השאירו סיוטים: הרעים הכי מפחידים מהסדרות. צילום מסך מ"האי"

השאירו סיוטים: הרעים הכי מפחידים מהסדרות

יש רעים ויש את ה-רעים! מצאנו את הדמויות הכי מפחידות מהסדרות האהובות ורכזנו אותם למקום אחד - זהירות: זיכרונות עם סיוטים הולכים לצוף!

בכל סדרה יש את הדמויות שבאות להרוס או להקשות על העלילה ועל שגרת חייהם של הדמויות הראשיות, לעיתים אותן הדמויות הן יותר מדי מפחידות, עד כדי כך שאנחנו שוקלים ברצינות להריץ את הקטעים בהשתתפותם או פשוט להפסיק לצפות בסדרה. רכזנו שש דמויות רעות במיוחד שעוררו בנו את התחושה הזאת, אבל משום מה בא לנו סדרה משותפת שלהן.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

דניאל

הרבה רעים עברו תחת שמי "השמיניה", אך כולם לרוב לא היו מפחידים במיוחד, אפילו דניאל בהתחלה לא הפחיד אותנו כיוון שהתהלך עם לוק של בן אדם רגיל ונורמטיבי. אומנם בעונה ההשלישית, לאחר שגילו שהוא זה בעצם ניני (מבולבלים?) נשפכה עליו חומצה שהפכה אותו לסיוט הכי גדול שיכולנו לדמיין, הקריפיות שלו + כמה כוחות על קטנים גרמו לנו לשקשק ברגעים האחרונים של הסדרה על המסך. אנחנו נוסיף שהוא גם זה שבסופו של דבר גרם לסוף הנורא של השמיניה. מתגעגעים!

 

קאיראן 

כל מי שצפה בעונה השניה והשלישית של האי, לא יכל שלא לפחד מהדמות של קאיראן שהייתה בעלת חזות מפחידה במיוחד, עיניים מרתיעות והתנהגות שגורמת לנו לשקשק ולפספס במכנסיים. קאיראן נכנס לפנתיאון של הדמויות הרעות אך לעולם לא ייצא לנו מהראש והמחלומות, גם כשהוא שיחק לאחרונה בתור דמות של חנון ב"גרעינים". פרדי קרוגר מאחוריך!

טראומה © צילום מסך מהסדרה

גבעון כספי

גבעון הוא אולי הדמות הרעה היותר מציאותית, אך מפחיעד לא פחות. לקח לנו הרבה זמן לגלות שהוא יותר מסתם איש מעצבן, ורק בסוף העונה הראשונה של "השיר שלנו" גילינו שנקמה מוציאה ממנו דברים אפלים לגמרי. בסצנות שלו בפרק האחרון של אותה העונה לא הפסקנו לפחד מהשגעון שתקף אותו כשהוא ניסה לחסל את נינט, נועה שחר ונעמי. וזה לא נגמר פה, גם אחרי שחשבנו שהוא חוסל לחלוטין, באמצע העונה השניה גילינו שהוא חי ובפרק האחרון הוא חזר מפחיד מתמיד עם סצינה שתמיד תונצח לנו בזיכרון בו הוא יורה באחיו, אריאל. 

 

פיזנטי

הוא אומנם הרע הכי טרי ברשימה שלנו, אבל לא לקח לו הרבה זמן כדי להפוך לאחד כזה בלתי נשכח. פיזנטי הוא אולי רע שיש בו משהו שכיף לאהוב, בל מצד שני לא רוצים להיות בחברתו, יש בו שיגעון לצד ציניות ולוק מפחיד במיוחד שמתוחזק על ידי קפוצ'ון מסתורי. פיזנטי, או בשמו הפרטי - מלאכי, גרם לנו לכסוס ציפורניים בכל פעם שהוא הופיע על המסך ובכל סצינה שלו עם ה"נעלמים" שנחטפו. למרות הפחד והאימה בעיניים, אנחנו לא נתפלא אם בפורים הבא נזכה לראות הרבה ילדים מתהדרים בקפוצ'ון ובכתם לידה מרשים על הראש. 

 

בלו

מסתבר ש"האי" ידעו לייצר כמה רעים מפחידים, בעונה הראשונה של הסדרה גילינו על הטיימר האכזרי מהקונגרס - בלו.ברוב הסצינות שלו הוא הגיח משום מקום וללא התראה מוקדמת, מה שהוסיף על תחושת הפחד והסלידה ממנו, כמו כן הוא התדהר במבט מפחיד בעיניים, תסרוקת מזעזעת ואפלה ודם כחול כשהוא מחוסל. אבל, מי שזוכר היטב יודע שבלו לא באמת מת אף פעם, הוא יודע לזחר את עצמו ובכך הוא נשאר חי לנצח. קריפי!

ולחשוב שזה טל מוסרי!
ולחשוב שזה טל מוסרי! © צילום מסך מיוטיוב

 

יגאל הנאצי

הוא אחד מהרעים שהיו מיועדים לקהל הבוגר יותר, אבל הגורל עשה שלו וכל תלמיד בתיכון לא יכל להפסיק לדבר על יגאל הנאצי מ"הבורר" שהייתה דמות שלילית מהעולם התחתון שרצה לחסל חשבונות עם הבורר עצמו, והיה האויב הכי גדול שלו. בסדרה כזאת בעצם כולם רעים, אבל יגאל בלט לנו לרעה ולא הפסיק עם זה לרגע. אנחנו מצידנו נגיד שמאז המילה "נאצי" נאסרה לשימוש ככינוי לבן אדם והעונש עליה במדינת ישראל עשוי להוביל לקנס ואפילו למאסר.

מפחיד לצפייה
 

 

 
תגובות