלקוחה מהחדשות. אודי כגן שבעונה הקודמת היה לנו יותר מוכר כאורן חזן וכהשוטר שלקניון רבבים, הפעם לוהק לגלם דמויות נוספות ומצחיקות מתמיד,אחת הדמויות שגילם היא לא אחרת מאשר שי חי, אותו חיקה בצורה מדויקת ומצלחת מאוד.

© צילום מסך מהתכנית

דבר נוסף שעליו רצוי לפרגן זה על החיקויים של התוכנית הישרדות, החיקויים היו זהים לדמויות המקוריות שהשאירו אותנו ללא מילים, בנוסף אף נרתם לעזור במשימת החסינות המנחה אייל קיציס שפתיע בכישורי המשחק המעולים. שאר הקאסט היו מעולים כהרגלם, שני כהן אף הוכיח שאפשר לעשות הכול מהכול ובאה עם התינוקת שלה לצילומים כך גם אלי פיניש ששבר את הרגל ולא נתן לזה לעצור אותו.

© צילום מסך מהתכנית

לסיכום, ציפינו לפרק פתיחת עונה יותר מרשים, הכותבים שבמשך כל העונות עשו עבודה מעולה היו מסוגלים ליותר, הטקס היה פשוט ופחות מזכיר הסגנון כתיבה הידוע שהצחיק רבים, אין ספק שארץ נהדרת היא כבר פחות ממה שהיה פעם, כיוונו להומור אחר ולא רק פוליטי, פרק הפתיחה היה טוב למרות שציפינו ליותר, יחד עם זאת אנחנו בטוחים שהתסריטאים יצליחו לעשות את העבודה הטובה ביותר ולהביא מערכונים מצחיקים, כי אחרי הכול יש לנו ארץ נהדרת.



תגובות