והמנצח הוא: התחרות הגדולה בין עומר דרור לטום באום. צילום: משה אבוטבול

והמנצח הוא: התחרות הגדולה בין עומר דרור לטום באום

לקראת הפינה המיוחדת של עומר דרור, טום באום ונועה פילטר ב"הצלצול האמיתי" של ערוץ הילדים, החזרנו אותם לימי בית הספר וגם עשינו ביניהם תחרות אילתורים מיוחדת ומוזרה. אז מי ניצח?

 

הצלצול האמיתי היא תחרות חדשה של ערוץ הילדים בהנחייתם של דנה פרידר ועודד פז, במסגרתה יתחרו ביניהם כיתות 12 כיתות מרחבי הארץ על הפרס הנחשק – טיסה לחו"ל עם כל הכיתה. במסגרת התחרות יפגשו תלמידי כיתות ד'-ז' ויתחרו ביניהם במשימות הדורשות ידע כללי, שיתוף פעולה, זריזות, ספורטיביות ועוד. התכנית תדמה בית ספר ומשימותיה יהיו ברוח השיעורים – מדעים, ספורט, טבע, מוזיקה בוחן פתע והפסקת 10.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כמו כן תכלול התכנית פינות מיוחדות וביניהם, כפי שפרסמנו לראשונה, פינה קומית אותה יגישו מעיין רובין (בתפקיד נועה פילטר), עומר דרור וטום באום, במסגרת הפינות, יתחרו ביניהם שלושת הכוכבים על הצטרפות להנחיית "הצלצול האמיתי" תוך כדי תחרויות משונות ביניהם שיבחנו את היכולות שלהם ומי מביניהם הוא הטוב יותר להנחיה.

פגשנו אותם על סט הצילומים והחזרנו אותם לילדות ולבית הספר, עומר דרור מספר על סגירת המעגל שלו עם הערוץ, טום באום דווקא היה מיודד עם המורות ואילו מעיין רובין לא הייתה מלכת הכיתה, בנוסף, אתגרנו אותם גם אנחנו ונתנו להם להתחרות ביניהם עם פרצופים מוזרים, בדיחות טיפשיות, סיבוב כדור על האצבע וגם - לאלתר לנו קטע הנחיה תוך כדי סיבוב חישוק על הגוף. אז מי ניצח?

הצלצול האמיתי - החל מה-16 במאי ימים ב-ד, בשעה 15:00

 

תגובות