סוף עונה: שי מיקה יפרח היא הזוכה של האח הגדול. צילום: אורטל דהן, עמוד הפייסבוק של האח הגדול

סוף עונה: שי מיקה יפרח היא הזוכה של האח הגדול

העונה השביעית של האח הגדול הגיעה היום לסיומה, אחרי כל המהלכים המפיעים והפרישות הקהל בחר את הזוכה שלו בפעם השביעית - שי מיקה יפרח

בתום עונה מדוברת ומפתיעה במיוחד, הוכרז על שי מיקה יפרח כמנצחת של העונה השביעית של "האח הגדול" לאחר קרב צמוד במיוחד במהלך כל היום.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לראשונה ב"האח הגדול" ישראל, הגמר כלל רביעיית דיירים בלבד, דודו כהן הגיע לגמר לאחר שקיבל חסינות אישית שהעוברה אליו מהפיינליסט המתחרה - ברק אדרי במסגרת "חלל הזמן" שליווה את כל העונה.

הגמר נפתח עם קליפ מיוחד של הדיירים לשיר "heroes" של דיוויד בואי המנוח ומיד בסיומו, יצאו בפעם הראשונה כולם יחד מחוץ לבית, ראו את הקהל וחזרו חזרה לבית. לאחר מכן הגיעו מודחי העונה למתחם המיוחד נטולי "המורדים" גילי כהן, אור סיונוב, שי חי, תניה ואיציק שהובהל מוקדם יותר לבית החולים, המנחים מהרו להבהיר שכולם הוזמנו ו"מי שלא טוב לו - יום טוב לו" (כלשונם).

© רונן אקרמן, יחסי ציבור

לאחר סרטון בו הוצג לדיירים את ההיסטריה סביב העונה מחוץ לבית, וסרטון על ההרגשות של הדיירים החלה ספירת הקולות הראושונה החלה ובה הוכרז המקום הרביעי: דודו כהן מעפולה, שלאורך כל הראיון מול ארז וקורין ניסה לשכנע שהוא הזוכה האמיתי. מצטערים דודו - אולי בפעם הבאה.

הגמר השנה כלל בתוכו סרטונים רבים, ומיד לאחר הכרזת המקום הרביעי והצגת סרטון תחושות הדיירים, הוצג סרטון הרגעים המצחיקים של העונה. למרות כל ההשקעה היה ניתן לראות את הלחץ והמתח של הדיירים שנותרו. אז אפשר להגיד שאת המטרה של הצחוקים, לא הצליחו להשיג, אבל היי! לפחות עוד זמן להצבעות. 


אז באמת, עם תום הסרטון המשתמע להיות מצחיק, קיימו את ספירת הקולות השנייה של הערב, ובה הוכרז על המקום השלישי: עומרי בן נתן, שבשונה מדודו כהן מעפולה, דווקא היה ניכר לראות את האיפוק והאכזבה שהייתה טמונה בו, דבר שבא לידי ביטוי בריבוי של קלישאות והסתייגויות. בכל זאת, עורך דין.

© צילום מסך מהתוכנית

ההכרזה האחרונה הגיעה - ברק או שי מיקה. רגע לפני שכל זה קורה הגיע הזמן לסרטונים האישיים של הדיירים האחרונים בבית ולאחר מכן, ארז פצח בתודה מרגשת לקורין על העונה הראשונה שלה בתור מנחה וזו פרצה מיד בבכי מרגש, אולי אפילו זה היה רגע השיא של הערב.

פייר? ריגשת!
פייר? ריגשת! © צילום מסך מהתכנית

והפעם, בלי יותר מידי עיכובים, הגיע הרגע הגורלי, בו הכריזו ברק אדרי כמקום השני של העונה, ועל שי - מיקה יפרח כמנצחת העונה. מזל טוב!

© צילום מסך מהתוכנית

במהלך כל היום נרשם קרב הצבעות צמוד, ואף לעיתים היו רגעים של שוויון בין שי וברק וכך גם קרה ברגעים האחרונים, עד לרגע ההכרעה, בו שי מיקה ניצחה.

מיטב מציטוטי הערב:

  • "אני מבחינתי מקום ראשון" (דודו כהן, צר לנו לאכזב)
  • "עומרי, תשמע איזה מסך יש לנו פה" (ארז טל בהמצאה טכנולוגית חדשה)
  • "הקונטרול לא מקשיב לך, הם לא יודעים מי את" (ארז לקורין, נא להתנהג בהתאם!)
  • "אין לו כוח להתחנף יותר לקורין" (ארז על דודו. מככב)
  • "את מי אתם מצלמים?" (ברק עדיין לא מעכל שהוא בהאח הגדול)
  • "חברה די, אני לא יכול לדבר!" (ברק משתיק את המעריצים)
© צילום: אורטל דהן, עמוד הפייסבוק של האח הגדול

שי מיקה, בת ה-23 מקצרין, נכנסה לבית על תקן הצעירה וכמובן עם הסיפור חיים הידוע כחברת הילדות של תאיר ראדה ז"ל וכן לאחר שאביה נפטר שלושה חודשים לפני שנכנסה לבית, שי מיקה בקושי הועמדה להדחה בזמן שהותה בבית האח ולא הרבתה להסתכסך עם הדיירים.

העונה הזו כללה חמש פרישות של מתמודדים במהלך העונה ובתוכה גם הדחתו של הדייר שי חי, שסומן כבר בהתחלה כזוכה המובטח של התכנית, כזה שהשאיר לנו מהעונה את המושג ואת התופעות השנויו במחלוקת - "כל האמת בפרצוף" ואת "צבא האמת". רבות דובר על הפרישה ועל כך שבלי שי חי העונה כבר לא נראתה אותו דבר וכיוון שזה, כביכול, היה אמור להיות הזוכה ושכל זוכה אחר הוא ברירת מחדל. 

הוא היה אמור לזכות?
הוא היה אמור לזכות? © צילום מסך מהתכנית

כמו כן זו הייתה העונה הראשונה שהתקיימה ללא אסי עזר לאחר שפרש לטובת הנחית "הכוכב הבא", את עזר החליפה קורין גדעון שגם סיפקה לנו חומרים ויראלים ברשת יחד עם התלבושות המיוחדות שלה והכפפות.

העונה הבאה, שמינית במספרה, כבר בעבודה אך זו תיהיה העונה האחרונה שתשודר ב"קשת", שכן חברת אנדמול - בעלת זכויות הפורמט חברה לזכיינית "רשת" המתחרה.

תגובות