מעיין רובין: "אני עובדת נורא קשה כדי להצליח". צילום: ירון שרון

מעיין רובין: "אני עובדת נורא קשה כדי להצליח"

לכבוד התכנית החדשה בהשתתפותה (#מנהמנה), תפסנו את מעיין רובין, הידועה יותר כ"נועה פילטר", לריאיון רציני על המעבר לטלוויזיה, הסרטונים ברשת וכמובן - על בישול

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אין אחד שלא מכיר את השם נועה פילטר בשנה וחצי האחרונות, הדמות הוויראלית מהיוטיוב שהייתה גם מועמדת לפרס "כוכבת השנה ברשת" של ערוץ הילדים רק הולכת וצוברת תאוצה ולאחרונה גם מגיעה למסך. מאחורי הדמות עומדת השחקנית מעיין רובין שיצרה את נועה פילטר האהובה בעקבות ההאשטאג "No Filter" (בלי פילטרים) באינסטגרם. כעת, הדמות שיצרה במו ידיה עוברת לטלוויזיה בהופעת בכורה בתכנית הבישול החדשה של ערוץ הילדים - #מנהמנה בהנחיית לירון ויצמן. מעיין תגיש בתכנית סרטונים בסגנון "נועה פילטר" הקשורים לבישול וזו בעצם טבילת האש המשמעותית שלה בטלוויזיה (למרות שהשתתפה בעבר ב"להיות איתה").

© צילום מסך מהתכנית

וזה לא מסתכם בזה, בשבוע הבא היא תגיח בתכנית נוספת בערוץ הילדים, "הצלצול האמיתי" שתהיה תחרות הכיתות החדשה, שם תשתתף בסדרת מערכונים נלוות בה תתחרה נגד עומר דרור וטום באום.

רגע לפני כל הטירוף החדש שיגיע מצופי הערוץ, נפגשנו עם נועה לשיחה בלי פילטרים, רצינית (או לפחות השתדלנו) ואמיתית כדי לגלות קצת על האישיות שמאחורי הדמות.

#מנהמנה, ימי ראשון בשעה 15:00 בערוץ הילדים

אחרי שצפיתם בריאיון, תשמחו לגלות שנועה פילטר תיעדה במיוחד עבור פרוגי את כל מה שקרה מאחורי הקלעים, תסמכו עליה שהיה לה הרבה מה להגיד והתוצאה מצחיקה במיוחד (לצפייה לחצו בתמונה)

תגובות