הכל פתוח: הסדרות שנגמרו לנצח והשאירו אותנו עם שאלות. צילום מסך מהתכנית

הכל פתוח: הסדרות שנגמרו לנצח והשאירו אותנו עם שאלות

מכירים את זה כשסדרה נגמרת לתמיד ברגע הכי לא מתאים? גם אנחנו, ואנחנו שונאים את זה! אספנו לרשימה אחת את הסדרות שהכי אהבנו ונגמרו בצורה לא ברורה ועם כמה שאלות שלא נפתרו

אין דבר מבאס ומעצבן יותר מסדרות שלא ימשיכו לעוד עונה אך מסיימות עם סוף פתוח, כזה שמחייב עונה נוספת בכל מקרה וזה לא קורה. אותן הסדרות משאירות בנו שאלות שלא תיהיה עליהן תשובה אף פעם ונאלץ להתמודד עם התהייה והאכזבה לתמיד. אספנו כמה מסדרות הנוער האהובות ורכזנו את כל השאלות שנשארו אצלנו, כמו גם תשובות שאנחנו ניסינו להמציא. זהירות - ספוילר!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

90210

אנני מוציאה את הספר שלה בתור סופרת אנונימית, זה לא עוזר לה כל כך כי יותר מאוחר היא מתגלה בתור הכותבת היא רבה עם פטריק, איתו שכבה בתמורה לכסף, עם ליאם ועם דיקסון על כך שהרסה להם את החיים ושיקרה. פטריק מאיים על אנני שאם תחשוף לכולם שהיא הסופרת משפחתו תתפרק והוא יהרוס גם את שלה. אנני מחליטה בכל מקרה לחשוף שהיא זו שכתבה את הספר, דיקסון סולח לה. פטריק הכניס את אחיה של נעמי ושל אנני לכלא. ליאם קורא את הספר ומבין שאנני מאוהבת בו. הוא לוקח את האופנוע, מגיע אליה ומציע לה נישואין ואנני מסכימה.

© GettyImages

השאלות שנותרו בנו: האם הם באמת התחתנו בסוף או שהיה משהו שעצר בעדם? האם אנני המשיכה לכתוב עוד ספר? והאם הסיפור עם פטריק באמת הסתיים?

התשובה שלנו:
אנני וליאם מתחתנים, אנני מחליטה לכתוב ספר על הזוגיות שלהם וחושפת הכל - מה שמוביל לגירושים מפתיעים.

האי

הסוף של "האי" משגע אותנו עד היום, העולם ניצל והפעם באופן סופי, יחד עם השמדת האי עצמו. דמויות מן העבר חוזרות לחיים. דילן בורח מאי אחרי ההשמדה שלו בשיט מיוחד ורומנטי, אבל עד היום לא ברור עם מי הוא היה שם. הסוף עצמו מראה לנו הושטת יד של בחורה לדילן. 

© צילום מסך מהתכנית

השאלות שנותרו בנו: האם זאת ליבי שחזרה לחיים או שאולי זאת סופי איתה ניהל מערכת יחסים בעונה הזו?
התשובה שלנו: למרות שסופי מדהימה, אנחנו נוטים לחשוב שמדובר בליבי האהובה שחזרה מהמתים.

חצויה

אם לא הספיק לכם יון תומרקין בסוף פתוח אחד, הנה הוא גם פה. העונה השלישית של "חצויה" הראתה דווקא את העולם האמיתי, את זה שמאחורי הקלעים. לדמויות בסדרה קראו לפי הדמויות במציאות והעונה תיארה את המתרחש את מה שקורה בצילומי העונה השלישית והעלילתית של "חצויה" (סדרה בתוך סדרה).

אם חשבנו שהמציאות תיהיה ריאליסטית, לא כך הדבר. בעונה הזאת נכנסת רוח רפאים שמשנה את כל מה שידענו, וכדי להנצל ממנה יון נאלץ להפוך לערפד, ממש כמו בסדרה בה הוא משחק. הסצנה האחרונה הייתה הסצנה בה כולם מצאו את מאיה (שואף) שוכבת על הרצפה עם נשיכה ערפדית, עמית נבהלת ורצה לחפש את האשם ומוצאת את יון שפותח עליה את ניבי הערפד.

© צילום מסך מהתכנית

השאלות שנותרו בנו: האם יון נשך את עמית? מישהו מהקאסט? או אולי אף אחד?
התשובה שלנו: יון הוא בעצם חצוי והוא לא נושך כשהוא ליד עמית.

דאוס

דאוס היה בעצם סוג של "האח הגדול" רק שהוא שלט על העולם דרך המחשבים של כולנו. בסוף העונה השנייה פרופסור וורנר, ממציא "דאוס", גוסס. חבורת הצעירים משתחררת מהמקום בו הם היו אל הרחוב שנראה אחרי תוהו ובוהו. נדמה כי העולם ניצל למרות הכל מאנשי המחשבים, תום הרפאר צועק שהוא "מת על העולם" ואז הוא קולט שלכמה רגעים כל השמיים נהפכים לרשת דיגיטלית ענקית.

