שירה לוי: "אחרי שאבא נפטר החיים לא היו כמו בעבר". גבריאל בהריליה

שירה לוי: "אחרי שאבא נפטר החיים לא היו כמו בעבר"

כוכבת "סוסי פרא", שירה לוי עוברת את הטבילה הראשונה בחיים שלה אך לצד הפרסום והתפקיד הגדול, נאלצת להתמודד עם מותה סבתה שנפטרה לפני כחודשיים

כמי שהתעקשה בגיל שש לגשת לאודישנים, ברזומה של השחקנית שירה לוי בת ה־18 כבר רשומים השתתפות בסדרת הטלוויזיה "סוסי פרא", תפקיד בסרט שייצא בקרוב ושירות בתיאטרון צה"ל. אבל שניים מהאנשים הקרובים לה ביותר בעולם לא יזכו לראותה בהופעה: אביה, שנפטר בהיותה בת 15, וסבתה, מעצבת השיער המיתולוגית ז'קלין ליכטנשטיין, שאותה ליוותה לבית החולים ביום מותה, לפני כחודשיים. עכשיו שירה לוי נחושה להגשים את החלומות שלה גם כשהלב בוכה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

שירה לוי הייתה רק בת 17, כשנאלצה להתמודד עם סצנה שמהווה אתגר גם לשחקניות בוגרות ומנוסות. זה היה על הסט של הסדרה "סוסי פרא", שצולמה בשנה שעברה. "בסדרה אני מנהלת מערכת יחסים עם שחורי, שאותו מגלם שניר איגולקין, שהוא בן 29", היא מספרת. "את קולטת את הפער? הוא כבר בחור, מנוסה, ואני עוד חצי ילדה. אמא שלי, ענת, נכחה בצילומים מפני שהיא איפרה את השחקנים, היא מאפרת כמעט בכל סדרות הנוער שמצולמות בארץ, וזה רק הגביר את המבוכה שלי. ואם זה לא מספיק, אז יון תומרקין, שמגלם את ליבי, גיבור הסדרה, ישב ליד הבמאי והסתכל במוניטור. בכל פעם שהתחילה סצנה רומנטית הוא קרא: 'ענת, שירה מתנשקת! בואי תראי מה הבת שלך עושה!'".

© גבריאל בהריליה

ב"סוסי פרא", שמשודרת עכשיו בערוץ זום ב־HOT, את מגלמת את קים, מכורה לשופינג שמגהצת ללא הפסקה את כרטיס האשראי של אמא שלה. אתן דומות?

"גם אני אוהבת לבלות עם חברות ולארגן מסיבות, אבל אני שונה מאוד מקים. כשהייתי בת 15 אבא שלי נפטר, והמוות שלו שינה את החיים שלי מקצה לקצה. לא העליתי בדעתי שאמא תאזור כוחות ותהפוך לכזו פייטרית, זה לא משהו מובן מאליו. הבנתי שהחיים לא ימשיכו להתנהל כמו בעבר, ושאני חייבת למצוא לי עבודה כדי להיות עצמאית ולהוכיח לאבא שלמרות הכל אני ממשיכה. אחרי השבעה ארזנו את כל החפצים שלנו ועברנו – אמא, אחי ואני – לגור קצת בבית של סבתא וסבא, ואז התחלתי גם למלצר במסעדה יוונית. מבחינתי, גם זה היה סוג של משחק".

© אור גפן

שירה גם משרתת בתיאטרון צה"ל, ומספרת שגם שם זוכה לתגובות מפתיעות "ישבתי בשקם ופתאום בא מולי חייל בן 20, גבוה כזה, ושאל: 'תגידי, את לא קים?' צחקתי נורא", היא מתארת. "כבר התרגלתי לילדים שמצביעים עליי ברחוב, אבל לא ציפיתי שבחור בגילו יראה את 'סוסי פרא'. החייל שאל למה אני צוחקת, אמרתי לו שלא ציפיתי והוא ענה: 'אל תראי אותי ככה, בנשמה שלי אני ילד, אני חולה על הסדרה'. איחלנו זה לזה שניפגש בעונה השנייה".

הריאיון המלא של שירה לוי, בשישי הקרוב במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות.

 



תגובות