בלי הקפוצ'ון: פיזנטי מ"נעלמים" בפסטיגל. צילום מסך מיוטיוב

בלי הקפוצ'ון: פיזנטי מ"נעלמים" בפסטיגל

הוא מפחיד אותנו מדי יום בעלילה של "נעלמים", אבל מה הקשר של 'מלאכי פיזנטי' למופע הפסטיגל של חג החנוכה? לנו יש את התשובות!

יוסי טולדו, זה בעצם השם האמיתי של מי שעומד מאחורי הדמות הרעה, המסתורית והאפלה, 'מלאכי פיזנטי' בנעלמים, עד שנגלה באמת מה הקשר שלו בדיוק לפרשה ומי המפעיל שלו, אנחנו כבר פיענחנו חידה אחרת אודותיו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אל תיבהלו מהכותרת, אין לכם ממה לפחד בחנוכה הקרוב, טולדו לא משתתף השנה במופע הפסטיגל (לפחות בינתיים), אלא השתתף בתפקיד מרכזי באחד מהפסטיגלים הפופולריים שהתרחש לפני כמעט עשור.

טולדו הוא שחקן מוכר ומוערך בתעשייה המקומית, לרוב הוא מופיע בתיאטרון, אומנם הליהוק שלו לפסטיגל היה די מפתיע, בהתחשב שכל מי שלוהק באותו המופע השתתף בפרויקטים גדולים לילדים ונוער. כבר התחלתם לנחש?

האיש והקפוצ'ון
האיש והקפוצ'ון © צילום מסך מיוטיוב

מדובר בפסטיגל 2007 שעסק במסע בזמן וקראו לו "פסטיגל על הזמן". 'פיזנטי' כיכב בו לצד תום אבני, עדי הימלבלוי, דנה פרידר, הפיג'מות ועוד רבים. התפקיד של טולדו היה "השען הרע" שמנסה לעצור את הזמן ולשחק בו לטובתו.

קליפ הפסטיגל
 
© צילום מסך יוטיוב

וזה לא נגמר פה, בשנת 1998 כיכב טולדו, גם לצד תום אבני, במחזמר האהוב והמיתולוגי "ספר הג'ונגל" בתור מלך הקופים וקאי הנחש, שהם בעצם גם הדמויות ה"רעות" של הסיפור.

 
 

 

תגובות