שי-חי נאלץ לעזוב את האח הגדול, תניה ואיציק פורשים. צילום: ינאי יחיאל

שי-חי נאלץ לעזוב את האח הגדול, תניה ואיציק פורשים

הדייר שסומן כמנצח העונה, שי חי, חצה את הגבול במהלך הלילה האחרון בבית, התנהל באלימות כלפי הדיירת אור סיונוב ונאלץ לעזוב את הבית, אחריו פרשו תניה ואיציק

לילה סוער וארוך עבר הלילה בנווה אילן, הדייר הכי מדובר של העונה, שי/חי, נאלץ לעזוב את בית האח הגדול לאחר שהות של 86 ימים ולאחר תקרית אלימה שארעה אמש בתוך הבית. כל זה קורה בשבוע בו הוחלפו התפקידים של הדיריים במסגרת משימת "דלתות מסתובבות" ובו נלקחה לשי חי הפינה "כל האמת בפרצוף" המזוהה עמו וניתנה לאיציק, מהלך שגרם לו להרגיש מיותר בתכנית.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מאתמול בבוקר שי חי התנהל בבית בצורה של המאסות שלו מהתכנית ואף נטען ברשת שביקש לעזוב, מאוחר יותר אחר קריאות של מעריציו מחוץ לבית, התלהט ריב בינו לבין הדיירת אור סיונוב, איתה היה מסוכסך כל העונה. במהלך הריב, בעט שי חי בחפציה של אור ובמיצג האומנותי שהכינה במשך שהותה בבית.

© צילום מסך מהתכנית


לאחר התקרית האלימה, נקרא שי לחדר האח וביקש לעזוב את הבית, אך מכיוון שכבר הוזהר בעבר בשל אלימות כלפי הדיירת קוקו, הוא היה נאלץ לעזוב בכל מקרה.

הבוקר פרסם האח הגדול את הודעתו הרשמית לעזיבה המפתיעה של העונה ואף הוסיף שבת הזוג, תניה גרבר דרשה גם היא לפרוש מהבית לאחר 61 ימים. כזכור גרבר הוכנסה לבית בשבוע השלישי וכדי לחזק את שי השבור. אל תניה הצטרף גם הדייר החדש, איציק קרסנטי שגם הוא היה מסוכסך עם רוב דיירי הבית והחליט לפרוש לאור עזיבתם של שני חבריו לתכנית.

הלכו בעקבותיו
הלכו בעקבותיו © צילום מסך מהתכנית

זוהי לא הפרישה הראשונה בעונה הזו, לפני כחודש החליטה המתמודדת פלורי אלקסלסי לעזוב את הבית, שבוע אחריה הצטרף גם הדייר החדש שחר חפץ ושבוע לאחר מכן גם הדיירת ארבל קינן שהוכנסה עם תניה לבית, נאלצה לעזוב בשל המשך טיפול רפואי לאחר נקע ברגלה.

לא ברור מה יהיו ההשלכות בתכנית לאור העזיבות והפרשה, כמו כן שי חי סומן כמנצח העונה וזה שהתסיס את כולם, כך שכנראה ריבים לא נראה בבית בזמן הקרוב. השאלה הכי מעניינת שנותרה כרגע היא - מי יהיה מנצח העונה?

תגובות