© צילום מסך מהתכנית

השאלות שנותרו בנו: מה קרה לעולם אחרי זה? האם תום דמיין? האם הם יצאו לעוד מסע?

התשובה שלנו:
בא לנו פעם אחת המשך אכזרי. העולם נחרב, כולם נהיים עבדים של מכשירי הסלולר ושל הטכנולוגיה ולא מסוגלים להרים את הראש. רגע, בעצם זה מה שקרה לנו במציאות, לא?

דני הוליווד

כולנו בכינו כשדניאלה לוין נרצחה בסוף העונה הראשונה של הסדרה ולא המשיכה באותה הדמות בעונה שבאה לאחר מכן, אלא בתור אמא של דניאלה שחיה בשנות ה-80. הסוף היה מפתיע במיוחד, שכן כל החבורה המקורית (+הבן של דני הוליווד, אמא של דניאלה והחברה החדשה של דני - רננה) הגיעה לשנת 2009 אחרי שניצלו מלולה באום.

החבורה נוחתת בבית הקברות אחרי שהמזוודה נשרפת לתמיד ובעצם משחזרת את הסוף של העונה הראשונה. אך הפעם, אף אחד מהחבורה לא נרצח, אלא דניאלה לוין מפציעה משום מקום ומחסלת את לולה באום. דני מופתע לראות אותה וכולם מתחבקים.

© יוסי צבקר

השאלות שנותרו בנו: האם דני יחזור לאהבתו הגדולה מכולן? או שימשיך לנהל זוגיות עם האהובה החדשה רננה?

התשובה שלנו: אנחנו לא 'עפנו' על רננה, ודניאלה הייתה שם קודם! חוץ מזה הסוף היה מלא בפרדוקסים מוזרים. איך דניאלה חיה בכלל אם אמא שלה באה לעתיד כשהיא בהריון? בכל מקרה, אם כבר פרדוקס אז שדניאלה, זו שהתחילה את הכל - תסיים את זה בחתונה גדולה עם דני ברגר.

השמיניה - הדור הבא

את השאלות על הסוף של העונה השלישית של השמיניה קיבלנו בעונות החדשות, אך עם העלילה החדשה של הסדרה (שכללה גם שמיניה חדשה) גם הסוף של העונה החמישית והאחרונה לתמיד הסתיים בסימן שאלה גדול ומסקרן. אחרי שהחבורה ניצלה מאבשלום ומניסיונותיו לגנוב את הלמדא, ואחרי שהתברר שדורי ניהיה רשע ובלתי מנוצח, נוטרל ונכנס לתרדמת, החבורה החדשה והישנה מגיעה להאנגר שלהם כדי לחגוג את הנצחון הגדול כשבסוף החגיגה דלת ההאנגר נפתחת, יש אור בוהק ולא ברור מי נכנס.

© צילום מסך מהתכנית

השאלות שנותרו בנו: האם זה דורי שקם מהתרדמת ובא להשמיד את כולם? האם אלו דגנית ובן בן שלא דברו עליהם עונה שלמה? אולי זה בכלל אבנר שלא באמת חוסל? עומרי של נטשה בסוף חי? או שאולי יש תקווה ואדם חזר לזרועותיה של איה אחרי כל השנים ואחר שלא ברור מה עלה בגורלו בעת האיחוד?

התשובה שלנו: אדם חוזר, והוא היחיד שזוכר את הכל! הוא מתנשק עם איה וגם היא נזכרת בהכל, לאט לאט כולם נזכרים בעבר והכל חוזר לקדמותו.

מרלין

לאלו מביניכם שלא מכירים את הערוץ הבריטי BBC, קיים מכשף אחד בשם מרלין. בסדרה מרלין צעיר והוא מנסה להקים את הממלכה אלבניה עם המלך ארתור האגדי. אך אם אתם ראיתם את הפרק האחרון, למדתם שארתור נהרג מהדקירה של מורגנה, האויבת הכי גדולה של קמלוט.

הסדרה נגמרת בכך שארתור מת, מרלין מתאבל עליו ולא יודע מה לעשות. קפיצה להווה שלנו, אנחנו נראה את מרלין הולך לצד הכביש בבגדים עכשווים, מחכה ליום שארתור יקום לחיים והם שוב יוכלו לעבוד יחד.
 
 
 
השאלות שנותרו בנו: האם ארתור יתעורר מתישהו? האם הוא התעורר ומת? אם כן, איך הוא מת? 

התשובה שלנו: אנחנו מעריכים שהוא התעורר, אך בגלל שחצנותו המוכרת של ארתור, עלה לעשות סלפי "נצחון" בהר ממש גבוה לאחר הנצחון והקמת אלבניה, החליק ומת. כנראה שמרלין יאלץ לחיות לבד.
 
 
תגובות