כבוד: רשת פוקס רכשה את "איש חשוב מאוד". צילום: אוהד רומנו

כבוד: רשת פוקס רכשה את "איש חשוב מאוד"

הסדרה המצליחה של יהודה לוי תקבל גרסה חדשה ואמריקאית שתעובד על-ידי רשת פוקס העולמית. כל הפרטים

סדרת הדרמה המצליחה בכיכובו של יהודה לוי, "איש חשוב מאוד" נחשבת לאחת הסדרות האיכותיות שהיו בישראל, בעיקר כי היה בה הרבה מן חייו של יהודה עצמו וגרפה שלל מעריצים. היום (ו') נודע כי היא עוברת מעבר לים ותועבד לגרסה אמריקאית.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

רשת הטלוויזיה הבינלאומית, "פוקס", רכשה את הזכויות לפורמט של HOT שיצרה שירלי מושיוף ("גאליס קונקט") והיא עוקבת אחרי הכוכב המצליח במדינה יהודה לוי והרומן שלו עם מלצרית שהכיר באקראי, הרחוקה שנות אור מעולם התהילה.

 

 

פוקס זמינה ב-127 מדינות ברחבי העולם (מלבד ארה"ב) וב-31 שפות ומגיעה למעל 255 מיליון בתים. מה שאומר שהגרסה האנגלית של "איש חשוב מאוד" תהיה נפוצה מסביב לעולם, ממש כמו כל שאר הסדרות של הרשת. כעת מחפשים בפוקס את כוכב הקולנוע האמריקאי עליו תתבסס הגרסה החדשה, כמו יהודה לוי, ואף נשקלת האופציה שבכמה מדינות בה נמצאת רשת פוקס תעובד גרסה מקומית ל"איש חשוב מאוד".

הסדרה זכתה בארץ בארבעה פרסים בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה 2014: "סדרת הדרמה הטובה ביותר", "השחקן הטוב ביותר", "השחקנית הטובה ביותר" ו"התסריט הטוב ביותר".

יהודה לוי מסר בתגובה על הרכישה: "אני מאוד מרוגש מהתהליך שהסדרה עברה, למרות היותה ישראלית התמה האוניברסלית שלה כבשה את ליבה של התעשייה האמריקאית שכוללת מפיקים, יוצרים ושחקנים מהשורה הראשונה. ההתלהבות שלנו ושל השותפים שלנו בשיאה ואני משתוקק לראות את הגרסה האמריקאית מפוצחת באוויר".

© אוהד רומנו

העונה השנייה בגרסה הישראלית צפויה להצטלם בקרוב והיא תגולל את סיפורו של יהודה המנסה לפרוץ בלוס אנג'לס, ולכן רוב הסדרה צפויה להצטלם שם.

תגובות