הפוליאקובים: "בא לנו להיות חלק מהם". צילום מסך מיוטיוב

הפוליאקובים: "בא לנו להיות חלק מהם"

הסדרה החדשה של הוט מנסה להיות הקרדשיאנס הכי ישראלי שיש בניצוחה של יעל פוליאקוב. האם זה עובד? ביקורת

אחרי הצלחת הקדשיאנס, ב-HOT החליטו להרים את הכפפה וליצור כמו בישראל - חיקוי זול אבל מספיק טוב בשביל שיהיה הגיליטי פלז'ר שלנו בטלויזיה. רק שהפעם זה לא חיקוי זול, אלא מוצלח וכבר לא נצטרך להסתיר את אהבתנו לריאלטי בסתר ("מה פתאום אני בכלל לא צופה בריאליטי") הסדרה היא על משפחת פוליאוקוב, המשפחה של השחקנית יעל פוליאקוב, למה סדרה? ובכן, זה לא בדיוק ריאליטי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה מצולמת אומנם בפורמט ריאלטי, אך רוב הצילומים מתוסרטים ומבוימים ואלו שלא הם דווקא סיטואציות שנבנות על ידי ההפקה. במהלך הסדרה חוץ מיעל אנחנו גם פוגשים את שאר משפחת פולאיקוב: איתמר ואריאל, שעל תקן "האחים של.." ואת אמא שוש שכבר פגשנו אותה בסדרת המופת "הכל דבש" ונמצאת שם על תקן האמא הכי מגניבה וממורמרת בתבל. בפרק הראשון אנחנו פוגשים גם את בן זוגה של יעל שמתנגד בכל תוקף להכנסת המצלמות לחייו וגם שאר בני המשפחה מתנגדים לזה. למה? כי לא משלמים להם.

© צילום מסך מיוטיוב

'מאמא' שוש כל הפרק לועגת ליעל ואומרת ספק בכוונה – ספק לא כוונה "דוקי" בנימה מזלזלת ולגלגנית. בפרק השני ליעל נדפק האוטו וההפקה הביאה לה אוטו חדש שהיא לא הכי מרוצה ממנו, יחד עם ציון ברוך היא יוצאת במירוץ להשיג רכב יוקרה מההפקה. לא פעם ולא פעמים יש רגעים מצחיקים במיוחד, הישג שממש קשה להשיג מסדרת טלוויזיה ועוד ישראלית.

הכוכבת האמיתית © צילום מסך מיוטיוב

אם כי אנחנו מניחים שכמו בכל ריאליטי יש את הרגעים המבויימים, בו ניתנת לרוב התחושה של אותנטיות, במיוחד כי מדובר במשפחה שכבר שנים נמצאת בתעשייה ויודעה במיוחדות המצחיקה שלה, וזה רק עושה טוב על המסך. סדרה כיפיית למדי ומשמשת כפארודיה חריפה למבול תוכניות הריאלטי הזוהרות שמציפות אותנו בזמן האחרון ומראים את הצד האמיתי של הסלבס, למשל כמו זה שיעל לא יוצאת מהבית בלי ביקור במספרה, שיסדרו לה איפור + שיער, אמא שוש עדיין לא מוכנה להשלים עם מותו של אב המשפחה – פולי ומחפשת מטפלת שתישן איתה בשביל לא להיות בודדה. שהאחים מוצאים לשוש מטפלת מושלמת היא עולה יותר מדי יקר ושוקלים בכלל לשים אותה בבית אבות.

© אור גפן

זו התמודדות של קשיים של כולם בחיי היום היום ומשהו שכל אחד יכול להזדהות איתו במעטפת קומית של תוכנית "ריאליטי". משפחת פוליאקוב היא משפחה כל כך הזויה שגורמת לנו לרצות להיות חלק מהמשפחה הזאת. אם נמאס לכם מריאליטי ז'אנרי ומשעמם – תצפו ב"פוליאקובים", זה הדבר הכי טוב שתראו בזמן האחרון.

ה"פוליאקובים", ימי חמישי, 20:15, ב HOT3

תגובות