כוכבים על ארבע: החיות שהשתלטו לנו על המסך. צילום מסך מיוטיוב

כוכבים על ארבע: החיות שהשתלטו לנו על המסך

אנחנו רגילים להתאהב בדמויות אנושיות על המסך, אך לא מעט חיות מחמד כיכבו לנו על המסך בבית או בקולנוע והצליחו להכנס ללנו ללב. הרשימה הכי מתוקה שתראו!

בסדרות הרגילות ובסרטים הפופולרים על המסך, אנחנו רגילים לאהוב ולהיקשר לדמויות האנושיות המופיעות, להסחף איתן אל העלילה המיוחדת ולחוות איתם הכל, לעיתים אותן הדמויות מקבלות חיות מחמד שמוצמדות לעלילה ולמסך והן, גונבות את ההצגה לא פחות וגורמות לנו להתאהב ולרצות כאלו משלנו.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הכלב בוי של שארפיי

בסרט "ההרפתקה המופלאה של שארפיי" הפרטנר שמלווה את שארפיי מתחילת הסרט ועד הסיום הגדול והמרגש הוא הכלב המתוק והשובה שלה, בוי. בלי הרבה מילים, קבלו קטע מיוחד של השניים, מתוך הסרט:

 

הצ'יוואווה מבוורלי הילס

אין לנו הרבה מה לומר מלבד העובדה שמדובר בצ'יוואוה לבנה, צפונבונית ומתוקה ברמות שאין לתאר! תודו שהייתן רוצות כלבה מתוקה כמו זו.

 

מקס מ"שכונה"

בהתחלה חשבנו שהוא חבר של הרע האולטימטיבי, אך מהר מאוד גילינו שיחיעם הוא בכלל איש טוב ומקס הוא חבר נאמן שעושה עבודה מוצלחת ותורם לעלילה (בכל זאת, נבח על איתן!) מקס נכנס ללב של כולנו, וגם ללב של חברי "שכונה" שאימצו אותו גם אחרי שיחיעם נהרג.

 

קיטי (כלבים נגד חתולים)

אומנם קיטי היא הדמות "הרעה" בסרט, אבל עדיין, מסיבה לא ברורה היא הצליחה להשתלט לנו על הלב. בעיקר בשל העובדה שסוף טוב, הלכ טוב וגם היא נכנעה לטובים.

© צילום מסך מהסרט

הנמלים מ"החממה"

קבלו את החיות הכי יוצאות דופן ברשימה, הפעם לא מדובר בחתול או כלב אלא בנמלים. בלט מעט פרקים ובלא מעט עונות נחשפנו לנמלים המיוחדות שמגדל מתי ספיבק בחממה. בדרך כלל בסצנות בהן כיכבו, הן נפלו, נשברו או ניצלו מאסון נורא. אנחנו לא יודעים כמה באמת נמלים היו שם אבל מקווים שנשארו מספיק בחוות הנמלים.

© צילום מסך מהחממה

חתול תעלול

חתול תעלול, החתול האהוב על כולנו. אם זה בגלל השטויות שהוא עושה, הטריקים המיוחדים שלו, העובדה שהוא סוג של חתול אנושי, או פשוט בגלל התום והטוב לב הפורצים ממנו. לא משנה מה, זה ברור שכולנו אוהבים אותו, ולחשוב שהוא התחיל כדמות מצויירת.

 

דוג בלוג 

מדובר בסדרת דיסני על כלב מדבר. כן, מי לא אוהב כלב מדבר? ושלא תטעו, זהו לא כלב מדבר רגיל, אלא גם יש לו בלוג שבו הוא מספר על יומו ועל חייו ככלב בבית של משפחה לא כל כך טיפוסית. האמת? מעניין!

 
תגובות