משחקי תפקידים: דודו כהן קיבל חסינות עד הגמר במקום ברק. צילום: ינאי יחיאל

משחקי תפקידים: דודו כהן קיבל חסינות עד הגמר במקום ברק

אחרי שבתחילת העונה קיבלו דיירים שונים תפקידים במסגרת "חלל הזמן", הגיע הזמן לתחלופה רשמית בין הדיירים וכעת דודו כהן יהיה חסין מהדחה עד גמר העונה ומי קיבל את ההדחה השבועית?

העונה של האח הגדול מלאה בתהפוכות ובטוויסטים. אחרי שבתחילת העונה קיבל הדייר דודו כהן משימה ובה נאלץ לחלק תפקידים לכל דייר לכל העונה בגלל "חלל הזמן", כעת במסגרת המשימה השבועית נפרדו הדיירים מהתפקידים הראשונים וחולקו מחדש.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כזכור, דודו כהן העניק לעצמו את העונש להיות מועמד עד סוף העונה בכל שבוע להדחה ואילו לברק העניק את החסינות ובכך הבטיח לו את המקום בגמר. האומנם? ובכן במסגרת משימת המשפחות שהתקיימה אמש בבית, איפשר האח הגדול למשפחות לשנות את התפקידים בין כולם ובתנאי שכל קרוב משפחה יסכים להחליף את התפקיד של הדייר שלו עם דייר אחר ואם יעשו זאת יזכו את הדיירים במשימה השבועית ובביטול הקנסות שנתן האח הגדול בעקבות שבירת החומה של עומרי בן נתן במשימת סין.

התפקידים החדשים חולקו באופן כזה:

  • המים החמים של הדיירת שי מיקה יפרח חזרו אל קסניה שוויתרה עליהם בתחילת השהות בבית.
  • השיר היומי של אור עבר אל עומרי.
  • פינת כל האמת בפרצוף של שי-חי עברה אל איציק.
  • שי חי יעמוד בכל שבוע להדחה במקום דודו.
התפקידים החדשים
התפקידים החדשים © ינאי יחיאל

אך השיא של הערב נרשם כשהחסינות של ברק הועברה אל הדייר דודו כהן מעפולה ובכך הבטיח את מקומו בגמר העונה שיתקיים בעוד כחודש.

להתראות חסינות, היי דודו כהן בגמר
להתראות חסינות, היי דודו כהן בגמר © צילום מסך מהתכנית

כידוע, כבר בשבוע הראשון נרשם ניסיון להחלפת תפקידים שלא צלח במלואו ובכך נכשלו הדיירים במשימת התקציב הראשונה שלהם. האח הגדול רצה לעורר קצת עניין בבית ולטרוף את הקלפים מחדש, ועשה זאת בגדול.

 
תגובות