גילי כהן על האח הגדול: "יש מחנה גאליס, אין מחנה גיליס". צילום מסך מהתכנית

גילי כהן על האח הגדול: "יש מחנה גאליס, אין מחנה גיליס"

אחרי ההדחה הכואבת שהתרחשה לפני חודש, גילי כהן ממשיך לכעוס על האח הגדול וטוען כי הודח בגלל שלא הוצג מספיק בתכנית המרכזית בערוץ 2 ומפנה אצבע מאשימה ליורם זק

לפני כחודש הודח הדייר וכוכב הרשת גילי כהן מהעונה השביעית של האח הגדול יחד עם גיל אלמוג. מיד לאחר ההדחה פרסם כהן סטטוס זועם בקצרה בפייסבוק ובו טען שהאח הגדול מרמה ולא נותן לצופים לראות את כל האמת, אותה הבטיח לחשוף בהמשך.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מאז פרסום הסטטוס גילי קצת שמר על שתיקה ולא התראיין לתקשורת או על הנושא, רבים טענו שמדובר בכך שההפקה איימה עליו בתביעה במסגרת החוזה עליו הוא חתום, אך היום (ג'), טוען כהן כי כלל לא קיבל איומים או הזהרות בנושא, אלא בחר לקחת לעצמו את הזמן לחשוף את האמת.

 

כמו כן מפרסם היום כהן סטטוס ארוך ומפורט אודות האח הגדול עצמו (יורם זק) ועל השולל, לכאורה, שהוא מוליך בה את הצופים. "אני הולך לכתוב פה דברים קשים נגד ההפקה ונגד העורך, סליחה, התסריטאי והבמאי הראשי - לא עושה להם חשבון בלירה!" כותב ומוסיף על התנהלות האח כלפיי שי-חי: "הצגת לצופים בבית מצג שווא של 'חרם', בזמן שגם אני, גם אתה וגם מנהל אתר החרמון יודעים שלא היה עליו 'חרם'!".

עצבני © ינאי יחיאל

בהמשך גילי מפרט סיטואציות שקרו בבית ולא הוצגו בתכנית עצמה "אם היית מראה לצופים את הוידוי שלי מול כל הדיירים על תקופת ההימורים. סיפרתי שם הכל. שלושה ימים אני תומך בפלורי, מרגיע, מעודד אותה, מנהל איתה שיחות - הקהל של ערוץ 2 רואה את שי חי יושב לידה במיטה, מנשק לה את היד ולוחש לה ברכות "אני איתך", כשאת כל הסצנה הזו מלווה מנגינה מרגשת".

גילי מפנה אצבע מאשימה לעורך התכנית, בכך שעל ידי העריכה הוא זה שגורם להדחות האמיתיות: "אתה, רק אתה ואך ורק אתה גורם (במודע) לכך שדייר כזה או אחר יילך הביתה, אתה משחק בראש של דיירים ומנסה להשפיע עליהם בהחלטות הקשורות בהדחות".

עוד חושף על סיטואציה שקרתה לאחר שהעמיד את קסניה להדחה: "אחרי שאני וגיל יצאנו מנצחים מחלל הזמן והעמדנו את קסניה להדחה, לא התאפקת, קראת לנו להגיע לחדר ובטון כעוס שאלת אותנו 'מה אתם עושים?', 'אנחנו לא מבינים מה אתם עושים' בוא תסביר לקוראים פה מה הכוונה, מי זה 'אנחנו'? ההפקה אולי? ולמה כ"כ נלחצת וכעסת? מה זה אכפת לך את מי אנחנו מעמידים להדחה? ועוד הוספת 'זה לא נראה טוב בחוץ'זכותנו להעמיד להדחה מישהו ביום שלישי ולשנות את הבחירה שלנו ביום חמישי - אסור לך להתערב! ואל תגיד שסתם שאלת, כי לא שאלת סתם!

מה אתם עושים?
מה אתם עושים? © צילום מסך מהתכנית

לגבי הריב שלו עם שי-חי שהוביל להדחתו בתכנית מפרט: "נשבע שאין לי שום דבר נגדו, הייתי חבר שלו בבית ונשארתי חבר שלו עד שיצאתי מהבית. אני חבר של כולם ואם אני רוצה לעשות משהו, לא שי ולא חי יגידו לי מה לעשות! אצלי אין "קבוצות" ו "אין מחנות" (יש מחנה גאליס, אין מחנה גיליס) כשהיה צריך, הייתי לצידו בריב עם סלים, אבל אם שי חי יורד לחייו של דודו, אני אתמוך בדודו ואגיד לו איך ומה לענות לשי!"

את הסטטוס העצבני הוא מסכם בכך שהוא מבטיח לעדכן במקרה של תביעה ושכל דבריו הם אמת.

חברים שלייייייכשהודחתי מבית האח הגדול והבנתי שהייתי ניצב בתוכנית, כתבתי לכם שיש לי הרבה מה לומר, הייתי טעון ברמה שאי א...

‎Posted by ‎גילי כהן‎ on‎ יום שלישי 16 פברואר 2016
תגובות