מ-TLV ל-MTV: הריאליטי החדש של אסף גורן. צילום מסך מיוטיוב

מ-TLV ל-MTV: הריאליטי החדש של אסף גורן

הוא עזב את הארץ במטרה להצליח באמריקה, שם השתתף בריאליטי של ריקודים ועכשיו הוא מצטרף לריאליטי חדש בערוץ MTV. מוכנים? זה הולך להיות לוהט

אנחנו חשבנו שההופעה שלו בתכנית האירוח אצל אלן דג'נרס היא השיא, אבל אחרי שראינו את הטריילר לתוכנית הריאליטי בה הולך להשתתף גורן, אנו מבינים כי השיא נשבר כל פעם מחדש, ומה שאנחנו עומדים לראות בריאליטי החדש בו ישתתף, הולך להיות הרבה (אבל הרבה!) יותר לוהט ממה שחשבנו.

יותר לוהט, כבר אמרנו?
יותר לוהט, כבר אמרנו? © צילום מסך מאינסטגרם

גורן הולך לקחת חלק בעוד תכנית ריאליטי ששמה: "Are You The One?", שתשודר בערוץ MTV. התכנית עצמה לא חדשה, היא בעלת רזומה מרשים של שלוש עונות ובתאריך ה-13 ליוני תצא העונה הרביעית בה ישתתף. פורמט התכנית הוא די פשוט, מדובר בריאליטי אמריקני בו ימצאו קבוצה של עשרה גברים ועשר נשים באותו הבית, הם ינסו את מזלם על מנת להגיע אל ה"השידוך המושלם" ולבסוף הזוג הזוכה יזכה בפרס של כמיליון דולרים.
עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את אסף גורן הכרנו כרקדן ברייקדאנס פנומנל כחלק מתכנית הדוקו - ריאליטי TLV, ממנה יצאו עוד כמה וכמה שמות שבולטים כיום בתעשיה כמו: מור סילבר, דורין אעידן ועוד. לאחר שניסה את מזלו כמה וכמה פעמים בארץ, החליט לעשות צעד ממשי לקידום הקריירה שלו ולעבור לאמריקה. ביחס לתקופה הקצרה שהוא נמצא שם, גורן הצליח להוכיח ולבסס את עצמו בקרב האמריקנים. הוא הספיק לעשות הופעות בוגאס, להופיע בתכנית האירוח של אלן דג'נרס ולככב בריאליטי "אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד?" תוכנית בסגנון של "נולד לרקוד" בה הגיע למקום ה-16.

 

אסף מסר לנו בתגובה: "זה ממש סיפור טלנובלה מה שהולך שם"

 

המון בהצלחה!

תגיות
תגובות